Geen idee, zo goed ken ik je niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
De slet uithangen is niets voor mij hoor.
Wellicht met banaan ernaast voor de schaal.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als ik je een foto stuur, kun je dan zeggen of die goed is?
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Slut4lyf hoor, jij bent cougar in spe.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem dat nou maar gewoon van mij aan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik je niet.
Tharaquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooi!
[..]volgens mij is dat niet echt goed of wel. Hoe heet hijzij
Heb geen banaan hier liggen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wellicht met banaan ernaast voor de schaal.
Ho ho, geen kiddo's hoor opso. Alsjeblieftquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slut4lyf hoor, jij bent cougar in spe.
Edit: eerst milf in spe
Je moet verder doen waar je zin in hebt, als je wil sletten is het ook prima.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neem dat nou maar gewoon van mij aan.
Doet 'ie ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat Noel goed voor je zorgen, Cachie. Anders breek ik hem!
Ik zie jou later de loodgieter wel verleiden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slut4lyf hoor, jij bent cougar in spe.
Edit: eerst milf in spe
Ik heb mijn hele leven al uitgestippeld: 2 halfbloedfriese kindertjes die we bij de opa's en oma's dumpen want wij zijn druk bezig met carriere machen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ho ho, geen kiddo's hoor opso. Alsjeblieft
Eens een fokker altijd een fokker?quote:
Is niet goed voor m'n eigenwaarde. Mannen zien je dan als lustobject.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet verder doen waar je zin in hebt, als je wil sletten is het ook prima.
Gestikt in mn kauwgom toen ik dit lasquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou later de loodgieter wel verleiden.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al uitgestippeld: 2 halfbloedfriese kindertjes die we bij de opa's en oma's dumpen want wij zijn druk bezig met carriere machen.
Moet jij ook doen! Gewoon dumpen die handel!
Jij en fries worden serieusquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven al uitgestippeld: 2 halfbloedfriese kindertjes die we bij de opa's en oma's dumpen want wij zijn druk bezig met carriere machen.
Boeiend alsof jij mannen soms niet als lustobject ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is niet goed voor m'n eigenwaarde. Mannen zien je dan als lustobject.
Veel plezier dan morgen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gestikt in mn kauwgom toen ik dit las
Je hebt fokkers en je hebt fokkers. De een is de ander niet, en de ander de een niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens een fokker altijd een fokker?
Hij wilde donderdag met mij uitquote:
En dan wel de kinderbijslag ontvangen zekerquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ahwwquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij wilde donderdag met mij uit![]()
maar ik kan niet. Dus toen vroeg hij of het vrijdag kon, maar heb dan bruiloft.
Arme jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |