Yep.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind hem eigenlijk ook helemaal niks. Alleen leuk als hij in de zeik wordt genomen.
Geen idee wie dat is, maar leukquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat ik er vanavond achter kwam dat Babette van Veen in GTST speelt?
Dat zit allemaal wel goed... ben gewoon erg zuinig met geldquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, maar check alles goed hè. Zitten er Grovers op, is de rechtheid van de hals in orde dat 'ie niet is gestuiterd, zuiverheid met flageoletten. Gewoon alles checken.
Calvinistische Hollander die je er bent!quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zit allemaal wel goed... ben gewoon erg zuinig met geld
NIETES! IK KOM NU NAAR JE TOE!quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Calvinistische Hollander die je er bent!
Daarnaast maakte Van Veen samen met GTST-collega's Guusje Nederhorst en Katja Schuurman deel uit van de meidenband Linda, Roos & Jessica.quote:
Da's een eind zwemmen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
NIETES! IK KOM NU NAAR JE TOE!
Ja, wist ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarnaast maakte Van Veen samen met GTST-collega's Guusje Nederhorst en Katja Schuurman deel uit van de meidenband Linda, Roos & Jessica.
Toch wat geleerd vandaag. Ook nog dochter van Herman. Bekende vrouw dus
Nou en, ik heb m'n A.. je bent er GLOEIEND bij mannetje!quote:
hoe?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Okay, HZAW heeft een klb ban.
Wist niet eens dat hij geband wasquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Okay, HZAW heeft een klb ban.
Goede persoonlijke eigenschap zolang het niet de gierigheidkant opgaat. Opletten waar je geld heengaat is sowieso goed.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zit allemaal wel goed... ben gewoon erg zuinig met geld
Maar dan ben ik weer terug.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, ik heb m'n A.. je bent er GLOEIEND bij mannetje!
Over een maand of drie, maar toch.
Tweeën? Hoezo?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Goede persoonlijke eigenschap zolang het niet de gierigheidkant opgaat. Opletten waar je geld heengaat is sowieso goed.
Ik wil het toch nog even zeggen. Dure gitaren kopen, beter met z'n tweeën.
IK ZIE HET TOCH AL MANquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Hij zei het in GRTD.
Dan blijf ik lekker DAAR!quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar dan ben ik weer terug.
Hier zijn de meeste mensen ook katholiek, zelfs taxi's zijn veredelde Mariatempels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |