Relaties via fok, veel sneuer bestaat nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
de verkiezingen breken vriendschappen en relaties![]()
ik stem voor een fok zonder verkiezingen
Ik ken room101 alleen als de martelkamer van George Orwellquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:16 schreef Fatoeman het volgende:
Wat is btw die room101, hetzelfde als met dat programma met iemand naar een kamer elimineren?
Het is FOK!.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Relaties via fok, veel sneuer bestaat niet![]()
Behalve dan je relatie op fok () verbreken om een topic op fok
![]()
![]()
Tis dan iig niet positief als je die nominatie hebt denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ken room101 alleen als de martelkamer van George Orwell
Mag dat niet dan? Bij de vragen waar ik geen antwoord weet heb ik mezelf ingevuldquote:Op zaterdag 19 november 2016 10:17 schreef Oberkullie het volgende:
Kunnen al die sneue posts van users die op zichzelf stemmen enzo niet gewoon verwijderd worden uit het verkiezingstopic?
Dan blijft het een beetje overzichtelijk
Ja! Er staat niet in de regels dat het niet magquote:
Had dan gezegd: Ik pleit voor een FOK! zonder verkiezingen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:32 schreef -supergirl- het volgende:
Lol. Nouja ik zou mezelf ook nergens kunnen zetten. Behalve de Albert Einstein en de beste user.quote:Op zaterdag 19 november 2016 11:58 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja! Er staat niet in de regels dat het niet mag
Omdat iemand de slechtste moderator award heeft toegevoegd haha.quote:Op zaterdag 19 november 2016 12:01 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een lijstje van 15?
Die is helemaal geen mod, maar FA.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:46 schreef Rozevla het volgende:
4. Slechtste moderator-award
Specularium bij verre
Kan je nagaan hoe slecht ie isquote:Op zondag 20 november 2016 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is helemaal geen mod, maar FA.
Wie ben jij?quote:Op maandag 21 november 2016 23:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme hplc, van jou had ik wel een stem verwacht.
Hoe ga je de stemmen tellen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor geslowchat over de KLB verkiezingen 2016. Het nominatietopic is hier te vinden.
Dit maakt het stemmen denk ik net wat makkelijker: http://fok.nfshost.com/klb/.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Voor geslowchat over de KLB verkiezingen 2016. Het nominatietopic is hier te vinden.
Werkman vond ik toch de beste user haha. Maar je bent weer niet zo kut als jantjevertonghen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Allang blij dat ik niet de grootste kutuser van je heb gehad
Nou daar noem je er ook wel 1quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Werkman vond ik toch de beste user haha. Maar je bent weer niet zo kut als jantjevertonghen natuurlijk
Jij komt uit 2015, dus geen nieuwkomerquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou daar noem je er ook wel 1
Al had je me ook de beste Nieuwkomer kunnen geven.
Jaimy_Luca is de grootste kutuserof IDkaart of jantjevertonghen
![]()
Jantjevertonghen denk ik?quote:Op woensdag 23 november 2016 17:07 schreef Fushia2 het volgende:
8. Kim Kardashian-award: voor de domste user in KLB: Azpilucita, die voetballernaam
Tuurlijk ben ik nieuwkomer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:03 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij komt uit 2015, dus geen nieuwkomer![]()
Zat te twijfelen over Jaimy_Luca inderdaad
Ik denk dat je eerder in aanmerking komt voor de domste.quote:Op woensdag 23 november 2016 17:25 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jantjevertonghen denk ik?
Zoja, dan mag je mij natuurlijk nomineren voor de slimste-user award (ofwel de Albert-Einstein award).
Gr. Gr.
True. Jantjevertonghen is overigens ook echt een kutuserquote:Op woensdag 23 november 2016 17:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder in aanmerking komt voor de domste.
Azpilicueta is ook een voetballer
Ik heb een dinnetjequote:Op zondag 20 november 2016 14:06 schreef Plompzakker het volgende:
Tot dusver. Wordt wellicht nog aangevuld.
1. Beste user-award
Vogeltjesdans
2. Beste topicstarter-award
Vogeltjesdans
3. Beste moderator-award
Frank
4. Beste topic-award
Alle goede topics van vogeltjesdans
5. Leukste nieuwkomer-award
6. Grootste kutuser-award
Psvcl
7. Albert Einstein-award
- onmogelijk uit te delen in klb
8. Kim Kardashian-award
Pezu, ondanks hevige concurrentie
9. Ik mis je-award
10. Bij-de-hand-award
Elfletterig
11. KLB'er die in 2017 aan de man/vrouw moet komen
Nikonlover
12. KLB carebear-award
- hoort niet in klb
13. Room 101-award
14. Net-niet award
Anthonie24. Complete debiel maar het zou minder leuk zijn zonder hem
Een die verzonnen is ja.quote:
Truequote:Op woensdag 23 november 2016 17:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
True. Jantjevertonghen is overigens ook echt een kutuser
Ik heb al een paar dagen geen dinnetje topic meer geopendquote:Op woensdag 23 november 2016 18:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een die verzonnen is ja.
Vandaar mijn nominatie in de hoop van die eindeloze stroom kuttopics af te komen
excelquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe ga je de stemmen tellen?
Wat ga je daarvoor gebruiken?
Geen idee waarom de SC daar niet nog steeds voor zou voldoen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 23:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog een topic waar de kneuzen van de klb sc samen kunnen komen?
Rukkers.
Ik maak gebruik van Google Sheets. Werkt hetzelfde als Excel, maar ik kan de resultaten online zetten, zodat iedereen ze kan zien (zie de overzichten in het stemtopic in FB).quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
excel
weet verder niet hoe jouw programma werkt met tellen e.d.
heb je ook op mij gestemd? user die je het meest mist of beste user of iets dergelijks?ik heb niet opgelet toch.quote:Op woensdag 14 december 2016 20:18 schreef Catkiller het volgende:
Beste user-award: Der_Mann
Beste moderator-award: Hugecooll
Leukste niewkomer-award: Wheeljack
Grootste kutuser-award: Jantjevertonghen
Kim Kardashian-award: Iwanius
Ik Mis Je-Award: Hoink581
Bij de Hand-Award: HPLC
KLB'er die in 2017 aan de man/vrouw moet komen: Oberkullie
KLB carebear-award: Deadprez
Net-niet award: HPLC
|
Forum Opties | |