Abs zijn altijd een pluspunt jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje hunks kijken toch.
Goede abs, dat soort dingen.
wat doen je dan als het leuk is?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af of het leuk is.
Vaak beetje kletsen gewoon.
Soms wil kerel meer.
[..]
Nee.
[..]
Beetje hunks kijken toch.
Goede abs, dat soort dingen.
wow en dan tardis wel 9/10 srs noemen. Ok zeer :squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
geen idee voel me nooit echt fysiek aangetrokken tot mannen ;s
Hoop dat je nog lang poesjesloos blijftquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg jij eens een flinke lul tegen je gezicht vervelende klier.
wij zouden eens samen iemand moeten beffenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik spartelde met mijn beentjes van plezier toen ik zag hoe goed we op één lijn zitten. Het was pittig gay maar niemand die het zag.
Moet je je voorkeuren daarop zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Abs zijn altijd een pluspunt jaZijn het ariers?
DMquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doen je dan als het leuk is?
Sorry dat ik te laat ben met betalen deze maand.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk ook altijd naar mannen, vervolgens neem ik het op en ga ik op zoek naar hun persoonlijke gegevens en pers ik ze af.
wil graag beoordeeld worden op mijn innerlijk en niet uiterlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
wat doe je dan in hemelsnaam op fok
Je weet wel wiequote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef zeer het volgende:
[..]
wij zouden eens samen iemand moeten beffen
Ik niet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoop dat je nog lang poesjesloos blijft
ik kan gebouwen ook mooi vinden zonder er per see m'n dick in te willen stekenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow en dan tardis wel 9/10 srs noemen. Ok zeer :s
Zitten er dus ook van die Epke's ertussen? LINK IN DM PLEASE.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je je voorkeuren daarop zetten.
Ik zet hem op Nederland, plus cam.
Krijg dan vrij vaak Ariërs
Jij mag dat, ik heb er een handeltje naast waar ik je filmpjes aan wulpse FOK!sters zoals Opso verkoop.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry dat ik te laat ben met betalen deze maand.
dus je zegt eigenlijk dat ik een dood object ben?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik kan gebouwen ook mooi vinden zonder er per see m'n dick in te willen steken
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wel, want je staat op m'n reservelijstje.
Hij heeft het toch over mij jezusquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je zegt eigenlijk dat ik een dood object ben?
dan hang je niet met 10/10quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil graag beoordeeld worden op mijn innerlijk en niet uiterlijk
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoek
wil hij wel een dick in jou steken? :squote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heeft het toch over mij jezus
Btje sloppy second-ish.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n tweedekeusneukertje zeker nou dank je de koekoek
Verdomme man lees nou eens terugquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil hij wel een dick in jou steken? :s
zoals je vrouwvriendin doet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
Kost wel moeite hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik later groot ben dan hoop ik dat ik ook zo stevig in mijn schoenen sta en sletten geen misbruik van mij laat maken.
hopelijk wordt het gezelligquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:42 schreef TARDIS. het volgende:
Supersof en ik gaan daten puur afgaand op uiterlijk
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja en dan snel je posts aanpassen, hier trap ik niet in tardis
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
een klb meet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we ergens naartoe gaan waar alleen lelijke mensen komen zodat we nog mooier zijn?
Nee dat kan de chai.xlsx niet aanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Gezellig hier zeg
Kunnen we grtd en klb scniet gwn samenvoegen?
zit veel fruitsuikers inquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil gezond doen en sinaasappel eten, is het er niet. First world probz.
Nee ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Is goed. Weet jij waar we dan naartoe moeten?
nee wel cursusje reTARDIS..quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je een cursusje TARDIS. 101 gevolgd ofzo.
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruikenquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit veel fruitsuikers in
Beter eet je een blueberry
wat doet zeer?quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelachen. Maar ik doe wel eens klb meets dus doet ook zeer.
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veelquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Suikers heb je gewoon nodig hoor, weetje hoeveel glucose je brains verbruiken
Zal spiritueel voortleven zonder brainsquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat nu om jou en jouw brains niet zo veel
liever nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal spiritueel voortleven zonder brains
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |