Alles in legs, volgens mij is WK pas volgende toernooi met setsquote:Op woensdag 16 november 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan ze in dit toernooi ook nog om sets spelen of alleen in legs?
Formatquote:Op woensdag 16 november 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
legaids.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zeker. Hoe wordt bepaald wie er moet beginnen?quote:
Mocht het door bullen zijn kan ik er nog mee leven, of onderling resultaatquote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker. Hoe wordt bepaald wie er moet beginnen?
Bullen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker. Hoe wordt bepaald wie er moet beginnen?
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles in legs, volgens mij is WK pas volgende toernooi met sets
Ah jammer wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef luckass het volgende:
[..]
legaids.
Nog even geduld tot het WK-tje vriend
Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Matig, kunnen ze net zo goed even op het podium doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helaas doen ze bullen achter schermen, wel beetje lame
5 als ik het goed heb. Wel allemaal als nummer 2 door zo wat.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:02 schreef hafcfan het volgende:
Aids programma vanavond. Best veel BDO spelers hoor
En Barney heeft weer de zwaarste getroffen. Arme Barney.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
5 als ik het goed heb. Wel allemaal als nummer 2 door zo wat.
Zo'n pretentieuze bijnaam. Ik vind zoiets als 'Noppie' veel meer hebben. Dat straalt gewoon bescheidenheid en eenvoud uitquote:
Wat is er mis met Dolan?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen zit Wimderon met een gebroken hart voor de televisie. Dolan loopt met zijn ziel onder de arm over het podium.
Wat ik tegen Dolan heb of wat hem momenteel mankeert?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Dolan?
Hij kan er geen kut van, en heeft de uitstraling van een zak aardappels.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Dolan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |