wat ben je gemeen voor jouw doen mam, ben je nuchterquote:
Kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook briljant
Bawk bawk!
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ben je gemeen voor jouw doen mam, ben je nuchter
zeker, heb je Bojack Horseman gezien? dat vind ik ook een heel sterke serie.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:51 schreef Molo het volgende:
Ik vind Archer juist zo leuk vanwege die stem, dat overslaande kutstemmetje van hem bij zijn personage, heerlijk
Eerst nog tig andere seriesquote:Op donderdag 17 november 2016 09:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miauw toch....Je stelt me teleur.
Tijd voor een binge watch weekendje.
[ afbeelding ]
De eerste twee afleveringen, maar ik vond er niets aan. Misschien nog even doorzettenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, heb je Bojack Horseman gezien? dat vind ik ook een heel sterke serie.
Uitgesproken als Shame Us ook echtquote:
soms pakt een serie je ook beter op een ander momentquote:Op donderdag 17 november 2016 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De eerste twee afleveringen, maar ik vond er niets aan. Misschien nog even doorzetten
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ocelot kittenx 100000000
[ afbeelding ]
Een oude Ierse (geloof ik) naamquote:Op donderdag 17 november 2016 09:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uitgesproken als Shame Us ook echt
dat hoort ook hequote:Op donderdag 17 november 2016 09:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Uitgesproken als Shame Us ook echt
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja en daarom ook zo toepasselijk in de situatie
Deze was ook wel gaaf. Archer met z'n Jim Morrisson uiterlijk
[ afbeelding ]
Serieus?!quote:Op donderdag 17 november 2016 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joosie, 'trek mij omhoog' is de NL 'vertaling' van tiramisu.
tira is trek, mi is mij en su is op, de ingrediënten zorgen er voor dat je je goed voelt, trek me op is een letterlijke vertaling, beter vertaal je het naar maak mij blijquote:
ah altijd verkeerd geïnterpreteerd dan ikquote:Op donderdag 17 november 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
tira is trek, mi is mij en su is op, de ingrediënten zorgen er voor dat je je goed voelt, trek me op is een letterlijke vertaling, beter vertaal je het naar maak mij blij
Ik ben mijn telefoon verloren, willen jullie 'm even repareren of vervangen?quote:In de volgende gevallen heeft u meestal geen recht op reparatie, vervanging of vergoeding:
U heeft het apparaat laten vallen en het is gebarsten.
Het apparaat is nat geworden en werkt niet meer.
U bent uw apparaat verloren, het apparaat is gestolen of u heeft het niet meer.
Sowieso, wel mooi al die voorwaarden. Ik bedoel, heel even een paar spetters er op in de regen. Dan is ie dus nat geworden. Gelijk garantie kwijt?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon verloren, willen jullie 'm even repareren of vervangen?
mensen die ene luxe toetje in ene light variant nemenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ah altijd verkeerd geïnterpreteerd dan ik
wel lekker trouwens zo nu en dan
dan wel de klassieke, niet al die baggervairaties met aardbei of "light" ofzo
je wil niet weten hoeveel klanten dit soort shit schaamteloos vragenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben mijn telefoon verloren, willen jullie 'm even repareren of vervangen?
Ik heb weleens tiramisu geserveerd bij de koffie om 10uquote:Op donderdag 17 november 2016 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ah altijd verkeerd geïnterpreteerd dan ik
wel lekker trouwens zo nu en dan
dan wel de klassieke, niet al die baggervairaties met aardbei of "light" ofzo
vind ik niet raar bij zoiets hoor, en is wel algemeen bekend toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, wel mooi al die voorwaarden. Ik bedoel, heel even een paar spetters er op in de regen. Dan is ie dus nat geworden. Gelijk garantie kwijt?
U heeft hem laten vallen. Oftewel; wij maken een kut product dat na 1 keer vallen hoogstwaarschijnlijk zal stoppen met werken, dus hup, wij maken hem niet meer.
die mogen ze van mij kapot schietenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die ene luxe toetje in ene light variant nemen
quote:Op donderdag 17 november 2016 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die ene luxe toetje in ene light variant nemen
ik zou het als ontbijt etenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb weleens tiramisu geserveerd bij de koffie om 10uDe klassieke ofc. Die bananentiramisu die ik een keer tijdens figureren kreeg bij een serie was verdraaid lekker
Lolaquote:
ik had een keer "zo iemand" met een gedeeltelijke dwarslaesie, of ik even wilde onderzoeken of het staan nog ging....quote:Op donderdag 17 november 2016 10:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje als dit
Het enige slechte nummer van The Kinks...quote:
drugs?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://mysagagame.com/gre(...)I2MDUwOWU2&extra=ex1
Jeumig, hoe kom ik nou hier terecht?
Allemaal waar, maar die dingen werden ook heel anders gebruikt natuurlijk.quote:
Ik kan ook prima met taart ontbijten als ik jarig ben bijvquote:Op donderdag 17 november 2016 10:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou het als ontbijt eten
bananen klinkt wel ok, al moet je het dan geen tiramisu noemen vind ik
Is ook zo, maar vooral wat betreft dingen als levensduur en het snelle stuk gaan zijn natuurlijk puur om elk jaar maar te kunnen verkopen.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar die dingen werden ook heel anders gebruikt natuurlijk.
Ik heb eens een caribisiche tiramisu gemaakt voor een themadiner, met pina colada, banaan, kokosmelk, lange vingers en mascarpone. Lijkt dus weinig meer op echte tiramisuquote:Op donderdag 17 november 2016 10:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou het als ontbijt eten
bananen klinkt wel ok, al moet je het dan geen tiramisu noemen vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |