zou het niet doen, wordt ook gebruikt als suicidemiddelquote:Op donderdag 17 november 2016 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. En toch ga ik het niet proberen.
Kan beamen, ik doe hersenchirurgie met een lepel maar heb nog nooit klachten ontvangen.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde laatst iemand beweren dat artsen maar weinig fouten maakten
Dat doet mij denken aan naaienquote:Op donderdag 17 november 2016 23:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Sugarrush hmm?![]()
Doet me denken aan Stitch van Lilo en Stitch
naaien doet me weer denken aan Ieniquote:Op donderdag 17 november 2016 23:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan naaienGeen idee wie of wat Joosie. Een Pokémon?
Ja, zonder suikerziekte zou ik het al helemaal niet proberen eigenlijk. Maar vroeg me oprecht af of het ook effectief genoeg is als je het oraal inneemt, bedoel, er zal toch wel een reden zijn dat ze het injecteren.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
zou het niet doen, wordt ook gebruikt als suicidemiddel
Whutquote:Op donderdag 17 november 2016 23:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan naaienGeen idee wie of wat Joosie. Een Pokémon?
Mij ookquote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naaien doet me weer denken aan Ieni
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naaien doet me weer denken aan Ieni
Uhuquote:
Ik heb niet zoveel met disney. Behalve Bambi en Sneeuwwitje, die zag ik in de bioscoop. En in geval van Frank & Frey, dan die ook.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whut
[ afbeelding ] niet kennen![]()
Joosie een pokémon?Mocht ik willen
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan beamen, ik doe hersenchirurgie met een lepel maar heb nog nooit klachten ontvangen.
Pics van je zusquote:Op donderdag 17 november 2016 23:10 schreef Voxs het volgende:
Mijn andere zus deed dat, Bij hersenoperaties de cognitieve functies van bij bewustzijn zijnde <--mooie woordcombi- patiënten monitoren.
dat was toch met een hond ofzo die laatste?quote:Op donderdag 17 november 2016 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met disney. Behalve Bambi en Sneeuwwitje, die zag ik in de bioscoop. En in geval van Frank & Frey, dan die ook.
quote:Op donderdag 17 november 2016 23:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met disney. Behalve Bambi en Sneeuwwitje, die zag ik in de bioscoop. En in geval van Frank & Frey, dan die ook.
Dat zou niet goed voor je gezondheid zijn.quote:
Ik had oorspronkelijk zoiets als idee ja, toen ik nog in het flatje woonde. Had ook al mdf stroken klaarliggen daarvoor. Maar toen verhuisden we. En toen ik recentelijk weer zoiets wilde maken zag ik die Doctor Who aflevering en toen klikte er iets.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien heb je hier ook wat aan: http://www.abeautifulmess.com/2012/06/diy-honeycomb-shelves.html
Go ahead and tryquote:Op donderdag 17 november 2016 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zou niet goed voor je gezondheid zijn.
Grimm, Andersen. De echte, die daarvoor nog.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Maar Lion King, Alladin, Assenpoester, Tangled dan?
Ja die heb ik ook wel meegekregen. Maar voor de rest Disneyquote:Op donderdag 17 november 2016 23:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Grimm, Anderson. De echte, die daarvoor nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |