Yep. Heel GC is wel redelijk dood.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar tegenwoordig doen ze soms paar dagen met één deel.
ja jammer dat die zo duur isquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat soort dingen. Dat doe ik dus niet. 500 euro voor een fles drank, kom nou.
Sowieso heeft de SC nog maar een paar vaste users volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep. Heel GC is wel redelijk dood.
Ik had je nog iets beloofd.quote:
is toch waardevast, gewoon doenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij staat er nog steeds... fonkelend, de snaren glanzend, de rode shine... "Koop me Etto"...
Ja, stuk of 5.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso heeft de SC nog maar een paar vaste users volgens mij.
Ja ik ga het ook doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch waardevast, gewoon doen
'maar voor 2k rijden we graag even om'quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Wij leveren niet naar Helmond".
Dat zou dan wel weer erg jammer zijn.
Genot is dat, als je zelden iets koopt en dan toch eens iets moois kooptquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik ga het ook doen.
Morgen!
Ligt aan jou, ben je nuchter?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Google er een klein beetje anders uit?
Nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ben je nuchter?
Klopt... maar dit soort uitgaven doe ik eigenlijk nooit... en toch, het is ook een investment...quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Genot is dat, als je zelden iets koopt en dan toch eens iets moois koopt
Zou Bradley vragen. Gelijk een review erbij.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
'maar voor 2k rijden we graag even om'
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom mensen dat twee keer per week kunnen kijken, maar jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eh, het werd snel matig na dat eerste kwartier.
moet een mooi leventje zijn, dat profvoetballers bestaanquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eh, het werd snel matig na dat eerste kwartier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |