quote:Goede nummers verouderen toch nooit? Dan kan je je dus afvragen of er wel van die goede nummers in de top40 staan.
Op donderdag 5 december 2002 17:33 schreef Tuinbank het volgende:
Normaal pak ik gewoon een paar platen uit de top40, maar zodra ik alle cd's uitgedeeld heb zijn de platen alweer hopeloos verouderd.
quote:DJ BoozyWoozy
Op donderdag 5 december 2002 17:33 schreef Tuinbank het volgende:
Ik stel om de zoveel tijd een cdtje samen voor een paar vrienden.
Normaal pak ik gewoon een paar platen uit de top40, maar zodra ik alle cd's uitgedeeld heb zijn de platen alweer hopeloos verouderd.
Heb er laatst 1 gemaakt me een paar underground trance platen waar ze nog nooit van gehoord hadden, maar dat bleek dus weer net iets té te zijn...
Ik ben dus nu op zoek naar commerciele, top40 plaatjes die nog niet helemaal grijsgedraaid zijn en dus iedereens oren alweer uitkomen.
Van het niveauDj Jean
DJ BoozyWoozy, Marco V. en Mauro Picotto dus
quote:Het is ook geen jaren 80/90 verzamelcd ofzo, het is gewoon een soort cdtje dat een maandje lang in de auto gedraaid kan worden en daarna ergens onderin een la verdwijnt.
Op donderdag 5 december 2002 17:40 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Goede nummers verouderen toch nooit? Dan kan je je dus afvragen of er wel van die goede nummers in de top40 staan.
quote:Dan moet je dus de nummers hebben die volgende week binnenkomen in de top 40
Op donderdag 5 december 2002 17:49 schreef Tuinbank het volgende:[..]
Het is ook geen jaren 80/90 verzamelcd ofzo, het is gewoon een soort cdtje dat een maandje lang in de auto gedraaid kan worden en daarna ergens onderin een la verdwijnt.
quote:Yepz, die moet ik dus hebben, ik moet daarvan echter de besten hebben, anders kan ik net zo goed de hele tipparade op cd zetten.
Op donderdag 5 december 2002 17:51 schreef ranja het volgende:[..]
Dan moet je dus de nummers hebben die volgende week binnenkomen in de top 40
Niet die er nu al instaan... das ouwe troep.
Volgens een heleboel mensen dan, waar waarschijnlijk jouw doelgroep ook onder valt...
En dan naar tipparade, het kan niet missen dat je fout zit....
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
http://www.wanadoo.nl/top40/frame.htmlEn dan naar tipparade, het kan niet missen dat je fout zit....
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:55 schreef Tuinbank het volgende:Yepz, die moet ik dus hebben, ik moet daarvan echter de besten hebben, anders kan ik net zo goed de hele tipparade op cd zetten.
quote:GAD-VER-DAM-ME!!!!
Op donderdag 5 december 2002 17:53 schreef el_bario het volgende:
Cheeky girls - cheeky cheeky
Dit soort platen dus niet
quote:Vandaar de aanhalingstekens, met commercieel in deze context bedoel ik dus: Geen underground harde trance
Op donderdag 5 december 2002 18:04 schreef Ketjing het volgende:
Zoals de spookrijders zijn: als je niet commercieel ben, maak dan ook geen plaatjes. Ik vind dan ook dat commerciele muziek niet bestaat
quote:ja,euhhh.....
Op donderdag 5 december 2002 18:01 schreef Tuinbank het volgende:[..]
Van het niveau Dj Jean DJ BoozyWoozy, Marco V. en Mauro Picotto dus
[..]
GAD-VER-DAM-ME!!!!Dit soort platen dus niet
ZEER COMMERCIEEL
quote:
Op donderdag 5 december 2002 19:29 schreef M.ALTA het volgende:
Oh, maar eens kijken.. wat ik in mijn schoentje vind !
ZEER COMMERCIEEL
quote:de term 'commercieel' komt in mijn voca niet voor.
Op donderdag 5 december 2002 18:04 schreef Ketjing het volgende:
Zoals de spookrijders zijn: als je niet commercieel ben, maak dan ook geen plaatjes. Ik vind dan ook dat commerciele muziek niet bestaat
[Dit bericht is gewijzigd door gewoon-jan op 06-12-2002 21:21]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |