quote:Op donderdag 17 november 2016 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
dat klopt helemaal, maar daar moet jij je als arts dan aan aanpassen en als je eens een niet hersendode voor je hebt zitten dan kun je even los gaan.
die vent had gewoon moeten stoppen
gisteren iemand die wazig voor me zat, bleek een knetter van een ontregeling van diabetes te hebben. Ja ze hadden een foldertje meegegeven met instructies, maar die vrouw kan niet lezen of schrijven en is te dom om te schijten spuiten dus dat ging nogal mis.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
gister bij zo'n afval programma van omroep max zat een meneer en die wist niet dat hij al jaren verkeerd zijn insuline spoot want was niet goed uitgelegd.
MDF, heb er nog zat van liggen. En ze worden toch effen wit, dus dan werkt dat prima.quote:
godverdommequote:Op donderdag 17 november 2016 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
gisteren iemand die wazig voor me zat, bleek een knetter van een ontregeling van diabetes te hebben. Ja ze hadden een foldertje meegegeven met instructies, maar die vrouw kan niet lezen of schrijven en is te dom om te schijten spuiten dus dat ging nogal mis.
Twee woorden met die vrouw uitgewisseld en het was vrij duidelijk hoor dat vrijwel geen informatie daar ging aankomen, en dan met je foldertje gaan aankomen
Mensen
Nee, bier graag.quote:
Colourful Voxsquote:Op donderdag 17 november 2016 23:01 schreef Voxs het volgende:
I could drink a case of you
and still be on my feet
hmm even opzoeken die
Misschien heb je hier ook wat aan: http://www.abeautifulmess.com/2012/06/diy-honeycomb-shelves.htmlquote:Op donderdag 17 november 2016 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
MDF, heb er nog zat van liggen. En ze worden toch effen wit, dus dan werkt dat prima.
Als ik er kleine nisjes om iets in neer te zetten van wil maken moet ik wel een plat vlak achter de cirkel maken om het op te kunnen zetten. En even kijken hoe ik het op kan hangen zonder meteen 30 gaatjes te hoeven boren. Denk dat het licht genoeg is voor dit soort haken:
[ afbeelding ]
prima, neem ik jouw wijnquote:
kan vast welquote:Op donderdag 17 november 2016 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, insuline shot je niet uit een glaasje?
Joni Mitchellquote:
ik hoorde laatst iemand beweren dat artsen maar weinig fouten maaktenquote:
Ik vind Joni een beetje engquote:Op donderdag 17 november 2016 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joni Mitchell
Ik moest eraan denken omdat Molo wijn zei.
Ow de UI, ja teveel suiker
Ja, maar ook prachtige teksten.quote:
godverdommequote:Op donderdag 17 november 2016 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde laatst iemand beweren dat artsen maar weinig fouten maakten
dit was geen arts, maar kloptquote:Op donderdag 17 november 2016 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde laatst iemand beweren dat artsen maar weinig fouten maakten
ik heb in werkelijkheid net thee op, morgen werkenquote:Op donderdag 17 november 2016 23:05 schreef isax het volgende:
eigenlijk zou deze sc savonds moeten worden omgetoverd in ASC (a=alcohol duh)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |