Beetje ouwehoeren met medeFOK!kers, is wel gezellig, prima tijdverdrijfquote:Op maandag 17 juli 2017 14:28 schreef Geelman het volgende:
Is dat discord überhaupt de moeite waard? Wat gebeurt daar zoal?
Geen cams?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren met medeFOK!kers, is wel gezellig, prima tijdverdrijf
Hmmm, ok. Dat kan opzich hier ook, maar ik neem aan dat daar geen moderatie plaatsvindt?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren met medeFOK!kers, is wel gezellig, prima tijdverdrijf
Mja, als iemand echt alleen komt om te kloten en de sfeer te verneuken wordt 'ie er wel uitgegooid, en mensen die zelf niet mee komen praten worden ook niet echt gewaardeerd in de voicechat dus die zitten in een groep die geen verbinding kunnen maken met het spraakkanaalquote:Op maandag 17 juli 2017 14:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmmm, ok. Dat kan opzich hier ook, maar ik neem aan dat daar geen moderatie plaatsvindt?
Kan dat niet bijvoorbeeld in een privéberichtje?quote:Op maandag 17 juli 2017 14:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan volgens mij wel instellen dat mensen niet mee kunnen chatten maar dan kunnen ze ook niet zeggen wie ze zijn.
Zou kunnen, ik heb alleen geen zin om dat allemaal bij te houdenquote:Op maandag 17 juli 2017 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan dat niet bijvoorbeeld in een privéberichtje?
Dit doet mij teveel denken aan de KLB-groep op whatsapp. Teveel gekakel.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, als iemand echt alleen komt om te kloten en de sfeer te verneuken wordt 'ie er wel uitgegooid, en mensen die zelf niet mee komen praten worden ook niet echt gewaardeerd in de voicechat dus die zitten in een groep die geen verbinding kunnen maken met het spraakkanaal
Haha, ik prefereer wel een gezamenlijke voicechat over whatsappgroepjes, maar snap wel wat je bedoelt. Maar gewoon af en toe ff buurten is wel gezelligquote:Op maandag 17 juli 2017 14:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit doet mij teveel denken aan de KLB-groep op whatsapp. Teveel gekakel.
Het is gewoon jammer dat de leuke topics hier vakkundig zijn verziekt...
Ik ga maar eens een hobby zoeken.
No spang!quote:Op maandag 17 juli 2017 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, ik prefereer wel een gezamenlijke voicechat over whatsappgroepjes, maar snap wel wat je bedoelt. Maar gewoon af en toe ff buurten is wel gezellig
Ik hoor jou bijna niet in de voicechat. Ik hoor je enkel op een afstand door de mic van mono tetteren.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha, ik prefereer wel een gezamenlijke voicechat over whatsappgroepjes, maar snap wel wat je bedoelt. Maar gewoon af en toe ff buurten is wel gezellig
Whehe, zit er de laatste dagen wel wat minder dan de afgelopen wekenquote:Op maandag 17 juli 2017 14:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hoor jou bijna niet in de voicechat. Ik hoor je enkel op een afstand door de mic van mono tetteren.
Ik ben daar hoofd moderator en opperbaasquote:Op maandag 17 juli 2017 14:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hmmm, ok. Dat kan opzich hier ook, maar ik neem aan dat daar geen moderatie plaatsvindt?
hij zei van niet maar kwam net nog even kankeren. Meh, /carequote:Op maandag 17 juli 2017 17:44 schreef leolinedance het volgende:
Komt Braad nog wel in de discord groep?
alluha akberquote:Op maandag 17 juli 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
hij zei van niet maar kwam net nog even kankeren. Meh, /care
Excuse your french maar het lijkt me niet dat je gebanned werd, as far as I know zijn moner en ik de enige die kunnen bannen en wij zijn niet eens thuisquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:40 schreef terrorsjaak het volgende:
Hey stel autisten ik zit al vanaf het eerste moment in die discord en dat ik er niet elke dag op zit betekent niet dat ik alleen maar lurk. Raar dat jullie mij gelijk bannen krijg de pleuris maar joe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |