Positief of negatief? Als ze een beetje op je lijkt is het in ieder geval bijzonder positiefquote:Op donderdag 17 november 2016 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zou niet goed voor je gezondheid zijn.
gewoon zorge dat je de juiste structuren "ontspant"quote:Op donderdag 17 november 2016 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan beamen, ik doe hersenchirurgie met een lepel maar heb nog nooit klachten ontvangen.
het enige leuke aan dit seizoen exp robinsonquote:
ik denk dat de opname volledig onbetrouwbaar wordt, en misshien zelf wel grotendees teniet wordt gedaan, maar interne geneeskunde hou ik me ver van eigenlijk, op ijn eigen immuunaids naquote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, zonder suikerziekte zou ik het al helemaal niet proberen eigenlijk. Maar vroeg me oprecht af of het ook effectief genoeg is als je het oraal inneemt, bedoel, er zal toch wel een reden zijn dat ze het injecteren.
Volg ik niet maar ik bedenk me plotselingquote:Op donderdag 17 november 2016 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het enige leuke aan dit seizoen exp robinson
nee annaquote:
Ha, dank voor compliment. Ze is totaal anders dan ik en veel mooier.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Positief of negatief? Als ze een beetje op je lijkt is het in ieder geval bijzonder positief
ik was vanmiddag op kraamvisite, baby leek wel wat op die Stitchquote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whut
[ afbeelding ] niet kennen![]()
Joosie een pokémon?Mocht ik willen
wakkere schedellichtingenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:10 schreef Voxs het volgende:
Mijn andere zus deed dat, Bij hersenoperaties de cognitieve functies van bij bewustzijn zijnde <--mooie woordcombi- patiënten monitoren.
Dit word wel ernstigquote:Op donderdag 17 november 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ik was vanmiddag op kraamvisite, baby leek wel wat op die Stitch
Is ze een bekende nederlander?quote:
Goede genen dan in de familiequote:Op donderdag 17 november 2016 23:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha, dank voor compliment. Ze is totaal anders dan ik en veel mooier.
Ik zou van mijn stokje gaanquote:Op donderdag 17 november 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
wakkere schedellichtingen
Zo mooi om te zien
oh pleasequote:Op donderdag 17 november 2016 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goede genen dan in de familieMooi, mooier, mooist
doctor frankenmolosteinquote:Op donderdag 17 november 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
wakkere schedellichtingen
Zo mooi om te zien
mode vlogster met een eigen lingerie lijnquote:
En wat voor een lijnquote:Op donderdag 17 november 2016 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
mode vlogster met een eigen lingerie lijn
Ik wenste bijna dat ik hier niet een keer mijn hoofd had laten zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |