abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 februari 2017 @ 12:52:03 #241
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168849241
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:40 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Ja wat een idioot inderdaad... Leek even geschokt te zijn , maar al snel zorgeloos respectloos en neemt geen verantwoordelijkheid...

En zonder het te weten is Goku zonder het te weten de grootste "villain" van Dragonball Super (iedergeval in de ogen van de andere universes... )

Hoop dat Beerus hem opblaast aan het eind...
"Joehoe! Zen-chan! :D :D :D"

:')

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:58 schreef Odaiba het volgende:
Leuke aflevering. Die ander Kais zien er ook leuk uit. Ik denk dat uiteindelijk geen enkele universus wordt vernietigd.
Denk dat Goku op het einde met de Super Dragon Balls alles terugwenst en tegen Beerus zegt: "Ik zei toch dat je je geen zorgen hoefde te maken? xD"
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 12 februari 2017 @ 12:57:18 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168849365
Jammer dat er geen shock was bij de tegenstander toen BUU ging vechten.

Frieza en Beerus kende hem ook vanwege vroeger ik neem aan dat hij bij de andere universes dan ook wel bekend is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 12 februari 2017 @ 13:59:17 #243
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_168850777
Dit is indirect de schuld van beerus. Als hij niet na die droom heeft zitten zoeken naar de super saiyan god zou Goku nooit met Zeno in aanraking zijn gekomen.
  zondag 12 februari 2017 @ 14:00:21 #244
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168850809
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:59 schreef KingRoland het volgende:
Dit is indirect de schuld van beerus. Als hij niet na die droom heeft zitten zoeken naar de super saiyan god zou Goku nooit met Zeno in aanraking zijn gekomen.
Nou ja, als je het zo zou redeneren, is het de schuld van Grandpa Gohan die Goku uit het bos plukte om op te voeden. :P
pi_168854632
Die clown god of destruction 8-)

pi_168862480
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:59 schreef KingRoland het volgende:
Dit is indirect de schuld van beerus. Als hij niet na die droom heeft zitten zoeken naar de super saiyan god zou Goku nooit met Zeno in aanraking zijn gekomen.
Ja maar in die droom wist hij ook niet hoe Goku kwa persoonlijkheid was...
pi_168863242
quote:
99s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou ja, als je het zo zou redeneren, is het de schuld van Grandpa Gohan die Goku uit het bos plukte om op te voeden. :P
Zijn ouders toch al dan. En hun ouders. Überhaupt het bestaan van het Sayian ras. En als je helemaal ver gaat dus het bestaan van het universum. Dus eigenlijk is het gewoon Zen-Oh zijn schuld. ;)
  zondag 12 februari 2017 @ 21:47:14 #248
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_168863622
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goku is een lul maar Gohan is niet veel beter wil het ook geheim houden.
Goku transformeerde in deze en de vorige episode van lul naar superlul.
  zondag 12 februari 2017 @ 22:10:03 #249
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168864302
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Zijn ouders toch al dan. En hun ouders. Überhaupt het bestaan van het Sayian ras. En als je helemaal ver gaat dus het bestaan van het universum. Dus eigenlijk is het gewoon Zen-Oh zijn schuld. ;)
:') _O-
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 12 februari 2017 @ 22:52:13 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168865527
Zijn die wolven niet een soort knipoog naar de Dragonbal Yamcha?
Hij had toch ook een soort wolf attack in het begin?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 12 februari 2017 @ 23:42:23 #251
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_168866653
Buu is weer een lekkere kauwgombal _O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_168880061
Ben wel benieuwd hoe het zal gaan. Ik hoop dat er nog een Saiyan like universe tussen zit. Dan wel eentje van een respectabel niveau en niet zoals dat ventje die nog geen Super Saiyan kon worden.

Enige wat ik wel jammer vind aan het hele Super gebeuren is dat de krachtmetingen nergens meer op slaan. Toen Goku SSG werd door het ritueel en vocht tegen Beerus toen had je nog het gevoel dat SSG wat voorstelde. Maar sindsdien worden ze altijd door alles en iedereen in elkaar getimmerd. Hit, Black, Beerus, Whis en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wat.

Ik mis het 'epische' gevoel dat ze na een nieuwe transformatie de tegenstander volledig de baas zijn. Om die reden hoop ik dat SSG niet het einde is en dat er nog een nieuwe transformatie komt die wél indruk maakt.
pi_168880519
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Hit, Black, Beerus, Whis en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wat.
Hit won voornamelijk vanwege tactiek (tijdreizen) en niet kracht. Maar al was hij wel sterker; hoe doet dat afbraak aan de kracht van SSG? Hit is -zover bekend- de sterkste van een heel eigen universum. Zulke karakters, die weer net even wat sterker zijn, zijn juist altijd nodig geweest om verdere groei bij Goku/Vegeta aan te sporen. Vandaar de terugkeer van kaioken; wat w.m.b. juist weer zo'n episch momentje was waarnaar je verlangt. Beerus leek ook even goed te zweten toen hij dat zag.

Beerus en Whis zijn verder wel altijd al sterker dan Goku SSG Blue geweest en hebben nooit serieus met elkaar gevochten. Vergeet niet dat eerste SSG transformatie van Goku anders was dan blue. Waarin het verschil ligt weet ik ook niet, maar ook Beerus had tegenover die transformatie de bovenhand.

De hele black saga was een groot drama. Daar ging het op alle fronten wel mis met de krachtverhoudingen - en dan kijk ik vooral naar Trunks en hoe snel Black op het zelfde krachtniveau kwam als Goku/Vegeta. Snel vergeten en vooruit kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 20:11:55 ]
pi_168880899
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 20:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hit won voornamelijk vanwege tactiek (tijdreizen) en niet kracht. Maar al was hij wel sterker; hoe doet dat afbraak aan de kracht van SSG? Hit is -zover bekend- de sterkste van een heel eigen universum. Zulke karakters, die weer net even wat sterker zijn, zijn juist altijd nodig geweest om verdere groei bij Goku/Vegeta aan te sporen. Vandaar de terugkeer van kaioken; wat w.m.b. juist weer zo'n episch momentje was waarnaar je verlangt. Beerus leek ook even goed te zweten toen hij dat zag.

Beerus en Whis zijn verder wel altijd al sterker dan Goku SSG Blue geweest en hebben nooit serieus met elkaar gevochten. Vergeet niet dat eerste SSG transformatie van Goku anders was dan blue. Waarin het verschil ligt weet ik ook niet, maar ook Beerus had tegenover die transformatie de bovenhand.

De hele black saga was een groot drama. Daar ging het op alle fronten wel mis met de krachtverhoudingen - en dan kijk ik vooral naar Trunks en hoe snel Black op het zelfde krachtniveau kwam als Goku/Vegeta. Snel vergeten en vooruit kijken.
Er was natuurlijk ook nog Freeza die na 4 maanden trainen moeiteloos overeind kon blijven tegen SSG. Voor zover ik weet is blauw sterker dan rood aangezien rood een eerste ongecontroleerde vorm is van SSG. Maar daar is nooit echt over gesproken geloof ik. Verder snap ik wat je bedoelt, maar ik mis een beetje dus momenten waarbij ze transformeren en sterke tegenstanders verslaan. Ik hoopte dat het zou gebeuren bij Vegito maar dat viel ook wat tegen :+

Wellicht dat dat nog komt. Maar het ontbreekt een beetje aan het 'wow' gevoel als ze nu naar SSG gaan. Dus ik hoop dat er ergens gedurende het toernooi een mooie Saiyan vs Saiyan clash komt met een toevoeging op SSG.
pi_168881258
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 20:27 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Er was natuurlijk ook nog Freeza die na 4 maanden trainen moeiteloos overeind kon blijven tegen SSG. Voor zover ik weet is blauw sterker dan rood aangezien rood een eerste ongecontroleerde vorm is van SSG. Maar daar is nooit echt over gesproken geloof ik. Verder snap ik wat je bedoelt, maar ik mis een beetje dus momenten waarbij ze transformeren en sterke tegenstanders verslaan. Ik hoopte dat het zou gebeuren bij Vegito maar dat viel ook wat tegen :+

Wellicht dat dat nog komt. Maar het ontbreekt een beetje aan het 'wow' gevoel als ze nu naar SSG gaan. Dus ik hoop dat er ergens gedurende het toernooi een mooie Saiyan vs Saiyan clash komt met een toevoeging op SSG.
Oh ja, Freeza, dat was natuurlijk inderdaad ook compleet achterlijk. Binnen 4 maanden van lager dan SSJ1 niveau naar boven SSG niveau. Binnen 4 maanden dus jarenlang trainen/vechten van de Saiyans overbrugt :'). Alleen als het een 'God transformatie' was, zoals SSG, had het misschien ergens op geslagen. Vegito heb je ook gelijk in; twee SSGs in de vorm van Vegito had voor een geweldig episch moment kunnen zorgen. Ben nog steeds benieuwd hoe die zich verhoud tot Beerus/Whis.

Ik kan mij een previewbeeld herinneren van een nieuwe Saiyan die op Broly met tieten lijkt. Is daarover ondertussen niet al meer bekend?
pi_168884134
Ja, die zag ik inderdaad ook en dat is wel veelbelovend. Ben benieuwd wat dat toernooi allemaal gaat brengen qua vechters. Verder vind ik Super wel leuk om te volgen ondanks dat ik niks heb met anime verder. Maar het is toch een beetje blijven hangen vanuit mijn jeugd. Dan 's avonds stiekem DBZ kijken op Cartoon Network.
  woensdag 15 februari 2017 @ 09:19:49 #257
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168912442
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 19:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het zal gaan. Ik hoop dat er nog een Saiyan like universe tussen zit. Dan wel eentje van een respectabel niveau en niet zoals dat ventje die nog geen Super Saiyan kon worden.

Enige wat ik wel jammer vind aan het hele Super gebeuren is dat de krachtmetingen nergens meer op slaan. Toen Goku SSG werd door het ritueel en vocht tegen Beerus toen had je nog het gevoel dat SSG wat voorstelde. Maar sindsdien worden ze altijd door alles en iedereen in elkaar getimmerd. Hit, Black, Beerus, Whis en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wat.

Ik mis het 'epische' gevoel dat ze na een nieuwe transformatie de tegenstander volledig de baas zijn. Om die reden hoop ik dat SSG niet het einde is en dat er nog een nieuwe transformatie komt die wél indruk maakt.
In vrijwel elke arc is er wel een nieuwe transformatie te zien. :) Krachtmetingen slaan inderdaad nergens meer op, maar anders wordt het een serie waarbij het gaat om verplassen. :P
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:30:57 #258
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168982054
Ik kom er nu pas achter dat je de afleveringen op Daisuki in 1080p kan bekijken als je je registreert. *O*
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 19 februari 2017 @ 05:07:32 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168995371
Buu was echt cool _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 19 februari 2017 @ 10:17:33 #260
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168996382
Buu en Satan: BFF'jes. O+ Die Kamehameha was baas. _O_
pi_168998968
By far de beste aflevering die ik tot nu toe gezien heb. Belooft een leuk tournament te worden vol met actie.
pi_168999128
Zeker leuke Ep. Verwacht dat Gohan nu verliest en dat die daarom weer gaat trainen. Klaar met die watjes Gohan imo.
  zondag 19 februari 2017 @ 14:28:21 #263
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_169000794
goed gevecht tussen buu en basil, had van mij wat langer kunnen doorgaan.

nu lavender tegen son gohan hij zij tegen goku "kijk alsjeblieft hoe sterk ik ben" zou gohan stiekem getraind hebben? stapje verder dan mystic gohan?

het raadsel van de vrouwelijke LSSJ is nog steeds niet opgelost.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 19 februari 2017 @ 14:41:27 #264
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_169001102
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2017 09:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

In vrijwel elke arc is er wel een nieuwe transformatie te zien. :) Krachtmetingen slaan inderdaad nergens meer op, maar anders wordt het een serie waarbij het gaat om verplassen. :P
Sowieso de hoeveelheid vormen/(sub)transformaties er al zijn daar wordt barbapappa nog jaloers op. Het is een behoorlijk dumbed down manier om te laten zien dat een personage een powerup heeft gekregen en de Dragonball serie spant hierin de kroon.
pi_169001359
Ik hoop dus in ieder geval nog op een brute vorm na SSGSS. Eentje die met iedereen korte metten kan maken _O_

Was een mooi gevecht van Buu. Ben benieuwd hoe Gohan het zal doen. Sowieso wel een veelbelovende arc op deze manier met veel gevechten en interessante characters.
  zondag 19 februari 2017 @ 16:16:44 #266
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169003944
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Sowieso de hoeveelheid vormen/(sub)transformaties er al zijn daar wordt barbapappa nog jaloers op. Het is een behoorlijk dumbed down manier om te laten zien dat een personage een powerup heeft gekregen en de Dragonball serie spant hierin de kroon.
Maar stiekem kregen we allemaal een stijfje toen Trunks mad werd in aflevering 61. :@
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 19 februari 2017 @ 16:37:18 #267
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169004546
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:41 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Sowieso de hoeveelheid vormen/(sub)transformaties er al zijn daar wordt barbapappa nog jaloers op. Het is een behoorlijk dumbed down manier om te laten zien dat een personage een powerup heeft gekregen en de Dragonball serie spant hierin de kroon.
Benieuwd of de Android en de mensen nog een powerup krijgen.

Tien en Krillen hadden die wolven al niet overleefd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 19 februari 2017 @ 18:25:22 #268
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  zondag 19 februari 2017 @ 21:12:44 #269
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_169012045
quote:
Supreme Kai en Beerus die elkaar een knuffel geven. _O-
  zondag 19 februari 2017 @ 21:23:40 #270
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169012520
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 21:12 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Supreme Kai en Beerus die elkaar een knuffel geven. _O-
Is toch liev! :D Echt een kant van Beerus die je voor die aflevering van vannacht nooit zag. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')