sterkte ermeequote:Op zondag 4 december 2016 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we gaan misschien Stuttgart nog in, maar dat hoeft van mij niet per séverder dit keer vooral kleine dorpjes en morgen ff naar de Hockenheimring
Denk t niet, alleen ff plaatjes schieten en misshcien kijken of t museum open is.quote:Op zondag 4 december 2016 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sterkte ermee![]()
![]()
Ga je rijden op Hockenheim?
Leuk uitje iig, ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 4 december 2016 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk t niet, alleen ff plaatjes schieten en misshcien kijken of t museum open is.
Aanpikkelatuur 1.3?quote:Op zondag 4 december 2016 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk uitje iig, ben er nog nooit geweest![]()
Ik heb koersoes morgen en overmorgen, lekker effe niet blauwbekken, maar koffiezuipen en een beetje dom kijken
expat safety training, net zoiets als zaagkettinkje verwisselen voor gevorderden, maar dan anders.quote:Op zondag 4 december 2016 21:51 schreef densmee het volgende:
[..]
Aanpikkelatuur 1.3?
Of vca zodat je weet dat je een helm op moet als je onder een last doorloopt
Leuk te combineren met Technik Museum Speyer, waar ook veel mooie vehikels uit de autosportgeschiedenis staan, nog geen 5 minuten rijden van elkaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk uitje iig, ben er nog nooit geweest![]()
Ik heb koersoes morgen en overmorgen, lekker effe niet blauwbekken, maar koffiezuipen en een beetje dom kijken
De Tu 144 en de Concorde die daar staan vind ik interessanterquote:Op maandag 5 december 2016 09:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leuk te combineren met Technik Museum Speyer, waar ook veel mooie vehikels uit de autosportgeschiedenis staan, nog geen 5 minuten rijden van elkaar.
Jullie kettingen hebben geen 'draairichting'quote:Op zondag 4 december 2016 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
expat safety training, net zoiets als zaagkettinkje verwisselen voor gevorderden, maar dan anders.
leef jij nog dan?quote:Op maandag 5 december 2016 09:42 schreef Barcaconia het volgende:
Wellicht ben ik wo. of do. in speyer. Nooit geweest, ben benieuwd. Moet wel wat tijd over hebben dan.
Alleen als ik af en toe tijd over heb, verder ben ik te druk om te leven.quote:
Die staan daar nietquote:Op maandag 5 december 2016 09:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Tu 144 en de Concorde die daar staan vind ik interessanter
De boot van de Kelly Family staat erquote:Op maandag 5 december 2016 09:42 schreef Barcaconia het volgende:
Wellicht ben ik wo. of do. in speyer. Nooit geweest, ben benieuwd. Moet wel wat tijd over hebben dan.
Er staan 2 historische voertuigen die ik wil zien <1900. Verder heb ik geen idee wat er staat maar het museum staat al lang op mijn lijstje.quote:Op maandag 5 december 2016 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De boot van de Kelly Family staat erEn de dubbeldekkerbus van de Kelly Family
![]()
![]()
En ook heel veel dingen die WEL tof zijn.
Weer zo'n scheisshollander die de weg blokkeert!quote:
russisch space shuttle geval, samen met oa een paar maanlanders een Chinese truck en wat racetrucks in een hal. grote hal aan het begin staan vooral heel veel brandweerwagens en wat andere gekkigheden (plus de 2 voertuigen waar jij voor komt). Er is momenteel een tentoonstelling '100 jaar BMW', maar ben het museum zelf dit keer niet in geweest (alleen het winkeltjequote:Op maandag 5 december 2016 17:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er staan 2 historische voertuigen die ik wil zien <1900. Verder heb ik geen idee wat er staat maar het museum staat al lang op mijn lijstje.
je bent zelf een hollander!quote:Op maandag 5 december 2016 17:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weer zo'n scheisshollander die de weg blokkeert!
Heb even je blogs over Speyer gelezen maar kan de 2 auto's niet vinden. Ze staan er ook niet altijd, alleen in de winter. Ik ga woensdag eerst naar de eigenaar zijn werkplaats kijken (quote:Op maandag 5 december 2016 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
russisch space shuttle geval, samen met oa een paar maanlanders een Chinese truck en wat racetrucks in een hal. grote hal aan het begin staan vooral heel veel brandweerwagens en wat andere gekkigheden (plus de 2 voertuigen waar jij voor komt). Er is momenteel een tentoonstelling '100 jaar BMW', maar ben het museum zelf dit keer niet in geweest (alleen het winkeltje)
Was de Buran niet kassiewijle gegaan toen die hangaar was ingestort een jaar of 15 geleden?quote:Op maandag 5 december 2016 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
russisch space shuttle geval, samen met oa een paar maanlanders een Chinese truck en wat racetrucks in een hal. grote hal aan het begin staan vooral heel veel brandweerwagens en wat andere gekkigheden (plus de 2 voertuigen waar jij voor komt). Er is momenteel een tentoonstelling '100 jaar BMW', maar ben het museum zelf dit keer niet in geweest (alleen het winkeltje)
Die is nog compleet te zienquote:Op maandag 5 december 2016 18:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Was de Buran niet kassiewijle gegaan toen die hangaar was ingestort een jaar of 15 geleden?
de eerste keer in Speyer heb ik echt puur de bedrijfswagens op de foto gezet het was al aan het schemeren toen ik aankwam. tweede keer heb ik de gaten proberen op te vullen maar veel gemist. Maar kan kloppen, die tweede keer was het zomer.quote:Op maandag 5 december 2016 18:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb even je blogs over Speyer gelezen maar kan de 2 auto's niet vinden. Ze staan er ook niet altijd, alleen in de winter. Ik ga woensdag eerst naar de eigenaar zijn werkplaats kijken ().
quote:Op maandag 5 december 2016 18:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Was de Buran niet kassiewijle gegaan toen die hangaar was ingestort een jaar of 15 geleden?
valt mee en erg goed te combineren met andere dingen.quote:Op maandag 5 december 2016 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die is nog compleet te zien
Het is alleen wel aan de andere kant van Duitsland vanaf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |