Is dan ook soort van indirecte afwijzing van blijf uit mn buurt please i dont want ur attention.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch niet.
Het is beter om bescheiden te blijven.
Ik ben een nette jongenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat dit me teleur stelt.
Gezellig zo hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is in drie jaar niet zo actief geweest.
Vind het wel gezellig nu.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Nee maar dat ik arrogantie niet echt kan waarderen in mensen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dan ook soort van indirecte afwijzing van blijf uit mn buurt please i dont want ur attention.
nederlandse vrouwen die dat doen zijn ook wel een beetje aidsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dan ook soort van indirecte afwijzing van blijf uit mn buurt please i dont want ur attention.
Komt door de leuke aanwezige usersquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Komt door mijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Maar je bent ontmaagd voor het huwelijk.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat ik arrogantie niet echt kan waarderen in mensen.
quote:
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig nu.
Nlse vrouwen zijn net mannen johquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nederlandse vrouwen die dat doen zijn ook wel een beetje aids
wat dat betreft ben je bijna overal op de wereld beter af als man
ongefundeerd uit de hoogte gedoe
Oh ik ben daar tegenwoordig wel bitchy in.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is hier nu net een bruiloft.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Gezelligheid kent geen tijd.
Wat raar dat deze roddels de ronde doenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent ontmaagd voor het huwelijk.
Neem een ander in de maling.
Neerkijken op andere mensen is toch zo onnodig, iedereen heeft zijn kwaliteiten en zwaktes.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nlse vrouwen zijn net mannen joh
Komt omdat ik er niet wasquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Maar dan zonder het buffet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier nu net een bruiloft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |