Eensquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mag jou wel eigenlijk, laten we allemaal vrienden worden.![]()
Wereldvrede.
Ga je je rapport weer laten zien?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga lekker mijn oma lastigvallen doei
Nou, Fylax heeft zijn zin ook weer gehad. Kan dat kutjong weer optiefen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:29 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie tekenen van herstel
oeioeioeieo pas op, hier staat een ban opquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou, Fylax heeft zijn zin ook weer gehad. Kan dat kutjong weer optiefen?
Ik begrijp ook echt niet dat Danny dit soort dingen toelaat ipv zijn forum redden.
denken dat ik ook maar een fuck geefquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
oeioeioeieo pas op, hier staat een ban op
Zal ik weer eens kijken? Waarschijnlijk is het geen reet aanquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whahahahhahahahahahaha VI is kk hard en goed
Het eerste kwartier was echt GOED. meen ik serieus!quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik weer eens kijken? Waarschijnlijk is het geen reet aan
tantoe stoer zijn onlinequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
denken dat ik ook maar een fuck geef
Goh wat zou iedereen bij vraag 4 invullenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / KLB verkiezingen 2016 - het nominatietopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |