Hier ook de winterdip. Voelde me vorige week zo waardeloos. Gewoon geen doel meer, alles voelde nutteloos.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte allemaal.
Medical check was alleen de bloeddruk meten (165/79, ik kan daar erg slecht tegen) en ik kreeg vragen waarom ik zo vaak geopereerd was. Maar ze hadden al geen idee wat een sinus pilonidalis was dus ik heb het maar gelaten voor wat het is.
Verder ben ik ook behoorlijk neerslachtig, ik lees dat meer mensen dat hier hebben?
Ik heb aardige collega's en we doen ook gewoon leuke dingen dus daar ligt het niet aan. Wel mis ik m'n ouders en vrienden in NL, maar dat hoort erbij.
En verder heb ik het idee dat gaanderweg mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen gezakt is tot een nulpunt of misschien zelfs wel daar onder. Ik vind mezelf echt niets meer aan. Qua uiterlijk in elk geval. En hoe stom en kansloos het ook klinkt, op mijn leeftijd zou het best leuk zijn om weer eens een leuk meisje te ontmoeten of zo. Dat zou me ook wel goed doen. Maar dat zit er gewoon echt niet in, ik heb zelfs het idee dat ze me zoveel mogelijk ontlopen![]()
Afijn genoeg gezeurd weer, excuses

Die medicijnen zijn echt niet normaal. Ik heb tijden zitten eten met een emmer naast me. Is er zicht op wanneer de nier er weer uitgaat?quote:Op donderdag 17 november 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb niet overgegeven vandaagAppel en crackers gehad, binnen gehouden, ook brood geprobeerd maar dat wou niet naar binnen.
Heb van mijn dietiste nutridrink meegekregen. Zodat ik iig wat voedingsstoffen naar binnen krijg.

Nee, hoor ik volgende week op de poli.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die medicijnen zijn echt niet normaal. Ik heb tijden zitten eten met een emmer naast me. Is er zicht op wanneer de nier er weer uitgaat?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/

Ik kwam voor mijn operatie op de afdeling en toen vroegen ze waar ik aan geopereerd ging worden, dus ik zei: 'Een sinus pilonidalis.' Waarop de verpleegkundige vroeg: 'Oh, en waar zit die bij jou?'quote:Op donderdag 17 november 2016 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte allemaal.
Medical check was alleen de bloeddruk meten (165/79, ik kan daar erg slecht tegen) en ik kreeg vragen waarom ik zo vaak geopereerd was. Maar ze hadden al geen idee wat een sinus pilonidalis was dus ik heb het maar gelaten voor wat het is.
Verder ben ik ook behoorlijk neerslachtig, ik lees dat meer mensen dat hier hebben?
Ik heb aardige collega's en we doen ook gewoon leuke dingen dus daar ligt het niet aan. Wel mis ik m'n ouders en vrienden in NL, maar dat hoort erbij.
En verder heb ik het idee dat gaanderweg mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen gezakt is tot een nulpunt of misschien zelfs wel daar onder. Ik vind mezelf echt niets meer aan. Qua uiterlijk in elk geval. En hoe stom en kansloos het ook klinkt, op mijn leeftijd zou het best leuk zijn om weer eens een leuk meisje te ontmoeten of zo. Dat zou me ook wel goed doen. Maar dat zit er gewoon echt niet in, ik heb zelfs het idee dat ze me zoveel mogelijk ontlopen![]()
Afijn genoeg gezeurd weer, excuses

Zo post mijn moeder wel eens schildklier shit op mijn Facebook. Al is dat minder erg dan jou fistelsquote:Op vrijdag 18 november 2016 11:17 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Mijn moeder blijft maar tegen iedereen zeggen dat ik fistels heb. Ook heel fijn.

quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben inmiddels geupdate.
Wou je nog wat zeggen vannelle?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:14 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff de bezem er door heen gehaald, nu weer ontopic.

Ik ben het eens met nog een kaartje of een ander lief gebaar vanuit "ons".quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:08 schreef mootie het volgende:
Hoe lang moet MA nog in het ziekenhuis blijven? En is er al een kaartje onderweg? Ze krijgt het wel voor haar kiezen zeg.

Ik ben dan weer zo'n goedzakje dat denkt aan misschien onder andere naam opgenomen oid?quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even voor de goede orde;
Er zijn inderdaad twijfels over het verhaal/ de verhalen van MA. Vanmorgen is dit eens grondig uitgezocht door middel van informatie die MA zelf heeft verstrekt hier in het topic.
Er is gebeld met het ziekenhuis waar zij zou verblijven, aan de telefoon werd echter duidelijk dat zij sinds juni niet meer opgenomen is geweest.
Dit was vóór het incident met de patiënt.
Andere ziekenhuizen in de omgeving hadden haar niet in het systeem staan.
Verder zijn er nog andere dingen die opvielen, maar dat laat ik even in het midden.

Dat verhaal was geverifieerd.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:23 schreef computergirl het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je zks gaat bellen voor zoiets eigenlijk.
Ik heb geen moment Groningen gebeld of er wel iemand lag met opvallend veel poezenkaartjes

Dat, maar ergens ook heel sneu dat iemand zo slecht zit dat dit de manier lijkt om aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het lullig voor iedereen hier die haar heeft proberen te steunen in de tijd dat ze hier kwam.

Ik dacht dat ik ziek was (psychisch dus), maar twijfelen aan een verhaal (oké dat kan) en van alles erover opzoeken of het wel klopt vind ik persoonlijk best ziek.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even voor de goede orde;
Er zijn inderdaad twijfels over het verhaal/ de verhalen van MA. Vanmorgen is dit eens grondig uitgezocht door middel van informatie die MA zelf heeft verstrekt hier in het topic.
Er is gebeld met het ziekenhuis waar zij zou verblijven, aan de telefoon werd echter duidelijk dat zij sinds juni niet meer opgenomen is geweest.
Verder zijn er nog andere dingen die opvielen, maar dat laat ik even in het midden.

Ah. Hij kent de Miss_Jones gate duidelijk nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ziek was (psychisch dus), maar twijfelen aan een verhaal (oké dat kan) en van alles erover opzoeken of het wel klopt vind ik persoonlijk best ziek.
Ik dacht ook eens: ze maakt wel heel veel mee. Maar ik heb van dichtbij meegemaakt dat er zulke personen zijn, die (al dan niet tijdelijk) een pechvogel zijn en kort achter elkaar telkens iets hebben. Maar ik heb nooit getwijfeld aan haar verhaal.

Ik ben blij dat dit uitgezocht is. Ik had zelf ook al een tijdje twijfels en heb een paar keer nagedacht om hierover contact op te nemen met een beheerder, maar ik had niet echt onderbouwde twijfels. Bovendien vond ik het heel lullig, omdat ik tegelijkertijd ook veel sympathie voelde voor MA.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even voor de goede orde;

Zo zaten meer mensen.. maar uiteindelijk werd het allemaal té vaag en hebben we het uitgezocht, met dit als resultaat.quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit uitgezocht is. Ik had zelf ook al een tijdje twijfels en heb een paar keer nagedacht om hierover contact op te nemen met een beheerder, maar ik had niet echt onderbouwde twijfels. Bovendien vond ik het heel lullig, omdat ik tegelijkertijd ook veel sympathie voelde voor MA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |