Als het meisje echt knap is en ik haar wil hosselen lukt dat niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lap. Je kan toch wel zeggen dat het je neefje is en of ze ook wil spelen.![]()
Wtfquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was met mn moeder met mn broertje en zusje bij de zwembad vanochtend.
En toen dacht het meisje bij de kassa dat ik de vader was.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja als een hosselaar, in eerste instantie
Er is geen middenweg dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het meisje echt knap is en ik haar wil hosselen lukt dat niet.
Maar als ik de knop omdraai dat het vriendschappelijk blijft maak ik de ene grove grap na de andere.
Dat schoot mij als eerste te binnen toen wij fb vriendjes werden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar haal je het idee vandaan.
dit overkomt mij heel vaak met mn moeder.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat schoot mij als eerste te binnen toen wij fb vriendjes werden.![]()
Als je mij een beetje kent moet je weten dat ik niet van de nuance ben.quote:
Zie ik eruit als een mooiboy danquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat schoot mij als eerste te binnen toen wij fb vriendjes werden.![]()
Whehe dat is dan wel weer super nicequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit overkomt mij heel vaak met mn moeder.
Mijn moeder is namelijk klein en ziet er vrij jong uit.
Dan schatten ze je als vrouw snel jong.
Ook een keer in een hotel toen mn moeder en ik weekendje weg waren boden ze de bruidssuite.
Niets gezegd uiteraard en gewoon gepakt.
hhahaha.
Maar vaak awkward hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe dat is dan wel weer super nice
Nou... dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent moet je weten dat ik niet van de nuance ben.
[..]
Zie ik eruit als een mooiboy dan
Toen ik vroeger met mijn ouders op vakantie was zeiden mensen altijd of ik het leuk vond met opa en oma.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vaak awkward hoor.
Verder jonge moeder genot.
leuk hequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het fantastisch dat mijn neefje nu in de fase zit dat hij kiekeboe hartstikke leuk vindt.
Als ik mijn eigen foto's bekijk zie ik er vrij ongemakkelijk uit.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou... dat dan weer niet.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik vroeger met mijn ouders op vakantie was zeiden mensen altijd of ik het leuk vond met opa en oma.
En zagen ze mijn zus als moeder (terwijl ze 16 was en ik 11)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |