Haha, ik hoor het al... ik moet even mn neefje van 5 meenemen naar de Mac!quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:53 schreef Syntos het volgende:
Kom ik net van de Mac vandaan, ik heb me in tijden niet zo geschaamd zeg.![]()
Gaat het ene kassameisje voor me zoeken, komt ondertussen één van die managers ofzo aanlopen.
'Jij bent dus fan van Pokémon.'
Daar kom ik voorlopig niet meer.
Die Torchic bobblehead is wel chill.![]()
4 x 16 = 64 euroquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:01 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Haha, ik hoor het al... ik moet even mn neefje van 5 meenemen naar de Mac!
Maaruh, wat kost dat grapje nou? 16 happy meal speeltjes aanschaffen?
Bij mij zijn ze ¤1.95, 16 van die poppetjes en 12 verschillende kaarten die er random bij zitten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:01 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
Haha, ik hoor het al... ik moet even mn neefje van 5 meenemen naar de Mac!
Maaruh, wat kost dat grapje nou? 16 happy meal speeltjes aanschaffen?
Van de vijf die ik er nu heb vind ik er maar ééntje echt goedkoop en de ander wat minder.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik vind die poppetjes ook niet mooi of iets dergelijk. Lijkt net rotzooi van de kermis. :p
Zijn het tcg kaarten? (Ook met code voor tcg online?)quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:03 schreef Syntos het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ¤1.95, 16 van die poppetjes en 12 verschillende kaarten die er random bij zitten.
[..]
Van de vijf die ik er nu heb vind ik er maar ééntje echt goedkoop en de ander wat minder.
Maar ja, blijft natuurlijk goedkope massaproductie voor kinderen. Het gaat mij ook meer om de kaarten.
ooo dat valt eigenlijk wel mee!quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:03 schreef Syntos het volgende:
Bij mij zijn ze ¤1.95, 16 van die poppetjes en 12 verschillende kaarten die er random bij zitten.
Ze hadden hier maar 5 varianten.
Losse kaarten in een zakje met een stukje karton erachter voor de stevigheid, samen in een zakje met het poppetje. Geen TCGO codes maar wel van de TCG.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zijn het tcg kaarten? (Ook met code voor tcg online?)
Ik las wel op Facebook dat de prijzen kunnen verschillen per locatie voor speeltjes.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:05 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
ooo dat valt eigenlijk wel mee!
quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Naar Game Mania vind ik één ding, maar een Happy Meal bestellen: no way.
Waarom nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Naar Game Mania vind ik één ding, maar een Happy Meal bestellen: no way.
De medewerkers kunnen het weten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:26 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]Alsof het iemand ook maar ene klote kan schelen wat jij bestelt bij de Mac
Desnoods doe je het bij zo'n machine en kies je voor meenemen, niemand die het ziet en kan jij stilletjes wegrennen in schaamte
Had ik maar een klein zusje.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:28 schreef Unites het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
Heel veel 'volwassenen' doen dat...
Haha mooi, je versterkt het ook wel door in alle vroegte te gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:53 schreef Syntos het volgende:
Gaat het ene kassameisje voor me zoeken, komt ondertussen één van die managers ofzo aanlopen.
Krijg je er nou wel of geen kaart bij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:53 schreef Syntos het volgende:
Ik was toch vroeg wakker en het was droog, dus dan maar vroeg op de fiets op stap.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Haha mooi, je versterkt het ook wel door in alle vroegte te gaan.
Ja, een willekeurige uit 12 verschillende kaarten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Krijg je er nou wel of geen kaart bij?
Dat gaat me echt te ver hoor, dan verklaart mijn vriendin me echt voor gek. Ze vind het al erg genoeg dat ik pokemon in het japans op de tv kijk hahaquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:37 schreef Syntos het volgende:
Schijnbaar heeft een Japans bedrijf die Z-rings gemaakt voor gebruik met het spel.
https://hero-club.com/201(...)-ring-toy-announced/
Precies, wacht dan tot etenstijd, dan is de Walk of Shame minder ernstig.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:33 schreef Ipho het volgende:
[..]
Haha mooi, je versterkt het ook wel door in alle vroegte te gaan.
Juist niet, te veel klanten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, wacht dan tot etenstijd, dan is de Walk of Shame minder ernstig.
ja, maar dan kan je tegen een willekeurig kind roepen "ga jij maar vast zitten, ik kom zo met de pokemon"; en dan snel naar buiten rennen met de buitquote:
Dat is gemeen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:11 schreef xeromorphic het volgende:
[..]
ja, maar dan kan je tegen een willekeurig kind roepen "ga jij maar vast zitten, ik kom zo met de pokemon"; en dan snel naar buiten rennen met de buit
Vanaf woensdag aanstaande.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:38 schreef Kerftminister het volgende:
Spellen zijn pas volgende week beschikbaar in NL toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |