Ook. Open ik nog wel een topic over. Over Cruijff heb ik in VBL al een topic geopend met gedichten van mij.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Het jaar van het overlijden van Eddy Wally.
Diens albums heb ik na zijn overlijden gedraaid. Ik werd er gallisch van. Ik kan geen halleluja meer horen.quote:
One hit wonder. Prince en Bowie hele generaties bestreken zonder strijkorkest.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:00 schreef DrDentz het volgende:
Deze topshow gaan we ook niet meer zien RIP
Je hebt al zijn platen ?quote:
Mag de kont van Sugar Lee Hooper niet eens wassen in de zevende hemel.quote:
Ja, op 78-toeren nog.quote:
Niet eens op volle toeren in z'n 80ste versnelling ?quote:
GC / Wat nou Prince en David Bowie ? Dit jaar is Eddy Wally ons ontvallenquote:Op woensdag 16 november 2016 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Het jaar van het overlijden van Eddy Wally.
Ik luister. Beiden een negen voor mij, op m'n muziek-radar......Bowie een 9+quote:Op woensdag 16 november 2016 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Prince mag nog niet eens de veters strikken van Bowie.
Al deze helden bij elkaar. Tijdens een concert waarbij een andere held geëerd wordt. Beter dan dit wordt het niet, hoor.
Zal het zeiknummer Halleluha wel worden. Anders het gepiel van de Eagles.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:23 schreef ranja het volgende:
Persoonlijk heb ik meer met de muziek van Prince dan die van Bowie.
Maar om nou te kiezen wiens jaar het is... dat vind ik ver gaan. Dan heb je inderdaad ook nog Cohen en niet te vergeten Glenn Frey.
Het wordt wel spannend wie van al deze doden het meest profiteert in de top 2000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |