SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Anna - 4 stemmen
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen (mogelijk 2)
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 17-11-2016 22:15:56 ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ha you ain't seen nothing yetquote:Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik zag liggen op de borden. Dat zou ik echt niet gaan eten.
Ja, wellicht.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha you ain't seen nothing yet![]()
maar ik denk dat je versteld van jezelf zou staan in sommige situaties...ik heb het mensen zien doen die erbij zworen nooit maar dan ook nooit zoiets te eten
Zoals een hamburger?quote:Op donderdag 17 november 2016 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha you ain't seen nothing yet![]()
maar ik denk dat je versteld van jezelf zou staan in sommige situaties...ik heb het mensen zien doen die erbij zworen nooit maar dan ook nooit zoiets te eten
wat was dat geweldig...over mind fuck gesprokenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
In de OP staat nog steeds dat Koos 3 stemmen heeft, in de aflevering stond dat hij er 2 had, wat ik vorige week ook nog zei
Volgende week wordt het weer leukquote:Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef Prisha het volgende:
Damn ik zit hier nog een beetje beteuterd te zitten. De afgelopen afleveringen waren best leuk op het eind, en nu dit.
Damn
ja dat is waar. De eetproef alleen al. Het gaat weerquote:
Was inderdaad een beetje een matige aflevering.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef Prisha het volgende:
Damn ik zit hier nog een beetje beteuterd te zitten. De afgelopen afleveringen waren best leuk op het eind, en nu dit.
Damn
Goed zo 😉quote:Op donderdag 17 november 2016 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat is waar. De eetproef alleen al. Het gaat weer
Niks, stemmen die vandaag zijn ingezet tellen dan wel mee.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:21 schreef Staaf het volgende:
Wat gebeurt er als Koos volgende week immuniteit wint?
Komt omdat Dave niet in beeld was.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Was inderdaad een beetje een matige aflevering.
Maar hoe weten ze dat er nu niet al reeds op Dio gestemd is. Aangezien de pot dicht blijft. Je kan er op gokken dat Dio de volgende proef niet wint.quote:Op vrijdag 18 november 2016 06:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niks, stemmen die vandaag zijn ingezet tellen dan wel mee.
Ik neem aan dat Dennis achteraf wel even gecheckt heeft of niemand stiekem op Dio heeft gestemd. Dan krijgt diegene een bitchslap van het productieteam.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat er nu niet al reeds op Dio gestemd is. Aangezien de pot dicht blijft. Je kan er op gokken dat Dio de volgende proef niet wint.
Denk dat dit uit de hoge hoed komt die ontstaan is toen gabi eruit is gestapt, ze moeten een eliminatie rekken naar 2 afleveringen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Kijk het net terug, wat een zeik aflevering en wat een belachelijk iets dat met de stemmen van 2 eilandraden bij elkaar op te stellen. Welke achterlijke stagiaire heeft dat verzonnen?
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
Denk dat dit uit de hoge hoed komt die ontstaan is toen gabi eruit is gestapt, ze moeten een eliminatie rekken naar 2 afleveringen.
Wist niet dat dio veganist was (ben ik ook) ik vergeef hem die worst omdat die anders waarschijnlijk toch weggepleurt zou worden, al had ik voor mn deelname contractueel laten vastleggen dat ze bij zo'n proef een portie minder bestellen en ik die proef verlies, al had ik bij deze proef dan nog die ladder kunnen bouwen om de zwarte stem te ontlopen (of ze hadden een seitanworst ofzo op moeten hangen). Maar als ie gaat vissen (als ie dat al gedaan heeft) dan mag ie zichzelf geen veganist noemen, maar een gelegenheidsvegetarier oid. en die volgende proef zijn levende beesten volgens mij.. gewoon vrijlaten die beesten.
Expeditie robinson is geen legitieme survival situatie, maar een veredeld spelletje, als veganist zijnde gewoon verhongeren (als je niet genoeg plantvoedsel kunt fixen) of desnoods naar huis als je het niet op kan brengen een maandje op rantsoen te leven (dan had je uberhaupt al niet mee moeten doen).
Zullen de meeste hier wel geen begrip voor op kunnen brengen aangezien ik ervan uitga dat de meeste gewoon alledaagse vleeseters zijn.
Ze moeten iets om de gewenste uitslag te fabriceren!quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Kijk het net terug, wat een zeik aflevering en wat een belachelijk iets dat met de stemmen van 2 eilandraden bij elkaar op te stellen. Welke achterlijke stagiaire heeft dat verzonnen?
Dat is correct. Kom opquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
Denk dat dit uit de hoge hoed komt die ontstaan is toen gabi eruit is gestapt, ze moeten een eliminatie rekken naar 2 afleveringen.
Wist niet dat dio veganist was (ben ik ook) ik vergeef hem die worst omdat die anders waarschijnlijk toch weggepleurt zou worden, al had ik voor mn deelname contractueel laten vastleggen dat ze bij zo'n proef een portie minder bestellen en ik die proef verlies, al had ik bij deze proef dan nog die ladder kunnen bouwen om de zwarte stem te ontlopen (of ze hadden een seitanworst ofzo op moeten hangen). Maar als ie gaat vissen (als ie dat al gedaan heeft) dan mag ie zichzelf geen veganist noemen, maar een gelegenheidsvegetarier oid. en die volgende proef zijn levende beesten volgens mij.. gewoon vrijlaten die beesten.
Expeditie robinson is geen legitieme survival situatie, maar een veredeld spelletje, als veganist zijnde gewoon verhongeren (als je niet genoeg plantvoedsel kunt fixen) of desnoods naar huis als je het niet op kan brengen een maandje op rantsoen te leven (dan had je uberhaupt al niet mee moeten doen).
Zullen de meeste hier wel geen begrip voor op kunnen brengen aangezien ik ervan uitga dat de meeste gewoon alledaagse vleeseters zijn.
Dit grenst aan religieuze waanzin.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
Daar ligt echt wel mijn grens qua eten. Ik heb er geen problem mee om dieren te eten (vlees), maar ze moeten niet meer levend zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Dio om zal gaan met de eetproef. Levende beestjes ook nog
Als veganisme een vrij in te vullen begrip is dan geld dat zo'n beetje voor elk woord.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin.Omdat iemand een bepaald vrij in te vullen begrip niet 100% consequent invult degradeer je hem gelijk helemaal? sjonge jonge. Alsof jij de regels bepaald, narcist. Neem aan dat hij er thuis zijn hele levensstijl helemaal op aangepast heeft, vind ik toch niet niks.
Sws achterlijk imo om zoveel waarde te hechten aan overdreven consequent zijn in dat soort dingen. Niet iedereen heeft dezelfde motieven als jij voor een bepaalde levensstijl, al is dat misschien lastig voor te stellen.
En voor je vooringenomenheid kan ik idd geen begrip opbrengen, al ben ik geen vleeseter.
ik doe toch ook niet mee. Maar ik zou best mee willen doen als ze me iig garanderen dat bij dit soort spelletjes mijn portie niet word besteld en ik gewoon die zwarte stem op de koop toeneem (al hoeft bij deze proef niet eens)quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is correct. Kom opDingen contractueel vooraf vast moeten laten leggen etc
Doe dan gewoon niet mee.
En bedoel je nu iemand die alle dagen vlees eet, of een alledaagse vleeseter?
Ik ben geen van beide trouwens.
Dus je een voorkeurs behandeling op basis van een leven style waar je zelf voor gekozen hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
Prima, kan Bertie mooi winnen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:25 schreef 44rdbei het volgende:
Dat plan van Jessie om samen met Anna en Suus Dio eruit te stemmen, was dat serieus? Als ze dat lukt en daarna Thomas wordt het wel een treurige finale.
Ik snapte daar eigenlijk ook helemaal niks vanquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Waterdrinker het volgende:
Is er iemand die uit kan leggen wat het voordeel was om nu te stemmen en niet gewoon niet te stemmen? De kans bestaat dat je er de volgende eilandraad heel anders over denkt en bijvoorbeeld een nieuw complotten sluit, dan kun je niet meer corrigeren. Er is toch geen enkel voordeel om nu al te stemmen?
Hier dacht ik ook al aan ja. En dan influisteren van "zeg maar dat je er vannacht nog over lag te malen en je dit idee ineens had bedacht ofzo"quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:58 schreef Omega het volgende:
Zijn ook genoeg "veganisten" die een uitzondering maken met bier drinken.
Overigens denk ik dat de productie tot deze maatregel is gekomen omdat anders de 2 eilandraden heel saai waren. Koos weg dan Suus weg. Nu proberen ze het iets spannender te maken. Zou me ook niets verbazen als ze Jessie hebben ingefluisterd om dat plan in te brengen.
Op deze manier verbloemen ze (een heel klein beetje) dat ze op de een of andere manier een oplossing moesten zoeken voor Gaby die uit zichzelf vertrok.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Ze konden nu alleen stemmen op kandidaten die geen immuniteit hebben. Datzelfde doen ze komende week. Mogelijk heeft dan een ander immuniteit waardoor ze die eilandraad niet op die persoon zouden mogen stemmen. Dus als je Dio eruit wil hebben, is het zinloos geweest om deze keer te stemmen en wacht je op de komende eilandraad, hopende dat Dio niet wéér immuniteit pakt. Maar als je bijvoorbeeld Koos eruit wil hebben en je bent bang dat hij bij de volgende proef immuniteit pakt, dan moet je NU stemmen inzetten omdat het anders niet meer kan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Waterdrinker het volgende:
Is er iemand die uit kan leggen wat het voordeel was om nu te stemmen en niet gewoon niet te stemmen? De kans bestaat dat je er de volgende eilandraad heel anders over denkt en bijvoorbeeld een nieuw complotten sluit, dan kun je niet meer corrigeren. Er is toch geen enkel voordeel om nu al te stemmen?
Ik denk dat je onderschat wat honger met je dood. Je gaat je zwak voelen, je buik gaat pijn doen en je lichaam gaat schreeuwen om eten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 november 2016 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier dacht ik ook al aan ja. En dan influisteren van "zeg maar dat je er vannacht nog over lag te malen en je dit idee ineens had bedacht ofzo"
Zoiets typisch kwam eerder in 't seizoen ook al voor.
Die onderschatting gebeurt vaker ja. Dat het allemaal wel meevalt, bijvoorbeeld door de winnaarseilanden. Dat Fajah Lourens ooit zei dat de top drie van dingen die je het meest mist eten, eten en eten zijn, en daarna pas je kinderen, heeft mijn ogen wel doen openen.quote:Op zondag 20 november 2016 22:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat wat honger met je dood. Je gaat je zwak voelen, je buik gaat pijn doen en je lichaam gaat schreeuwen om eten.
Je kan alle calorieën gebruiken op zo'n eiland. Helemaal niet gek om je principes even opzij te schuiven.
Nee, je hebt juist reserves nodig.quote:Op maandag 21 november 2016 22:10 schreef 44rdbei het volgende:
De beste voorbereiding op ER is misschien wel een paar weken vasten, dan weet be wat honger is en kan je er misschien beter mee omgaan.
Ik vind het vooral gek dat die stem bewaard blijft.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:31 schreef Waterdrinker het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een onzin.Omdat iemand een bepaald vrij in te vullen begrip niet 100% consequent invult degradeer je hem gelijk helemaal? sjonge jonge. Alsof jij de regels bepaald, narcist. Neem aan dat hij er thuis zijn hele levensstijl helemaal op aangepast heeft, vind ik toch niet niks.
Sws achterlijk imo om zoveel waarde te hechten aan overdreven consequent zijn in dat soort dingen. Niet iedereen heeft dezelfde motieven als jij voor een bepaalde levensstijl, al is dat misschien lastig voor te stellen.
En voor je vooringenomenheid kan ik idd geen begrip opbrengen, al ben ik geen vleeseter.
Ik denk niet dat je zover vantevoren weet dat je meedoet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je moet dat wel een half jaar voor de expeditie doen.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Skunk-m het volgende:
[..]
Zou je wel ijzeren discipline moeten hebben....en de meesten hebben dat denk ik niet. Het is zo makkelijk om "eventjes" iets te pakken. Zelfs als je expres niets in huis haalt kun je zo naar de super of een tankstation.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je moet dat wel een half jaar voor de expeditie doen.
Die filmpjes zijn echt melig ja.quote:
quote:
quote:
Zou zomaar kunnen...Dio en Koos passé danquote:Op donderdag 24 november 2016 20:34 schreef Momo... het volgende:
Ik heb zon gevoel dat Anna, Jessie en Thomas overblijven straks op het eiland voor de halve finale.
ik begin hem ook steeds sympathieker te vindenquote:Op donderdag 24 november 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
JJ ontpopt zich steeds meer tot een waardige ER-kandidaat.
Ja! LEKKER!quote:Op donderdag 24 november 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
JJ ontpopt zich steeds meer tot een waardige ER-kandidaat.
quote:
thomas doet me in zijn sloomheid soms wat aan Ruud denkenquote:
De sterksten moeten er nu uit heb je kans om te winnenquote:Op donderdag 24 november 2016 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
thomas doet me in zijn sloomheid soms wat aan Ruud denken![]()
ik suus
ja maar ik vind Suus niet leukquote:Op donderdag 24 november 2016 20:39 schreef Inca het volgende:
[..]
De sterksten moeten er nu uit heb je kans om te winnen
In dat geval wint JJ op z'n sokken de finale.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor Anna en Jessie dan wel meer kans om de finale te winnen.
quote:
Arrogantiequote:Op donderdag 24 november 2016 20:42 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik vind Dio echt irritant worden, weet niet waarom.
quote:Op donderdag 24 november 2016 20:42 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik vind Dio echt irritant worden, weet niet waarom.
Belgische is wel leuker, maar ik heb me vorige week alsnog helemaal blauw gelachen. Dat programma is echt gewoon humor om te lachen, geweldig vermaakquote:
Niksquote:Op donderdag 24 november 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:
Kut, eerste 10 minuten gemist. Wat heb ik gemist?
die vogel weerquote:Op donderdag 24 november 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het ook gemist, maar ik doe een klein gokje: NIKSquote:Op donderdag 24 november 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk alleen de vogel.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:
quote:
quote:
Ja ze nemen happy je geld aan, smeren je een woekerpolis aan en betalen je geen rente, daar worden ze wel happy van jaquote:
kersttijd? was daquote:Op donderdag 24 november 2016 20:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb me rooie kersttijd al aan
Ik heb echt geen idee waar de reclame over ging, dat filter ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:48 schreef thijsz92 het volgende:
[..]
Ja ze nemen happy je geld aan, smeren je een woekerpolis aan en betalen je geen rente, daar worden ze wel happy van ja
nomnomnomnomquote:Op donderdag 24 november 2016 20:52 schreef 44rdbei het volgende:
Smakelijk eten, smakelijk eten.
Hap hap hap.
quote:Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef mommychaos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik post bijna nooit dus hopelijk gaat het goed 😂
En gelijk een goede postquote:Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef mommychaos het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef luxerobots het volgende:
Anna wil iets met proteïne in haar mond.
Er is een zwart schaap/vogel bij.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef mommychaos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is niet heel ingewikkeld.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef mommychaos het volgende:
[ link | afbeelding ]
oeh goeie....zuurkool misschienquote:Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zouden ze ook ER voor Filipijnen doen? Wat krijgen die dan te eten, een frikandel? Dubbelzoute drop?
dat is ook de vraag met dio iddquote:Op donderdag 24 november 2016 20:55 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Maar hoe zit het nou als Koos immuniteit wint, en vorige keer met de stemming weggestemd was?
Dat betekent alleen dat men deze eilandraad niet op hem kan stemmen. Als hij dan uiteindelijk alsnog de meeste stemmen heeft moet hij denk ik alsnog wegquote:Op donderdag 24 november 2016 20:55 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Maar hoe zit het nou als Koos immuniteit wint, en vorige keer met de stemming weggestemd was?
jaaaa je bent precies op tijd voor de eetproefquote:Op donderdag 24 november 2016 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er nu ook.
Wat heb ik gemist?
Behalve Prisha![]()
Goede timing.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa je bent precies op tijd voor de eetproef![]()
![]()
De eetproef, net geweest.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er nu ook.
Wat heb ik gemist?
Behalve Prisha![]()
quote:Op donderdag 24 november 2016 20:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
De eetproef, net geweest.
Echt zonde als je dat gemist hebt.
jawel die engelsequote:
t feit al dat ze allemaal moeten eten maakt het wel al minderquote:Op donderdag 24 november 2016 20:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Beter doen ze weer de mindfuck met de hamburger.
duel is leuker ja...maar goed...ik klaag nietquote:Op donderdag 24 november 2016 20:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
t feit al dat ze allemaal moeten eten maakt het wel al minder
ik klaag ook zeker nietquote:Op donderdag 24 november 2016 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
duel is leuker ja...maar goed...ik klaag niet
Ik zou hierbij echt afhaken, dan maar een zwarte stem.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hier zou ik niet zo sterk in zijn
Even omdat het hip is.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:59 schreef 44rdbei het volgende:
De kip due je gewend bent te eten dio?
Je was toch vegetariër...
Kip valt daar niet onder.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:59 schreef 44rdbei het volgende:
De kip due je gewend bent te eten dio?
Je was toch vegetariër...
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:00 schreef Moira. het volgende:
de beste pad die ik ooit heb bewandeld
Welke vind ik leuker...hmmm..lastig lastigquote:
Ik quotte Dio, die 'de pad' zei ipv 'het pad'quote:Op donderdag 24 november 2016 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Welke vind ik leuker...hmmm..lastig lastig
oeh...nou dan weet ik het wel...we have a winnerquote:Op donderdag 24 november 2016 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik quotte Dio, die 'de pad' zei ipv 'het pad'
quote:
Ben je inmiddels weer van straat afquote:Op donderdag 24 november 2016 21:02 schreef Moira. het volgende:
Zijn jullie niks gewend ofzo?Ik heb mensen echt veul smerigere dingen naar binnen zien werken
Nee, dat soort dingen kijk ik dat niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:02 schreef Moira. het volgende:
Zijn jullie niks gewend ofzo?Ik heb mensen echt veul smerigere dingen naar binnen zien werken
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ben je inmiddels weer van straat af?
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:02 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ben je inmiddels weer van straat af?
vieze dingen doorslikkenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jessie die eindelijk eens iets kan.
Hé dat mocht vroeger nooit, dan was je afquote:Op donderdag 24 november 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Oh ze mogen gewoon alles weer uitkotsen en weer verder?
Ja dat slaat nergens opquote:Op donderdag 24 november 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Oh ze mogen gewoon alles weer uitkotsen en weer verder?
Ja sowieso, helemaal lullig omdat hij er anderen dan ook in mee trekt en de proef voor een ander verneukt, mja.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hé dat mocht vroeger nooit, dan was je af
Jaaaquote:Op donderdag 24 november 2016 21:05 schreef thijsz92 het volgende:
Lijkt Fear Factor wel van vroeger op V8
ha jaquote:Op donderdag 24 november 2016 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Al die tijden repressie, komt er nu ineens uit.
Karlquote:Op donderdag 24 november 2016 21:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Deze ken ik wel ja.
Idiot abroad iemand?
Dennis was echt een slechte pick voor een presentator, jaquote:Op donderdag 24 november 2016 21:08 schreef mommychaos het volgende:
Laat zien dat jullie mannen zijn, zei de opgever...
zo denken ze ook over rauwe zoute haringquote:Op donderdag 24 november 2016 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo is dit een delicatesse in Thailand?
Met Koosquote:Op donderdag 24 november 2016 21:09 schreef Prisha het volgende:
het wordt een manly op winnaarseiland
Moira is een beetje vreemdquote:Op donderdag 24 november 2016 21:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet, moira heeft mensen wel eens viezere dingen zien eten.
you never knowquote:
Broeders van verschillende moeders.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
een videoboodschap van je vrienden...... euh ja familie snap ik nog maar vrienden....?
zat eerder aan geej te denken.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Broeders van verschillende moeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |