gelukkig heb jij daar geen verstand van, want dat hebben ze wel. Een onderwagen heeft ook gewoon een voor- en achterkant.quote:Op maandag 5 december 2016 09:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jullie kettingen hebben geen 'draairichting'
Je leest over dequote:Op maandag 5 december 2016 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
gelukkig heb jij daar geen verstand van, want dat hebben ze wel. Een onderwagen heeft ook gewoon een voor- en achterkant.
Cursus is best heftig, gegijzeld, beroofd, beschoten, geintimideerd, roadblocks, corrupte figuren, alles.. piefpafs, acteurs, aardig geak.
Morgen medical training; reanimatie, bloedingen, spalken, tourniquetten aanleggen enzo... messy shit
kewl, kun je er ook in? zou dat best eens van binnen willen zienquote:
die trap er naast is niet voor de sierquote:Op maandag 5 december 2016 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kewl, kun je er ook in? zou dat best eens van binnen willen zien![]()
quote:Op maandag 5 december 2016 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die is nog compleet te zien
Het is alleen wel aan de andere kant van Duitsland vanaf hier
Ah, k. Maar da's kennelijk niet de Buranquote:
Inderdaad, die staan in het zustermuseum in Sinsheim, 30 minuten verderop.quote:
gewoon vliegspul niet, maar dit zijn wel heel toffe machinesquote:Op maandag 5 december 2016 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die trap er naast is niet voor de sierje kunt er in, of het wat is weet ik niet, zelf nooit gedaan. mij boeit dat vliegspul nooit zo erg.
quote:Op maandag 5 december 2016 23:44 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Inderdaad, die staan in het zustermuseum in Sinsheim, 30 minuten verderop.
Ik ben bij allebei wel geweest, staat mooi spul.
tutholaquote:
niet omdat het moetquote:
maar omdat appel.quote:
zullen we ruilen? bij mij staat de teller al op 5 uurquote:Op woensdag 7 december 2016 11:00 schreef Dingest het volgende:
Net 1,5 uur bij de Ford-dealer binnen gezeten zodat ze konden bevestigen dat, inderdaad, de buitentemperatuursensor van de Ka kapot is. Joh, want die '60 graden' was nog niet helemaal duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |