ja slagroomtaart vind ik ook 10x niksquote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
31 graden met lekker windje.
Creek, slapen, eten, Palm Island, the Walk. En eten.
Veel plezier de komende dagen!quote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
al op je geboden?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
talloosquote:Op donderdag 17 november 2016 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus in hoeveel SC's zijn wij elkaar tegengekomen?
en wie ben jij?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vreetaap vraag: wat voor soort eten hebben jullie daar?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
die van Holtkamp (daar issie weer!) is wel ernstig lekkerquote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja slagroomtaart vind ik ook 10x niks![]()
Hopelijk zo'n buffet met alles van onbeperkt krab tot pizza.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
vreetaap vraag: wat voor soort eten hebben jullie daar?
(en wat is Creek?)
In KEL ontliepen jullie elkaar nét zag ikquote:Op donderdag 17 november 2016 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hopelijk?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:51 schreef isax het volgende:
[..]
Hopelijk zo'n buffet met alles van onbeperkt krab tot pizza.
chocolate mud cakequote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
die van Holtkamp (daar issie weer!) is wel ernstig lekker
Maar liever chipolata
ja ja ja jaquote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
chocolate mud cake
Zwarschwalderkirschtorte
Key lime
Christoffelvlaai
Gvd nu heb ik honger
echt? ik vind dat altijd zo net niet en daardoor heel treurigquote:
Nicequote:Op donderdag 17 november 2016 20:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
NiceEn wat brengt morgen? Ik heb de knoop doorgehakt btw. 8 december vlieg ik naar Cuba
Een jaar nadat jij er zo'n beetje was
Enfin: veel plezier, lekker bakken in de zon en vooral veel slapen, eten, drinken, dingetjes zien. Heerlijk relaxt
bijna hetzelfdequote:Op donderdag 17 november 2016 20:56 schreef PeZu het volgende:
Dan maar een eiwitshake met veeel kaneel smaakt ook als koekdeeg dan
Flatbread met kaas voor Marijke. Ik een donutquote:Op donderdag 17 november 2016 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
vreetaap vraag: wat voor soort eten hebben jullie daar?
(en wat is Creek?)
Als het aan mij ligt het hele eilandquote:Op donderdag 17 november 2016 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NiceWaar ga je allemaal naartoe?
Ik ging 3 december en had de eerste week regen
Morgen dag van hoogtepunten: Burj Khalifa, Mall, fontein show en waarschijnlijk Big Bus lichtjestour.
Het is hier middernacht dus nu slapen
deze welquote:
Oe flatbreadquote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Flatbread met kaas voor Marijke. Ik een donut
En later een broodding met spinazie.
Avond: hamburger
Creek is de rivier van Dubai. In de achtertuin van ons hotel. Bootjes en mensen kijken.
niet echt mijn ding datquote:Op donderdag 17 november 2016 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
deze wel![]()
Zonder kaneel neigt hij zelfs naar rauwe cakemix te smaken en dat is
ik maak soms wel eens cake zodat ik na afloop cakemix kan snoepenquote:
zie aanvullingquote:Op donderdag 17 november 2016 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak soms wel eens cake zodat ik na afloop cakemix kan snoepen_!
Ik heb een mental image dat je uiteindelijk een cake ter grootte van een Twinkie uit de oven trekt en een halve beslagkom mix naar binnen zit te werken.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik maak soms wel eens cake zodat ik na afloop cakemix kan snoepen_!
ja ik vind alleen shakes met een smaak zo tegen gaan staan na een tijd dus neem altijd vanulle en doe zelf naar smaak kaneel erbij of kokos of cacao etcquote:
"GOBA GOBBA GOBBA GOBB GLOOP GLOOP GLOOP"quote:Op donderdag 17 november 2016 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een mental image dat je uiteindelijk een cake ter grootte van een Twinkie uit de oven trekt en een halve beslagkom mix naar binnen zit te werken.
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een mental image dat je uiteindelijk een cake ter grootte van een Twinkie uit de oven trekt en een halve beslagkom mix naar binnen zit te werken.
Doet me denken aan huba huba huba hop hop hopquote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
"GOBA GOBBA GOBBA GOBB GLOOP GLOOP GLOOP"
quote:Op donderdag 17 november 2016 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heyyy nog zo'n SC sletquote:Op donderdag 17 november 2016 21:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Doet me denken aan huba huba huba hop hop hop
ja doe ik meestal ook, cacao of koffiepoeder erdoor ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vind alleen shakes met een smaak zo tegen gaan staan na een tijd dus neem altijd vanulle en doe zelf naar smaak kaneel erbij of kokos of cacao etc
Hoezo ransbak? Zonde anders van die arme kippenmenstruatie en plantenzaad
WE HADDEN AFGESPROKEN DAT JIJ HET NIET MEER OVER DENNIE MOCHT HEBBEN!!!!quote:Op donderdag 17 november 2016 21:09 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Doet me denken aan huba huba huba hop hop hop
hier ook te koop, vers appeltaart deeg, kruidnoot deeg, cakemix maar dat koop ik niet omdat redenenquote:Op donderdag 17 november 2016 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja doe ik meestal ook, cacao of koffiepoeder erdoor ofzo.
omdat viesdik jeweetz
nee man, als je dat lekker vindt, vooral doen, maar die fascinatie van sommige mensen voor rauw koekjesdeeg (in de VS te koop in rol) en deegbeslag enzo deel ik gewoon niet
Molo, bah, neequote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
"GOBA GOBBA GOBBA GOBB GLOOP GLOOP GLOOP"
Ik had eigenlijk nog wel verwacht om isax daar tegen te komen, met d'r rare seksvondsten steeds.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
In KEL ontliepen jullie elkaar nét zag ik
Pas op met wat je daar zegt.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Molo, bah, nee
* Joosie200 heeft mi van fisten in cakebeslag
Vul de rest zelf maar in
als ze nou goeie shit daarin stopten, dus gewoon goeie bloem, zout, suiker, roomboter etc. Prima.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier ook te koop, vers appeltaart deeg, kruidnoot deeg, cakemix maar dat koop ik niet omdat redenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |