Originele OP was anders.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:24 schreef Sucuk het volgende:
Heeft iemand wel eens een 2e tinder account gemaakt om te kijken hoe het algoritme in mekaar steekt?
Je wil met foto's van knappe mannen testen of je beter scoort op Tinder?quote:
Wat was de originele OP dan?quote:
Ah, oke. nu snap ik 't wat beter.quote:Je wil met foto's van knappe mannen testen of je beter scoort op Tinder?
Gozer toch...
Achtergrondinfo:
- KLB / 0 matches na nieuwe foto's Tinder
- SEX / Waar vinden jullie je hook-ups/scharrels?
- GC / Ervaringen Tinder, werkt het echt?
- GC / Datingapp Tinder gebruiken of een andere?
- GC / Openbaarheid, werking en tel.verificatie Tinder
Iets in de trant van 'waar kan ik foto's van knappe mannen vinden' en graag geen Google (of zoiets).quote:
Hey verrek, ik zie nu ineens dat de OP inderdaad anders is, want gebaseerd op de originele OP heb ik mijn 1e reactie in dit topic geplaatst. Namelijk dat TS graag een catfish wil zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'waar kan ik foto's van knappe mannen vinden' en graag geen Google (of zoiets).
Ik snapte de FiPo al niet. Nu overkomt mij dat regelmatig, maar ik ben na de posting van ZarGon helemaal gerustgesteld (tot het volgende topic)quote:Op donderdag 17 november 2016 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey verrek, ik zie nu ineens dat de OP inderdaad anders is, want gebaseerd op de originele OP heb ik mijn 1e reactie in dit topic geplaatst. Namelijk dat TS graag een catfish wil zijn.
Het liefst door middel van social marketingquote:Op donderdag 17 november 2016 16:44 schreef Habbezak het volgende:
Zet anders in je bio dat je een succesvol ondernemer bent...
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Originele OP was anders.
[..]
Je wil met foto's van knappe mannen testen of je beter scoort op Tinder?
Gozer toch...
Achtergrondinfo:
quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Originele OP was anders.
[..]
Gozer toch...
Achtergrondinfo:
Wauw..quote:Op donderdag 17 november 2016 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Originele OP was anders.
[..]
Gozer toch...
Achtergrondinfo:
Hahah, nu is dat ook daadwerkelijk zo. Ik was van de zomer 2 dagen in Moldavië en bijna iedere swype was een match (als man zijnde). Mooie vrouwen zijn er ook, maar zwaar wanhopigquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:16 schreef Lean_Machine het volgende:
[..]
Wauw..
TS boek even een reis naar Moldavië of iets dergelijks. Misschien dat de dames daar wel naar rechts swipen.
Hahaha het was een wilde gok, maar fijn dat het klopt. Mooie dingen lijken me datquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:46 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Hahah, nu is dat ook daadwerkelijk zo. Ik was van de zomer 2 dagen in Moldavië en bijna iedere swype was een match (als man zijnde). Mooie vrouwen zijn er ook, maar zwaar wanhopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |