Als hij er mee wegkomt mag ik straks ook een paar dingen zeggen hè.quote:
Ik moet eigenlijk nog eten, maar ik heb te veel nootjes gegeten en nu heb ik geen trek meerquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga er even een biertje bij pakken.
Ja joh gewoon doen. Lucht je hart.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als hij er mee wegkomt mag ik straks ook een paar dingen zeggen hè.
als je je dat af moet vragen kun je beter met legosetjes bezig zijnquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat is dit? Een persoonlijke aanval wellicht?
jeetje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ghehehequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervelend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog eten, maar ik heb te veel nootjes gegeten en nu heb ik geen trek meer
ik had alles zonder hoofdletters of leestekens in DM gestuurd, die arme jongen alles gewijzigdquote:
Nog steeds niet hoor. Maak je geen illusies.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik was niet altijd de populairste en meest geliefde SCer
Dat is best een fijn gevoel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens. het is 20u geweest. Die Der_Mann hoort zichzelf momenteel huilend in slaap te rukken.
maar ik ga nooit om 8 uur slapen of huilend rukken dus dit slaat als een tang op een dom varkenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens. het is 20u geweest. Die Der_Mann hoort zichzelf momenteel huilend in slaap te rukken.
Stop hier maar gewoon mee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ga nooit om 8 uur slapen of huilend rukken dus dit slaat als een tang op een dom varken
waarmeequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop hier maar gewoon mee.
Kun je beter aan Troll vragen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan jij deadprez even tevoorschijn toveren?
Daarom.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik ga nooit om 8 uur slapen of huilend rukken dus dit slaat als een tang op een dom varken
op Niels haten is nooit een actquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je walgelijk slechte act
Mag je wel liegen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niels is een prima kerel.
Niel is een debielquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niels is een prima kerel.
Zo hypocriet.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga weg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij kijkt filmpjes van 10 jarige turnmeisjes en valt vrouwelijke users lastig
die ga ik morgen kopen voor de kattenbak.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga andere vieze oude mannen verdedigen poepschep
jazeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer ouderwets gezellig in de sc
Gvd, mijn muis is vies.quote:
Die twee zestienjarigen keken dat ook waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben Ik Vertrek aan het kijken. Wat een genot.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij kijkt filmpjes van 10 jarige turnmeisjes en valt vrouwelijke users lastig
ik kijk 3 op reis.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben Ik Vertrek aan het kijken. Wat een genot.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die twee zestienjarigen keken dat ook waarschijnlijk
Hehehe.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die twee zestienjarigen keken dat ook waarschijnlijk
mooi nmmr...quote:
Ey, tover jij deadprez eens hierheen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mooi nmmr...
eminem is enige rapper die ook over serieuze dingen kan praten ipv alleen bitches en money..
toppertje!quote:
Jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |