Heb ook weer niet zoveel interesse in er nu eentje zoeken, sta er gewoon eventueel open voor bij de juiste persoonquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:10 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Probeer er maar eerst 1 te vinden. Die rare topics van jou ook altijd
Raar zijn is nog altijd beter dan normaal en saai zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:56 schreef naoomx het volgende:
[..]
Heb ook weer niet zoveel interesse in er nu eentje zoeken, sta er gewoon eventueel open voor bij de juiste persoon
En ik ben raar idd haha, daar heb je wel gelijk in
Nah, ik vind het allebei wel wat hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Raar zijn is nog altijd beter dan normaal en saai zijn.
Ik snap je punt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:05 schreef naoomx het volgende:
[..]
Nah, ik vind het allebei wel wat hebben.
Bij "normale, saaie mensen" is het bvb vaak zo dat ze ergens thuishoren, een goede balans in hun leven hebben, zich goed aangepast hebben aan de maatschappij ipv zich erboven verheven te voelen - en hierdoor hieraan een misschien niet bijzondere, maar wel nuttige bijdrage leveren - en betere sociale vaardigheden hebben dan "rare mensen". Dat soort dingen vind ik toch wel mooi
Die is nog geen 50quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Want Jennifer Lopez zou je niet doen?
Niet jaloers doen met die zeekoe van je op de bankquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja ga maar lekker naar Jemen, dan mag je er al mee trouwen
'Je hebt ook weer niet zoveel interesse in er nu eentje zoeken'.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:56 schreef naoomx het volgende:
[..]
Heb ook weer niet zoveel interesse in er nu eentje zoeken, sta er gewoon eventueel open voor bij de juiste persoon
En ik ben raar idd haha, daar heb je wel gelijk in
Hoezo dat?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:34 schreef HakanSukur het volgende:
[..]
'Je hebt ook weer niet zoveel interesse in er nu eentje zoeken'.
Maar volgens mij ben je er aardig vol van![]()
Smerige grap hoop ik, laat tieners lekker aan tieners over in plaats van ze in hun fase van geestelijke ontwikkeling te misbruiken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 15:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Je kan al baren op die leeftijd.
In Spanje is de legale leeftijd al 13.
Tienerboys moeten eerst eens leren dat hun piemel anders te gebruiken is dan alleen voor het plassenquote:Op woensdag 23 november 2016 18:48 schreef Megara het volgende:
[..]
Smerige grap hoop ik, laat tieners lekker aan tieners over in plaats van ze in hun fase van geestelijke ontwikkeling te misbruiken.
Je kan ook geen dames ronselen van je eigen leeftijd want die vallen niet op mannen van hun eigen leeftijd...quote:Op woensdag 23 november 2016 19:03 schreef Kermit. het volgende:
Sinds ik half 20 ben ontvang ik veel aandacht van 18jarige dames maar ik weet niet wat ik met die aandacht moet doen. Aan de ene kant is het niet normaal dat je 7 jaar ouder bent en aan de andere kant waarom ook niet, ze zijn volwassen. Verder ben ik ook bang voor de opmerkingen van mijn vrienden en dat ze denken dat ik niet dames kan ronselen van mijn eigen leeftijd.
Slechte trollquote:Op donderdag 24 november 2016 12:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Tienerboys moeten eerst eens leren dat hun piemel anders te gebruiken is dan alleen voor het plassen
Fok je vrienden. Wat boeit het wat die jaloerse gasten van jou denken.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:03 schreef Kermit. het volgende:
Sinds ik half 20 ben ontvang ik veel aandacht van 18jarige dames maar ik weet niet wat ik met die aandacht moet doen. Aan de ene kant is het niet normaal dat je 7 jaar ouder bent en aan de andere kant waarom ook niet, ze zijn volwassen. Verder ben ik ook bang voor de opmerkingen van mijn vrienden en dat ze denken dat ik niet dames kan ronselen van mijn eigen leeftijd.
Voor scharrels liever jonger? Waarom?quote:Op donderdag 24 november 2016 14:49 schreef Subpoena het volgende:
1. Geslacht
Vrouw
2. Eigen leeftijd
24
3. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (serieuze relaties) 23-32
4. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (scharrels) 23-28
5. Of je een uitzondering zou maken voor iemand buiten je leeftijdscategorie.
Als er een speciale wederzijdse connectie is (en weinige andere struikelblokken), zou ik voor relatie nog makkelijk naar max. 35 gaan.
1. Mquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:12 schreef naoomx het volgende:
1. Geslacht
2. Eigen leeftijd
3. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (serieuze relaties)
4. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (scharrels)
5. Of je een uitzondering zou maken voor iemand buiten je leeftijdscategorie. En zo ja, of dit geldt voor een serieuze relatie en/of scharrel, hoe snel je dat ongeveer zou laten gebeuren etc
1. Vrouwquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:12 schreef naoomx het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar tussen welke leeftijden mannen/vrouwen willen daten. Dus stel ik de volgende vragen:
1. Geslacht
2. Eigen leeftijd
3. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (serieuze relaties)
4. Leeftijd waarbinnen je wilt daten (scharrels)
5. Of je een uitzondering zou maken voor iemand buiten je leeftijdscategorie. En zo ja, of dit geldt voor een serieuze relatie en/of scharrel, hoe snel je dat ongeveer zou laten gebeuren etc
Ik heb geen idee. Indirect zoek ik bij de oudere gewoon naar 'meer', vind ik ze daarvoor meer geschikt.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor scharrels liever jonger? Waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |