quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:20 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
oki! dus het is nog 10 eu verzendkosten en dan evnetueel nog 12 eu importkosten ... hmmm ff goed over nadenkenik vind hem er wel heel tof uitzien!
Ja tof! Hij is echt heel leukquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:27 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
Ja tof! Hij is echt heel leuk
Misschien toch maar bestellen danze zijn zo leuk!
Heb bij m'n laatste PlayAsia bestelling niets betaald, was wel brievenbuspost.quote:
ik had al eens eerder voor de japanse versie gekeken op ebay maar toen waren ze nog duurder, vandaar dat ik het raar vond dat er nu opeens zoveel staan en iets "goedkoper".quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb bij m'n laatste PlayAsia bestelling niets betaald, was wel brievenbuspost.
Maar veel plezier ermee, had niet verwacht dat men hier zo blij zou zijn met de Japanse versie
stuk goedkoper dan op ebay zelfs met shipping costsquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb bij m'n laatste PlayAsia bestelling niets betaald, was wel brievenbuspost.
Maar veel plezier ermee, had niet verwacht dat men hier zo blij zou zijn met de Japanse versie
heb je hem al binnen?quote:Op zondag 2 juli 2017 14:47 schreef cherrycoke het volgende:
Status: Preparing order
Estimated shipping date: On or before 07-07-2017
Jep waren problemen bij fedex vanwege dat virus maar heb hem binnen en ben er super blij mee.quote:
awesome! had je nog extra kosten?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Jep waren problemen bij fedex vanwege dat virus maar heb hem binnen en ben er super blij mee.
die brief komt vanzelf denk ik word eerst betaald door fedex, ik zal het wel laten weten maar ik schat dat dat 12 euro isquote:Op donderdag 20 juli 2017 08:38 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
awesome! had je nog extra kosten?
Vergeet de BTW niet. Las op Budgetgaming dat iemand iets meer dan 30 euro moest aftikken.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die brief komt vanzelf denk ik word eerst betaald door fedex, ik zal het wel laten weten maar ik schat dat dat 12 euro is
mijn ervaring met fedex is dat je het pakketje niet krijgt voordat je betaald (gewoon aan de deur betalen met pin dan)quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die brief komt vanzelf denk ik word eerst betaald door fedex, ik zal het wel laten weten maar ik schat dat dat 12 euro is
Inklaringskosten kosten bij Fedex zijn minimaal 12,50 en daarop komt nog 21% BTW over het bedrag van de aankoop, dus je zit zo op de 30 euro extra.quote:Op donderdag 20 juli 2017 16:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nee hoor tegenwoordig levert fedex eerst en dan krijg je rekening per postquote:Op donderdag 20 juli 2017 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn ervaring met fedex is dat je het pakketje niet krijgt voordat je betaald (gewoon aan de deur betalen met pin dan)
bijzonder, het is al een tijdje geleden dat ik wat met fedex heb laten komen, hebben ze dan aangepast.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 16:51 schreef HyrulePrincess het volgende:
[..]
nee hoor tegenwoordig levert fedex eerst en dan krijg je rekening per post
twitter:zaregoto_od3 twitterde op donderdag 10-05-2018 om 06:57:38ファミコンミニ週刊少年ジャンプ創刊50周年記念バージョンが、7/7発売決定。収録ゲームは、20タイトル。全部ジャンプ漫画。 https://t.co/vBSTrkHcP0 reageer retweet
https://tweakers.net/nieu(...)uni-opnieuw-uit.htmlquote:Nintendo brengt de NES Classic Mini op 29 juni opnieuw uit. De Japanse consolemaker had al aangekondigd de in november 2016 uitgebrachte miniversie van de klassieke console opnieuw te gaan bieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |