SPOILER: En meer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay beelden:
Een oudere vergelijking van de 3 pre-release coaster games.
Screenshots van spelers:![]()
SPOILER: Een van de bijzondere dingen van dit spel is dat je elk gebouw, stukje voor stukje, naar je eigen smaak kan bouwen. De eerste spelers vinden dat helemaal geweldig en zijn massaal belachelijke toiletten aan het bouwen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 17-11-2016 18:49:56 ]I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
ik zie zo snel geen nieuws item BEHALVE DATTIE NU OFFICIEEL GERELEASD ISquote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Linkje van de update?Is dat nu al de 3e grote update?
je kan ergens aangeven dat je wilt gaan testen, dan gaat er geen ghost karretje rijden, maar een echte...quote:Op donderdag 17 november 2016 18:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoe kan je een ghost karretje laten tijden als je een coaster aan het bouwen bent?
Streamen via steam in home streaming. Ik draai 'm op m'n pc in 4k en stream 1080p naar m'n laptop. Is voor je laptop even zwaar als een youtubefilmpje kijken en ik merk echt niets van enige lag.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
Er gaat veel tijd in zitten.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef mschol het volgende:
even een lelijke terrein overgang bedekt (en weer 10 minuten verder...):
[ afbeelding ]
met pijltje rechts kan je em direct laten beginnen?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij staat de update in de wachtrij.
Oh ja, gelukt. Thanks. En is ook al gelijk klaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met pijltje rechts kan je em direct laten beginnen?
Dit lijkt me nou totaal geen game wat je op een console wil spelenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:27 schreef Funkel het volgende:
Ik wil dit op de PS4! Iemand een idee of dat oooit gaat gebeuren?
Kan nog aangevuld worden natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2016 18:56 schreef mschol het volgende:
de blueprints zijn wat karig die meegeleverd worden, ik had gehoopt dat het wat voller werd.. daar hebben we de workshop voor dan
dat was mij nog niet opgevallen, geen bins e.d. op slopes?
10%korting is niet jou ding?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:29 schreef LompeHork het volgende:
Cool, ook maar aangeschaft nu hij officieel is gereleased
quote:Op donderdag 17 november 2016 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die selecteerde ik maar toen werd de Store net vernieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |