steek je de kaarsjes vast aan?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:20 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Hè, ik wilde hier iets op zeggen, maar kom het maar lekker zelf uit mijn frontaalkwab halen!
ja dat is hier, ik moest het toch komen halen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:23 schreef clixplicity het volgende:
[..]
zal wel moeten als je geen elektriciteit hebt
o jaquote:Op donderdag 17 november 2016 15:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat is hier, ik moest het toch komen halen.
maar als ik het kom halen ben ik niet lui meer ergo dan kan je het ook gewoon vertellenquote:
Eigenlijk zou je gewoon de voordeur in een boekenwinkel moeten hebben. Wel naar buiten, maar gewoon de boekenwinkel niet uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen maar boeken kunnen bestellen die door de brievenbus kunnen
ik wilde zeggen dat ik te lui ben om het te vertellenquote:Op donderdag 17 november 2016 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar als ik het kom halen ben ik niet lui meer ergo dan kan je het ook gewoon vertellen
maakt niet uit ik ben toch te beroer om het te lezenquote:Op donderdag 17 november 2016 15:28 schreef clixplicity het volgende:
[..]
ik wilde zeggen dat ik te lui ben om het te vertellen
quote:Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon de voordeur in een boekenwinkel moeten hebben. Wel naar buiten, maar gewoon de boekenwinkel niet uit.
een open lucht boekenwinkelquote:Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon de voordeur in een boekenwinkel moeten hebben. Wel naar buiten, maar gewoon de boekenwinkel niet uit.
Ze zeggen nu al dat het een hele zware spits wordt...quote:
nicequote:
stomme wind, alle wind het land uitquote:Op donderdag 17 november 2016 15:41 schreef isax het volgende:
[..]
heel mijn leven gedacht dat het zie de wind waait was.
WILLEN WE MEER OF MINDER WIND?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
stomme wind, alle wind het land uit
Haha ja! Zeker een verwarring met 'Zie de maan schijnt door de bomen'.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:41 schreef isax het volgende:
[..]
heel mijn leven gedacht dat het zie de wind waait was.
Pas na de spits, toch? Maar ik zou ook gewoon gaan.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze zeggen nu al dat het een hele zware spits wordt...
Dus op tijd naar huis hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
MINDER, MINDER, MINDER!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
WILLEN WE MEER OF MINDER WIND?
Vanavond als ik thuis ben, mag het helemaal losgaan.quote:
die staan de hele dag stil luie donders, de komen de wind zelf maar halenquote:
deal, hoe laat is dat, ik wacht met smartquote:Op donderdag 17 november 2016 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben, mag het helemaal losgaan.
Twisterdekbed?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
Er werden net twee amazonpakketjes bezorgd.
Een dvd die ik verwachtte, de ander een lap stof in een plastic zak die volgens de sticker een bedspread moet voorstellen.
Ik heb geen idee waarom. Ik heb dit niet besteld, en het is een los pakketje. Niet alsof ze per ongeluk iets in mijn doos er bij hebben gestopt. Naam en adres staat op het pakket, alles.
fotoooooquote:Op donderdag 17 november 2016 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
Er werden net twee amazonpakketjes bezorgd.
Een dvd die ik verwachtte, de ander een lap stof in een plastic zak die volgens de sticker een bedspread moet voorstellen.
Ik heb geen idee waarom. Ik heb dit niet besteld, en het is een los pakketje. Niet alsof ze per ongeluk iets in mijn doos er bij hebben gestopt. Naam en adres staat op het pakket, alles.
Dat kost je dan 5 euro!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
WILLEN WE MEER OF MINDER WIND?
Ik hoop 21 uur, maar zal wel iets later zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
deal, hoe laat is dat, ik wacht met smart
Jammer.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, een of ander hippy olifanten ding.
https://www.amazon.co.uk/(...)-oQNxONlL&ref=plSrch
Zou je geld terugeisenquote:Op donderdag 17 november 2016 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, een of ander hippy olifanten ding.
https://www.amazon.co.uk/(...)-oQNxONlL&ref=plSrch
kadootje van sinterklaas?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij zit nog in de zak, ga geen dingen openmaken zonder dat ik weet waarom dit hier ligt.
Er werkt een troll bij Amazon die nutteloze pakketjes stuurt naar random Amazon klanten.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zit ook niet in m'n orders. Snap er niets van.
iemand heeft dat besteld maar is in jouw pakketje gevallen met sorteren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zit ook niet in m'n orders. Snap er niets van.
ik hoop eerderquote:Op donderdag 17 november 2016 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop 21 uur, maar zal wel iets later zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |