abonnement Unibet Coolblue
pi_164776967
Ik had net een discussie en ik vraag me af:

Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups of verschilt dat, aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt?

Waarvoor dient TInder? Hoe zijn jullie ervaringen?

Altijd als ik dit soort apps zie of erover hoor, dan denk ik altijd dat 80%-90% man is. Ook denk ik dat er een hoop fake-profielen zijn en dat de mensen erachter niet echt een date ofzo zoeken maar allemaal slechte bedoelingen hebben en niet de ware persoon achter dat ene profiel zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sucuk op 23-08-2016 00:47:17 ]
pi_164777008
Je moet er niet echt meer zoeken dan hookups nee. En nee, die fake profielen vallen wel mee, dat zijn doorgaans bots. En verder kan je dat heus wel uit iemand vissen, of die goede bedoelingen heeft of niet.
pi_164777036
Ik denk dat 80% man is en dat het aandeel vrouwen dat voor de seks gaat niet al te hoog ligt, kvind tinder slecht werken, je kunt beter een uur buiten besteden.

Tinder moet je doen omdat je het leuk vindt om een beetje vrouwen te beoordelen, de succesrate ligt - naar mijn ervaring - erg laag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_164777054
Ik gebruik het niet en heb er geen ervaring mee.

IK denk dat tinder vergelijkbaar is met hoe het gaat in real life. Sommigen zullen serieus op zoek zijn naar een relatie en anderen naar een ons. Jij moet een beetje zien te filteren wie wat voor bedoelingen heeft.

Ik denk overigens dat vrijwel geen enkele man nee tegen seks op de 1e date zegt. Je moet als vrouw zelf bepalen wat jouw regels zijn.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:45:09 #5
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777056
Tinder is easy

[ Bericht 72% gewijzigd door anti-loper op 23-08-2016 01:45:29 ]
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164777115
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:39 schreef Sucuk het volgende:
Ik had net een discussie en ik vraag me af:

Tinder is toch geen datingsapp? Volgens mij is het puur voor hookups of verschilt dat, aangezien je ook niet een heel levensverhaal ophangt maar elkaar louter op elkaars foto beoordeelt?

Waarvoor dient TInder? Hoe zijn jullie ervaringen?

Altijd als ik dit soort apps zie of erover hoor, dan denk ik altijd dat 80%-90% man is. Ook denk ik dat er een hoop fake-profielen zijn en dat de mensen erachter niet echt een date ofzo zoeken maar allemaal slechte bedoelingen hebben en niet de ware persoon achter dat ene profiel zijn.
Heey jouw naam betekent toch pittige worst? :P

Ken ik toevallig van Turkse collega's :P
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:51:58 #7
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777157
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:48 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Heey jouw naam betekent toch pittige worst? :P

Ken ik toevallig van Turkse collega's :P
Ook wel een (turkse) synoniem voor penis.
Maar sucuk is van dat pittige worst ja. Super lekker is dat
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164777195
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:51 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Ook wel een (turkse) synoniem voor penis.
Maar sucuk is van dat pittige worst ja. Super lekker is dat
Ooh serieus :@

Is wel lekker ja, ik heb het een paar keer op :)
Je mond gaat er alleen wel ontzettend van stinken.
pi_164777229
Ik heb ook tinder geīnstalleerd een aantal weken geleden. Al 100 matches momenteel. De een praat wel terug de ander niet.
Ik heb de neiging om dus wel hele levensverhalen met mijn matches te delen (ik ben man en match vrouwen) en misschien willen die vrouwen enkel seks... Geen idee, ik merk wel dat ze op het begin meegaan in het beschrijven van hun leven en dat er op een gegeven ogenblik een punt komt waarop ze niets meer terug zeggen. Ik zou dan ook niet weten over welke dingen ik anders zou moeten praten als interesses/toekomstplannen/ervaringen...

Nadat ik een aantal keer zulke gesprekken had gehad besloot ik ook om de vrouwen gewoon vrij snel mee uit te vragen, dat bood weinig soelaas. Ze gingen er even serieus op in en daarna viel het vaak weer stil. Ook zelfs twee keer telefoonnummers uitgewisseld maar dat bleek ook geen succes.

Waar het op neer komt, als ik met een meid typ denk ik ergens ver weg aan seks, maar houd ik gesprekken over van alles en nog wat om ze te willen versieren. Dit loopt uit op niks. Maar ik zal niet weten hoe ik het anders moet doen om via tinder echt in contact te komen met iemand.
Ga er dus geen energie meer insteken, (alhoewel... die ene match van gisteren zag er wel erg leuk uit.... even kijken of er een klik ontstaat na uren doelloos om de zoveel uur uitwisselen van wat je zoal wel niet doet, hebt gedaan en wilt doen in het leven)
Ja ik word doodmoe van mezelf. Ik verwijder dat gezeik nu nog.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:59:03 #10
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777230
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:55 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ooh serieus :@

Is wel lekker ja, ik heb het een paar keer op :)
Je mond gaat er alleen wel ontzettend van stinken.
Dat vind ik opzich wel meevallen.
Hangt er vanaf wat voor sucuk je hebt natuurlijk. Sommige zijn met heeeel veel knoflook inderdaad. Het is superlekker in een omelet of in je tosti
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164777260
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:59 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Dat vind ik opzich wel meevallen.
Hangt er vanaf wat voor sucuk je hebt natuurlijk. Sommige zijn met heeeel veel knoflook inderdaad. Het is superlekker in een omelet of in je tosti
Ik had van die voorgesneden plakjes uit een pak :)
Ik had het gewoon gebakken en in pitabroodjes gedaan, maar omelet en tosti zal ik onthouden voor de volgende keer ;)
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:04:34 #12
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777264
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:03 schreef Tofuburger het volgende:

[..]

Ik had van die voorgesneden plakjes uit een pak :)
Ik had het gewoon gebakken en in pitabroodjes gedaan, maar omelet en tosti zal ik onthouden voor de volgende keer ;)
en anders mag je altijd mijn sucuk op eten :*
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164777288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:04 schreef anti-loper het volgende:

[..]

en anders mag je altijd mijn sucuk op eten :*
Kijk, dit is hoe een goed tindergesprek zou moeten gaan. Totaal niet in de context van datgene wat je meent te doen gewoon over worst beginnen en daar een seksueel getinte spreuk bij vertellen.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:08:35 #14
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777294
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:07 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Kijk, dit is hoe een goed tindergesprek zou moeten gaan. Totaal niet in de context van datgene wat je meent te doen gewoon over worst beginnen en daar een seksueel getinte spreuk bij vertellen.
Je moet gewoon weten hoe je moet praten.
Ookal krijg je 200 matches per dag, als je niet kan praten/flirten dan houd het op
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164777314
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:08 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Je moet gewoon weten hoe je moet praten.
Ookal krijg je 200 matches per dag, als je niet kan praten/flirten dan houd het op
Ik had een 10 voor Nederlands in de klas, maar daar gaat het inderdaad niet om. Flirten is iets opbouwends en daar ben ik op het moment niet zo goed in. Hoe moet je praten dan... wacht we doen net alsof we een match zijn.
pi_164777320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:08 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Je moet gewoon weten hoe je moet praten.
Ookal krijg je 200 matches per dag, als je niet kan praten/flirten dan houd het op
Gefeliciteerd je bent een match met anti-loper! Typ je bericht en zeg hem goedendag.

Ik: Hallo!
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:13:44 #17
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777324
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:12 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Ik had een 10 voor Nederlands in de klas, maar daar gaat het inderdaad niet om. Flirten is iets opbouwends en daar ben ik op het moment niet zo goed in. Hoe moet je praten dan... wacht we doen net alsof we een match zijn.
:')____________________________!
het moet gewoon natuurlijk en niet geforceerd zijn
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:14:00 #18
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777327
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:13 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd je bent een match met anti-loper! Typ je bericht en zeg hem goedendag.

Ik: Hallo!
ej bb want some fuck
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164777354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:04 schreef anti-loper het volgende:

[..]

en anders mag je altijd mijn sucuk op eten :*
No thanks :')
pi_164777356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:14 schreef anti-loper het volgende:

[..]

ej bb want some fuck
Dat zegt nooit iemand!
Maar goed, mijn reactie zou zijn:
"Haha, ja op zich zal dat niet verkeerd zijn momenteel"
Met daarop volgend:

"Vraag je altijd zo snel aan je matches om te paren?"

En het duurt dan even voordat ik subtiel aangeef dat ik haar manier van praten nogal hoerig vind maar ondertussen vind ik het toch spannend dat iemand zo snel over seks begint te praten.
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:20:41 #21
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777386
Wat ik je als tip kan geven is

- Speel in op foto's. Als ze bijvoorbeeld iets met sport heeft begin daar over. Als ze een lachend foto heeft dan kan je altijd zeggen dat ze een leuke lach heeft

- Wees geduldig. Als ze een keer niet binnen paar minuten reageert niet meteen 'plzz reageer' berichten.

- Vraag of ze wil whatsappen. Praat veel soepeler zeggen.

- Niet meteen over seks of iets dergelijks beginnen. Doe gewoon echt alsof je interesse hebt :'). Vraag om haar intereses, hobbies, wat ze in het dagelijkse leven doet.

- Na een dagje chatten vragen of ze interesse heeft om eens een drankje te doen, want jij leert iemand liever beter in het echt kennen en niet via je telefoon.

- Als ze lang wil chatten zeg je dat je niet hebt gematched zodat je chatvrienden kon worden, maar omdat ze daadwerkelijk leuk leek.

Als ze echt interesse hebben dan happen ze meestal wel toe. Nodig je uit voor een drankje bij jou thuis of je gaat voor ze koken. Als je het een beetje goed doet dan liggen ze met benen gespreid.

Trouwens nooit beginnen met hey hoe gaat het :')
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:21:05 #22
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_164777392
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:17 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Dat zegt nooit iemand!
Maar goed, mijn reactie zou zijn:
"Haha, ja op zich zal dat niet verkeerd zijn momenteel"
Met daarop volgend:

"Vraag je altijd zo snel aan je matches om te paren?"

En het duurt dan even voordat ik subtiel aangeef dat ik haar manier van praten nogal hoerig vind maar ondertussen vind ik het toch spannend dat iemand zo snel over seks begint te praten.
Dat was niet serieus trouwens. Mijn tip hierboven wel
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_164777456
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 01:21 schreef anti-loper het volgende:

[..]

Dat was niet serieus trouwens. Mijn tip hierboven wel
Dat zijn dingen die ik altijd wel doe. Maar ik ben niet enkel op seks uit als ik met een vrouw ga chatten. Seks is niet mijn beweegreden. Ik ben op zoek naar de liefde, ik voel me alleen als een middeleeuwse ruiter die galloperend het landschap berijdt op zoek naar zijn ware prinses. Maar die ruiter is aangekomen in een vliegensvlugge wereld met daarin korte lustdoelen als: snelneuken, pikanto eten, werken, slapen, opstaan, tinderen, werken, daten, snelneuken, nieuwe match, slapen, opstaan, snelneuken, werken.
pi_164777460
Ik heb mijn vriend op Tinder ontmoet, voor de rest enkel one night stands ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_164777468
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 00:44 schreef ludovico het volgende:
Ik denk dat 80% man is en dat het aandeel vrouwen dat voor de seks gaat niet al te hoog ligt, kvind tinder slecht werken, je kunt beter een uur buiten besteden.

Tinder moet je doen omdat je het leuk vindt om een beetje vrouwen te beoordelen, de succesrate ligt - naar mijn ervaring - erg laag.
Daar vergis je je dus best in
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')