Wat is de bedoeling?
Iedereen (afgezien van de hieronder genoemde partijen) die een mooi kerst/hannukah/oud & nieuw-icoontje heeft gemaakt komt in aanmerking om door zijn mede-users verkozen te worden tot Feesticoon van Fok!
Dus let op, kleine wijziging: het gaat nu dus om de makers van de icoontjes.
Want laten we eerlijk zijn, ere wie ere toe komt. Het kan echter ook gewoon een icoontje zijn die je van het web hebt geplukt.
Dit zijn de regels:
- Op jezelf stemmen mag natuurlijk niet.
- klonen zijn uit den boze
- crewleden zijn ook uitgesloten van deelname (voortrekken doen we dus niet)
Valt er iets te winnen?
Ja! Uw modjes zullen zorgen voor een passende beloning. *mysterieus doet*
Tot wanneer?
- Stemmen kan t/m 23 december 23.59.
Hoe kun je stemmen?
Door een top 3 op te geven. De puntenverdeling gaat dan als volgt:
1) krijgt 3 punten
2) krijgt 2 punten
3) krijgt 1 punt
Indien je niet echt opgelet hebt en toch maar 1 user opgeeft of 5, dan worden er geen punten uitgedeeld!
Streng hč?
Zet naast de namen ook even de plaatjes erbij, kijkt voor ons ook wat makkelijker.
Ik zou zeggen:
Let the games begin!
Groeten,
uw feestmoderators
E.T. en Dutchie
En ik wil ook even op mijn eigen icoon wijzen
Hopende u hiermee genoeg te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Portier
-editted-
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 08-12-2002 20:55]
Ennuh bedankt Portier, ik vind jou icoon ook mooi zal er aandenken bij men keuzes
quote:stem maar op mij
Op zondag 8 december 2002 20:01 schreef VVouter het volgende:
Pfoe... dat wordt even goed zoekenEnnuh bedankt Portier, ik vind jou icoon ook mooi zal er aandenken bij men keuzes
quote:echt wel
Op zondag 8 december 2002 20:07 schreef Tokjah het volgende:
ik maak geen kans maar doe toch mee omdat ie zo lief is
ik weet het:
#1 die van VVouter.
#2 die van Tokjah
#3 die van Tweater, door VVouter gemaakt. ik ben helemaal niet goed in linkjes, maar de icoontjes zijn hierboven allemaal te zien dus dat moet geen probleem zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Tweater op 08-12-2002 20:23]
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:10 schreef Tweater het volgende:[..]
echt wel
ik weet het:
#1 die van VVouter.
#2 die van Sum Tokjah
#3 die van Tweater, door VVouter gemaakt. ik ben helemaal niet goed in linkjes, maar de icoontjes zijn hierboven allemaal te zien dus dat moet geen probleem zijn
quote:Bij het stemmen hoef je geen rekening te houden door wie het icoontje gemaakt is. Wel hebben we besloten dat de maker van het winnende icoontje de prijs krijgt.
Op zondag 8 december 2002 18:01 schreef portier het volgende:de icoon van DaMSWer en Knuffie zijn heel goed, maar daar mag ik nie op stemmen want die zijn door MisterDre gemaakt...
Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid brengt?
ow, en portier? als je je stemmen hierdoor wilt wijzigen, ik knijp nu nog een oogje dicht dan
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:30 schreef E.T. het volgende:ow, en portier? als je je stemmen hierdoor wilt wijzigen, ik knijp nu nog een oogje dicht dan
*goede voorbeeld gegeven heeft*
Dit is misschien wel handig om te vermelden. Veel mensen hebben zich daar al gemeld, en kunnen mensen rondkijken welke er zo'n beetje zijn.
Over mijn stemmen moet ik nog even nadenken, er zijn zoveel leuke icoontjes .
1) knuffie -------------------------->
2) Paarse_Paashaas ----------->
3) VVouter-------------------------->
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 10-12-2002 21:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |