Oeh, haal even een broodje döner als je langs de Cennet drijft.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
ik drijf wel richting Holtkamp dan
Daar ben ik nog nooit geweest moet ik bekennenquote:Op donderdag 17 november 2016 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, haal even een broodje döner als je langs de Cennet drijft.
Het is niet vies.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest moet ik bekennen
Is dat een aanrader? Ruikt wel altijd lekker daar in de buurt
ja als je dan toch eten laat halen is dat wel een pre, maar bezorgt molo wel aan luie mensen?quote:
vroegah was donderdagavond een top drukke avond vaakquote:
Ja nu ben ik er.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah was donderdagavond een top drukke avond vaak
................. ok laat maar danquote:
Nopequote:Op donderdag 17 november 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je dan toch eten laat halen is dat wel een pre, maar bezorgt molo wel aan luie mensen?![]()
en? lekker noh?quote:
Mooi!quote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Lange dag geweest, zelfs met twee uur tukken. Maar heerlijk weer, aardige mensen en hysterisch grote gebouwen. Maar ons hotel ligt in het oude deel en is
vakantiecatquote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Lange dag geweest, zelfs met twee uur tukken. Maar heerlijk weer, aardige mensen en hysterisch grote gebouwen. Maar ons hotel ligt in het oude deel en is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |