Daarom hanteer ik ook doorgaans de regel 1 heen = 1 terug. Bij zowel mezelf als de ander.quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Overmatig berichten sturen terwijl de ander heeft aangegeven daar geen behoefte aan te hebben, is ook stalking mi. En dan haat het inderdaad niet om een berichtje per maand. Belangrijke component is dat je iemand lastig valt met je gedrag, maar je kan iemand natuurlijk ook stalken zonder dat de ander daarvan op de hoogte is.
Die regel is goed als je jezelf niet voor schut wil zetten, maar niet zo goed als je daadwerkelijk succes wil hebben in het daten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Daarom hanteer ik ook doorgaans de regel 1 heen = 1 terug. Bij zowel mezelf als de ander.
Ik heb een zeer lage irritatiegrens en haat thirsty doen. Dus ik hou het voorlopig hierbij.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die regel is goed als je jezelf niet voor schut wil zetten, maar niet zo goed als je daadwerkelijk succes wil hebben in het daten.
Ja ik zeg ook niet dat je anders moet doen. Hangt ook af wat je wil. Maar succes met Tinder of tijdens uitgaan een nummer regelen, zal je toch meer berichten moeten sturen dan binnen jouw comfort zone is.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb een zeer lage irritatiegrens en haat thirsty doen. Dus ik hou het voorlopig hierbij.
Ben gelukkig niet op zoek.quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat je anders moet doen. Hangt ook af wat je wil. Maar succes met Tinder of tijdens uitgaan een nummer regelen, zal je toch meer berichten moeten sturen dan binnen jouw comfort zone is.
Gelukkig maar. Er is weinig van kwaliteit tegenwoordig.quote:
Ja want jij bent echt een catch. Soort zoekt soortquote:Op zaterdag 19 november 2016 18:32 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er is weinig van kwaliteit tegenwoordig.
Ik heb best veel mooie intelligente dames gedate, dat klopt. Als ik uitga krijg ik ook regelmatig aandacht van vrouwen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want jij bent echt een catch. Soort zoekt soort
Maar je hebt best veel issues, dan trek je ook al gauw crazy vrouwen aan. (Ik had het niet over je uiterlijk)quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb best veel mooie intelligente dames gedate, dat klopt. Als ik uitga krijg ik ook regelmatig aandacht van vrouwen.
Alleen nooit een Aziaat. Die zijn bang voor negers.
Ja dat klopt, ik trek vaak gestoorde vrouwen aan. En ik ben zelf ook gestoord helaas. Ik heb ook lieve normale vrouwen gehad die graag voor me wilde zorgen omdat ze het zielig voor me vond en daarnaast gek op me was.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je hebt best veel issues, dan trek je ook al gauw crazy vrouwen aan. (Ik had het niet over je uiterlijk)
Ik heb 2 Aziatische vriendinnen die een relatie hebben met een neger hoor. Ze zijn niet bang voor jou, eerder bang voor hun eigen ouders in meeste gevallen
Dat past ook nooit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb best veel mooie intelligente dames gedate, dat klopt. Als ik uitga krijg ik ook regelmatig aandacht van vrouwen.
Alleen nooit een Aziaat. Die zijn bang voor negers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |