Daar heb ik echt heel weinig mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat de camping zelf dan wel tof kan zijn met animatieteam, zwembad, strandje etc.
Ja, meteen ook laatste keerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kamperen in Polen hahahahahahha
ahahhahahah
ahhahah
Kampers zijn vast ook te koop, voor de juiste prijsquote:
Waarom ben je daar in godsnaam meer dan 1 uur gebleven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, meteen ook laatste keer
Is bij mij wel deel van jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik echt heel weinig mee.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kampers zijn vast ook te koop, voor de juiste prijs
ik was nog jong man. Polen zelf was erg mooi. Maar die campings. Wat een horror!quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom ben je daar in godsnaam meer dan 1 uur gebleven.
Als jij nog jong was had je bijna gratis een huisje kunnen huren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik was nog jong man. Polen zelf was erg mooi. Maar die campings. Wat een horror!
Waar zit je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit weekend gelukkig gewoon Center Parcs genot.
Was met mijn ouders mee. Die wilden niks weten van huisjes, hotels etcquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij nog jong was had je bijna gratis een huisje kunnen huren.
Daar ben ik ook geweest. Best chill zwembad heeft diequote:
Wat een ellende.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was met mijn ouders mee. Die wilden niks weten van huisjes, hotels etc
De vouwwagen en later de caravan was heilig voor ze
De vorige keer dat ik daar was verzoop ik bijna in die wildwaterbaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. Best chill zwembad heeft die
Zit wel vlakbij de Duitse grensquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je ID/paspoort niet.
Die moet je altijd bij je hebben ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je ID/paspoort niet.
dat is zwaar kut ja. Ook keer gehad destijds.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
kenker
de pathe app stond op een andere datum
nu heb ik voor zaterdag geboekt ipv vanavond
rip movie night
einde bricht
Misschien als daar een festival is oidquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie bedenkt het ook.
Dat je in Frankrijk of Italie gaat kamperen snap ik nog.
Maar polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |