Ja, de homoseksuele moslim is nu een straatcrimineel die zich door Pim Fortuijn liet pijpen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op het verhaal van Fok-it over de homoseksuele moslim?
At your servicequote:Op woensdag 16 november 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de homoseksuele moslim is nu een straatcrimineel die zich door Pim Fortuijn liet pijpen.
Ik had geen seksuele uitspattingen in jouw verhaal verwacht.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de homoseksuele moslim is nu een straatcrimineel die zich door Pim Fortuijn liet pijpen.
Zat tijdje vast in Krimpen met hitman van Holleeder. Zo'n stille Jugo. Had ik hem tijdens luchten met basketbal op de grond gekankerd dikke stress man manquote:Op woensdag 16 november 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je echt iets groots verkeerd hebben gedaan ja.
Moraal van het verhaal.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had geen seksuele uitspattingen in jouw verhaal verwacht.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal.
Geen homo zijn.
kan gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal.
Geen homo zijn.
Verhaal speelt in Polen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal.
Geen homo zijn.
Die man is een parodie op zichzelfquote:
Ja echt hequote:Op woensdag 16 november 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die man is een parodie op zichzelf
Dat is nog niet zo raarquote:Op woensdag 16 november 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil alleen baantjes die hem aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |