SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten![]()
Haha, Belgen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden gelezen dat het op het Brussels filmfestival 2014 tot beste film was gekozen. Dus toen de film af was hadden we zoiets van 'als dit de beste was...'🐙![]()
Franstalige Belgenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
nog zo'n film met veel awards die eigenlijk allen maar heel ongemakkelijk is, wel goed gemaakt want je voelt het echt
Kynodontas (2009) - IMDbThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
belgium
Oh help, heb de bank in een chat en een of andere joker doet alleen maar copy/paste op bepaalde triggerwoorden ipv antwoord te geven op wat ik vraag.
Maar hij heeft inmiddels begrepen dat hij er niks van snapt en haalt er nu een collega bij
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Belt UPS aan...
Zegt die mafkees; komt u naar beneden! (ik woon op 5 hoog in een flat met lift.)
Ik zeg nee, jij komt naar boven.......![]()
Wat gaan we nou krijgen zeg...."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
zoek vast de woorden bezorgen en ophalen voor hem op en laat ze zienquote:Op donderdag 17 november 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Belt UPS aan...
Zegt die mafkees; komt u naar beneden! (ik woon op 5 hoog in een flat met lift.)
Ik zeg nee, jij komt naar boven.......![]()
Wat gaan we nou krijgen zeg....There's a virus in my system
Ik heb die knul toen ie boven was even uitgelegd waar mijn voordeur zich bevindt.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek vast de woorden bezorgen en ophalen voor hem op en laat ze zien
En gezegd dat het voor het eerst is dat een bezorger me dat vraagt en dat ik het een rare vraag vind, want, wie is hier de bezorger, jij of ik?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
ach ja een brutaal mens kan een geluk hebben natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2016 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb die knul toen ie boven was even uitgelegd waar mijn voordeur zich bevindt.
En gezegd dat het voor het eerst is dat een bezorger me dat vraagt en dat ik het een rare vraag vind, want, wie is hier de bezorger, jij of ik?
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja een brutaal mens kan een geluk hebben natuurlijk![]()
Waar zit je brievenbus?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb die knul toen ie boven was even uitgelegd waar mijn voordeur zich bevindt.
En gezegd dat het voor het eerst is dat een bezorger me dat vraagt en dat ik het een rare vraag vind, want, wie is hier de bezorger, jij of ik?Bis vincit qui se vincit!![]()
Beneden, maar dat maakt voor een pakketje niet uit, past er niet in en mijn voordeur is boven en er is een lift, ik zie het probleem niet, ik heb ervoor nota bene voor betaald.quote:"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
En die lift werkt alleen om naar boven te gaan of zo? Niet om.. owh.. bijvoorbeeld vanuit jouw huis ff naar beneden te gaan?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beneden, maar dat maakt voor een pakketje niet uit, past er niet in en mijn voordeur is boven en er is een lift, ik zie het probleem niet, ik heb ervoor nota bene voor betaald.Bis vincit qui se vincit!![]()
Yeps, af moest ie de trap nemen.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En die lift werkt alleen om naar boven te gaan of zo?
je kon hem er beter van af schoppen, een beetje de klant vragen naar beneden te komenquote:Op donderdag 17 november 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, af moest ie de trap nemen.
Ik heb het bij een; 'waag het niet de lift naar beneden te nemen' gelaten, ik heb mijn pakketje, ik ben blij.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kon hem er beter van af schoppen, een beetje de klant vragen naar beneden te komen
wat is hetgeen je zo blij maakt?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het bij een; 'waag het niet de lift naar beneden te nemen' gelaten, ik heb mijn pakketje, ik ben blij.There's a virus in my system
smakelijk!quote:There's a virus in my system
Kan nu ig met een gerust hart de deur uit voor een paar boodschappen.
edit: Het is nu zelfs droog, wat is het weer een mooie dag.
[ Bericht 55% gewijzigd door Mo_Muffin op 17-11-2016 14:04:09 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: