Triggershot bemoeit zich er graag mee. Hij noemde mij een stalker in de feedback, maar ik denk dat ik hem straks mag trouwen van Erdogan ipv dat ik een ban krijg of de gevangenis in moet. Dan kunnen we iedere dag de liefde bedrijvenquote:
Verkrachting is natuurlijk ook seks en neuken. Dus het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk. Als 'je' je daarom niet zou druk maken ben je gewoon een lul toch?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In ieder geval niet me druk maken of de buren wel op de juiste manier neuken.
Nee, dat is een misdrijf, want er is een slachtoffer. Dus ja, als je dat vergelijkbaar vindt met vrijwillige seks tussen twee gelijkwaardigen, dan ben je inderdaad best wel een lul. Best wel gestoord ook trouwens.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkrachting is natuurlijk ook seks en neuken.
Nou ja, en ik vind dat pervers.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Triggershot bemoeit zich er graag mee.
En daar heb je het dus over een systeem die het een misdrijf noemt en hopelijk ook nog eens daarbovenop een persoonlijke grens voor je, iets om mee te bemoeien, iets om je druk over te maken. Jij en jouw systeem hanteert daar een norm in, de ander (systeem) weer een ander norm en grens. Slachtoffers genoeg, zeker in de Islamitische wereld vandaag de dag waar bepaalde Islamitische regels verandering in kunnen brengen. Dig?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, dat is een misdrijf, want er is een slachtoffer. Dus ja, als je dat vergelijkbaar vindt met vrijwillige seks tussen twee gelijkwaardigen, dan ben je inderdaad best wel een lul. Best wel gestoord ook trouwens.
Ja. Ik vind het nogal pervers om je met de seks van anderen te bemoeien. Jij niet, blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En daar heb je het dus over een systeem die het een misdrijf noemt en hopelijk ook nog eens daarbovenop een persoonlijke grens voor je, iets om mee te bemoeien, iets om je druk over te maken. Jij en jouw systeem hanteert daar een norm in, de ander (systeem) weer een ander norm en grens. Slachtoffers genoeg, zeker in de Islamitische wereld vandaag de dag waar bepaalde Islamitische regels verandering in kunnen brengen. Dig?
Je doet niet anders hoor poepie wanneer je je druk maakt om misbruik. Zowel verkrachting hier als het gebruik van vrouwen daar als lustobject valt onder de noemer misbruik.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het nogal pervers om je met de seks van anderen te bemoeien. Jij niet, blijkbaar.
Best ziek dat je dat op één hoop gooit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je doet niet anders hoor poepie wanneer je je druk maakt om misbruik.
Ah, daar gaat het dus mis, mijn betoog gaat niet over een inhoudelijk vergelijkbare 1-1 detail. Ik heb het over waar de persoonlijke of systematische grens zegt voor er 'ho' even wordt gezegd. In principe is het in beide gevallen een bemoeienis, dat de een erger is dan de ander doet daar niets aan af.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Best ziek dat je dat op één hoop gooit.
Ja, dat zei je net ook al. Ik vind het nogal ziek om dat allemaal op één hoop te gooien, maar blijkbaar is dat voor jou heel anders. Bovendien vind ik het nogal pervers om je met het seksleven van anderen te bemoeien.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het dus mis, mijn betoog gaat niet over een inhoudelijk vergelijkbare 1-1 detail. Ik heb het over waar de persoonlijke of systematische grens zegt voor er 'ho' even wordt gezegd. In principe is het in beide gevallen een bemoeienis, dat de een erger is dan de ander doet daar niets aan af.
Het wil maar niet tot je doordringen dat je zelf niet anders doet als voor jou de onacceptabele grens is bereikt he? En wat voor jou acceptabel is niet voor de ander anders is, dat ook jij je dan gaat bemoeien met het seksleven van de ander. Dat heb je heel goed gezien ja, in jouw cultuur heb je andere normen waarmee je je pas gaat bemoeien met het seksleven van de ander, waar de overeenkomsten zijn is wanneer je iets 'misbruik' zou noemen (hoop Ik).quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al. Ik vind het nogal ziek om dat allemaal op één hoop te gooien, maar blijkbaar is dat voor jou heel anders. Bovendien vind ik het nogal pervers om je met het seksleven van anderen te bemoeien.
Maar goed, ik kom dan ook uit een heel andere cultuur.
Ik ga niet mee in die smeerlapperij van je.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het wil maar niet tot je doordringen
Snap ik, je hebt je eigen smeerlapperij.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in die smeerlapperij van je.
Yep. In de optiek van radicale islam is mijn seksleven uitermate pervers.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snap ik, je hebt je eigen smeerlapperij.
Smeerlap.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Yep. In de optiek van radicale islam is mijn seksleven uitermate pervers.
Nou ja, het geeft wel aan dat West-Europese opvattingen behoorlijk kunnen botsen met radicaal-islamitische. Maar goed, da's ook geen nieuws.quote:
Voel je je nu ook vrijer om je aan andermans kinderen te vergrijpen nu je grote leider je daar een vrijkaart voor geeft?quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoor, we misten nog een jood.
Ik kom alleen even vredig meelachenquote:Op zaterdag 19 november 2016 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoor, we misten nog een jood.
Kinderen neuken door priesters en nonnen is idd erg botsend.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, het geeft wel aan dat West-Europese opvattingen behoorlijk kunnen botsen met radicaal-islamitische. Maar goed, da's ook geen nieuws.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |