Want dan kies je de vrouwensnack kaassoufflé?quote:Op maandag 14 november 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bami, tenzij je een bamihap/schijf bedoelt
Klopt maar nu niet. Morgen Hughes-Wilsson en Nopport kan leuk worden. Ook Suljo-Barney wel.quote:Op maandag 14 november 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal zijn de laatste groepspotjes juist wel leuk, maarja
Ik heb liever de maaltijd bami dan kaassouflé met patat, maar liever een kaassouflé dan een bamihapquote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Want dan kies je de vrouwensnack kaassoufflé?
Broodje kaassoufflee pindaquote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier heb je een negerzoen met punaises.quote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopen dat ik morgen wat tijd hebquote:Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt maar nu niet. Morgen Hughes-Wilsson en Nopport kan leuk worden. Ook Suljo-Barney wel.
Oké.quote:Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb liever de maaltijd bami dan kaassouflé met patat, maar liever een kaassouflé dan een bamihap
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
Dat heb ik niet of nauwelijks op maar lijkt me wel erg lekkerquote:
Bami wel met satésaus, anders is dat niks.quote:Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb liever de maaltijd bami dan kaassouflé met patat, maar liever een kaassouflé dan een bamihap
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
Als het goed gekruid is hoeft het niet maar vaak wel een lekkere toevoegingquote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bami wel met satésaus, anders is dat niks.
Welnee, bami met ketjapquote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet morgen van half 9 tot 9 naar school. Dus zal wel brak zijn daarnaquote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopen dat ik morgen wat tijd heb
+ Cassavekroepoekgodquote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje kroepoek erbij, niks mis mee.quote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het goed gekruid is hoeft het niet maar vaak wel een lekkere toevoeging
Sterker nog, ik heb niet eens een frituurquote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich goed voor je dat je ook dingen niet eet
Sterktequote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik moet morgen van half 9 tot 9 naar school. Dus zal wel brak zijn daarna
Raymond bij Voetbal Inside?quote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
Raymond wil voor de tv werken na zijn darten. Niet gedacht. Ben nu even de Q&A aan het lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |