fisten na anaal inbrengen van cakebeslag door de gaping hole dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo, bah, nee
* Joosie200 heeft mi van fisten in cakebeslag
Vul de rest zelf maar in
isaxquote:Op donderdag 17 november 2016 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog wel verwacht om isax daar tegen te komen, met d'r rare seksvondsten steeds.
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
fisten na anaal inbrengen van cakebeslag door de gaping hole dan?
And so much for having any apetite leftquote:Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja als je dan toch al zondigd doe het dan goed, maak lekkere dbgen gewoon lekker en het gezonde gewoon echt gezond ipv hybride tussenvormenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
als ze nou goeie shit daarin stopten, dus gewoon goeie bloem, zout, suiker, roomboter etc. Prima.
Maar het is altijd met van die rukmargarine
rietje erbij om het uit te zuigen?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
And so much for having any apetite leftDing ding ding, we've got ourself a winner
Nee man, punt van een slagroomspuit er in en dan in cakebeslag letters tekenen op de bakplaat.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
euh uhm we well every move of rick is a dick m m movequote:Op donderdag 17 november 2016 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In bird culture, this considered a 'dick move'.
Check, check, check, check! Hmm wat zal ik vanavond er van makenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
als ze nou goeie shit daarin stopten, dus gewoon goeie bloem, zout, suiker, roomboter etc. Prima.
Maar het is altijd met van die rukmargarine
Soep.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Check, check, check, check! Hmm wat zal ik vanavond er van maken
quote:
Verstandig!quote:Op donderdag 17 november 2016 21:16 schreef Voxs het volgende:
Ik ga dat gebakje even ergens anders opeten
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:16 schreef Voxs het volgende:
Ik ga dat gebakje even ergens anders opeten
ik snap het ook niet, niet heel het winkelend publiek bestaat toch uit 65= vrouwen die alleen maar al die crap eten en kopen zoals mijn moeder?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je dan toch al zondigd doe het dan goed, maak lekkere dbgen gewoon lekker en het gezonde gewoon echt gezond ipv hybride tussenvormen
gewoon lippen op de ietwat gerafelde rand zettenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
rietje erbij om het uit te zuigen?
appeltaart of vanille/citroencakequote:Op donderdag 17 november 2016 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Check, check, check, check! Hmm wat zal ik vanavond er van maken
Alleen in die van Marijke.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Is er hier wel eens iemand in KEL geweest?
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Ik kwam er wat mensen van hier tegen dus dat zal ik maar niet zeggenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Koen66 het volgende:
maar met een riwtje kun nog wat roeren zodat je brokken/slakken kan los wrikken voor de crunchquote:Op donderdag 17 november 2016 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon lippen op de ietwat gerafelde rand zetten
Nopequote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Koen66 het volgende:
quote:
is redelijk klassiek en standaard hequote:Op donderdag 17 november 2016 21:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb jij mijn boodschappen uitgekozen?![]()
Kpdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Waarom krijg ik nu rare beelden in mijn hoofd als jij zo'n uitspraak doet?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
enjoy je eiwitshake
Kaneel er wel goed door geroerd?
geen idee?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu rare beelden in mijn hoofd als jij zo'n uitspraak doet?![]()
Ja dat is hier maar daarquote:Op donderdag 17 november 2016 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
echt? ik vind dat altijd zo net niet en daardoor heel treurig
Ooooh Voxs tochquote:Op donderdag 17 november 2016 21:27 schreef Voxs het volgende:
Ow wacht, Kelder is niet de naam van een banketbakker
Lol
Hihiquote:
gewoob hard meeshaken in zon shakebekerquote:Op donderdag 17 november 2016 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
enjoy je eiwitshake
Kaneel er wel goed door geroerd?
Ook nieuwschierig?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:22 schreef Koen66 het volgende:
daarom koffiequote:Op donderdag 17 november 2016 21:29 schreef Trevland het volgende:
Toch niet zo'n goed idee
Eerst 4 uur slapen en dan naar een beurs om dan goed 20 uur later pas weer te gaan slapen. Om vervolgens daarna minder dan 6 uur te kunnen slapen.![]()
ik fuckte je even he mafkeesquote:Op donderdag 17 november 2016 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoob hard meeshaken in zon shakebeker![]()
Kaneel is goed voor je bloedsuikerspiegel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |