dat zeggen ze maar ik geloof niet alles wat ze zeggenquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pindakaas staat tot pinda als gestampte muisjes tot Mouse
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Holy Maryquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist,11.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet mijn uitzendingen, niet mijn sublieme muziekkeuze, nee.... de matige woordgrapjes; die heeft -ie gemistquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet mijn uitzendingen, niet mijn sublieme muziekkeuze, nee.... de matige woordgrapjes; die heeft -ie gemist
Maar je jingles zijn toch goed!quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet mijn uitzendingen, niet mijn sublieme muziekkeuze, nee.... de matige woordgrapjes; die heeft -ie gemist
Helemaal nietsquote:
Helemaal niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn we dus vandaag geweest!Helemaal niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Gelukkig maar. Ik moet er nog wat in elkaar draaien voor de mysterieuze themashow die ik voorbereid. Wordt nog wat... (idee ervoor zit al wel in m'n hoofd)quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar je jingles zijn toch goed!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier zijn we dus vandaag geweest!volgens mij ben ik daar wel langsgereden op weg naar de ArdenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij ben ik daar wel langsgereden op weg naar de Ardenen
quote:
ik weet het niet zeker maar het komt me bekend voorquote:
Ja het was wel vrij tochtig, met name in de toren!quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg, alle ramen liggen eruit.
buitenspelquote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Of eentje die niet van voorspel houdt?
Wanneer gaat dat zo'n beetje plaatsvinden?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik moet er nog wat in elkaar draaien voor de mysterieuze themashow die ik voorbereid. Wordt nog wat... (idee ervoor zit al wel in m'n hoofd)
[ afbeelding ]
Hier zijn we dus vandaag geweest!Wat / waar is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Jammer van die graffiti, trouwens)
Dat zou ook nog kunnen. Zo'n eentje die niet de daad bij het woord voegt, maar het woord zelfs overslaat.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Of eentje die niet van voorspel houdt?
Tof, zulke locaties.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was wel vrij tochtig, met name in de toren!
Oh? Weet je toevallig ook welk topic?quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof, zulke locaties.Er loopt een topic bij FOK! met dergelijke plekken.
Ik hoop deze maand nog. Het lijkt trouwens niet bij één uitzending te kunnen blijven; ik heb al zo'n 8 uur muziek geselecteerd...quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat zo'n beetje plaatsvinden?
quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hierzo!quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat / waar is dit?
(Jammer van die graffiti, trouwens)
Sommige dieren zijn dat ook wel eens.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het was wel vrij tochtig, met name in de toren!
Klopt ja, en zelfs een oud topic over deze locatie zelf, maar daarin kun je niet meer posten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik had 'm gisteren nog gezien; iets over spookdorpen enzo.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Oh? Weet je toevallig ook welk topic?
Aha. Wel eens in de buurt geweest, maar nog nooit in die plaats zelf.quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hierzo!
En mee eens, ook al voegt het op zich toch ook wel weer wat toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |