;-) tactiek heet dat jongen
Kan je dat uitleggen ?
quote:hormonen?
Op donderdag 5 december 2002 16:38 schreef Mirage het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig waarom je zo wanhopig met voruwen bezig bent..Kan je dat uitleggen ?
quote:U?? dat kan maar 1 ding betekenen: mag ik je pedo pas zien
Op donderdag 5 december 2002 16:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eigenlijk zoek ik een relatie dichtbijhuis. De vrouwen die ik tegenkom en leuk zijn ,zijn of bezet ,of er zitten ook andere kerels achteraan (en dan bemoei ik me er zowiezo al niet mee). Nu heb ik wel een leuk meisje op school leren kennen. Linda (het vriendinnetje van de christina aguilera look-a-like) maar ik sprak haar aan vandaag, toen zij ze U tegen me..ik was zo perplex ,dat ik mijn doel om haar MSN adres te vragen voorbij schoot.
Nu zijn er wel meer leuke vrouwen in Nederland, maarja, ik wil geen lange afstandsrelatie, dat is me slecht bevallen... hoewel Nederland op zich nog wel te overzien is natuurlijk... Wat raden jullie aan?
quote:*proest*
Op donderdag 5 december 2002 16:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hormonen?
quote:Lieverd... hormonen.. is dat je antwoord ?
Op donderdag 5 december 2002 16:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hormonen?
dan mijn volgende vraag... wat heeft het hebben van een relatie met je hormonen te maken ?
Defineer relatie eens....
quote:relatie sex op regelmatige basis met dezelfde persoon. Soms verward met allerlei rimbam er om heen
Op donderdag 5 december 2002 16:43 schreef Mirage het volgende:[..]
Lieverd... hormonen.. is dat je antwoord ?
dan mijn volgende vraag... wat heeft het hebben van een relatie met je hormonen te maken ?
Defineer relatie eens....
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:45 schreef Frenkie het volgende:[..]
relatie sex op regelmatige basis met dezelfde persoon. Soms verward met allerlei rimbam er om heen
Relatie: Samen naar de speeltuin, Harry Potter kijken & kauwgom met elkaar delen! .
quote:[fluistermode] ik denk het ook als je kijkt naar de leeftijdscategorie waarin BHFH geinteresseerd is... [/fluistermode]
Op donderdag 5 december 2002 16:47 schreef Kreator het volgende:[..]
.
Relatie: Samen naar de speeltuin, Harry Potter kijken & kauwgom met elkaar delen!
.
quote:Dus je als je geil bent hoef je maar 2 uurtjes op je zaadlozing te wachten..... ?
Op donderdag 5 december 2002 16:49 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
mijn vriendin woont in dedemsvaart, ik in hoorn. Das 2 uurtjes rijden maar we hebben al 4 maanden en tot dusver gaat het erg goed. Leuke weekenden in ieder gevalDus het kan wel goed gaan ..
Denk je dat dat te doen is BHFH ?
Zo ja.. trek dan een circel ( diameter 4 uur reizen... jouw woonplaats in het midden ) om je woonplaats heen... en ga daar alle middelbare scholen langs !!
(woont dichterbij dan me 2 exen Dat was namelijk Geldermalsen (bij den bosch) en Dongen (Bij tilburg) )
quote:Nou da's wel een beetje flauw. Alle vrouwlijke vrouwen van 16-35 hebben mijn aandacht. Het betreffende meisje is 18, dus kan best in principe...maar laten we hier geen leeftijden discussie van maken, daar is het topic niet voor bedoeld..
Op donderdag 5 december 2002 16:48 schreef Mirage het volgende:[..]
[fluistermode] ik denk het ook als je kijkt naar de leeftijdscategorie waarin BHFH geinteresseerd is... [/fluistermode]
Het is meestal ook nog zo dat wanneer je in een relatie zit, je de meeste aandacht krijgt van onbekende vrouwen!
Dus doe net als of.....
quote:Foute mentaliteit. Meiden willen dat juist wél. Je bent man, van nature horen mannen te vechten op een vrouw. Dus als je het dan laat afweten, denken ze misschien dat je homo bent of hun niet leuk vind.
of er zitten ook andere kerels achteraan (en dan bemoei ik me er zowiezo al niet mee).
quote:Bij deze mijn oprechte excuses !
Op donderdag 5 december 2002 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou da's wel een beetje flauw. Alle vrouwlijke vrouwen van 16-35 hebben mijn aandacht. Het betreffende meisje is 18, dus kan best in principe...maar laten we hier geen leeftijden discussie van maken, daar is het topic niet voor bedoeld..
Ik ben een beetje rebelse bui vandaag.. was je gewoon een beetje aan het plagen.
Verder denk ik dat j eniet een relatie moet beginnen omdat je een relatie wilt hebben ( ook nog eens op basis van je hormonen ..dan kan je beter one night stands gaan invoeren )
Een relatie begin je naar mijn idee, omdat je het fijn vindt om bij die persoon te zijn... je wordt éérst verliefd... dán ga je ook nog eens houden van... en je hebt een relatie... sex is ene essentieel onderdeel als je al een relatie HEBT.
Maar een relatie te beginnen omdát je sex wil.. ik denk dat je dan vast blijft lopen...
misschien moest je het hele relatie idee eens opzij zetten en gewoon lekker feesten...
Zodra er meer opspeelt dan je hormonen bij een meisje/ vrouw... is het vroeg genoeg om aan een relatie te denken
Gewoon mijn idee...
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:53 schreef Mirage het volgende:
Zo ja.. trek dan een circel ( diameter 4 uur reizen... jouw woonplaats in het midden ) om je woonplaats heen... en ga daar alle middelbare scholen langs !!
quote:Nou, nee. Dat vind ik trouwens onzin. Is misgun die ander dan die vrouw ook niet natuurlijk. Ik ben niet iemand die over lijken gaat. Kiest een vrouw voor mij, okay, zo niet jammer dan. No hard feelings, ik ga echt niet vechten om een vrouw hoor...
Op donderdag 5 december 2002 17:07 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Foute mentaliteit. Meiden willen dat juist wél. Je bent man, van nature horen mannen te vechten op een vrouw. Dus als je het dan laat afweten, denken ze misschien dat je homo bent of hun niet leuk vind.
En one night stands? Vrouwen die zulke dingen doen lijken me niet dik gezaaid, bovendien zijn het dan vaak prostituees. Ik kan me daar niks bij voorstellen, ook nog nooit een poging gedaan daarvoor. En om nou alle dames af te gaan om te vragen of ze een one-night stand willen..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-12-2002 17:14]
quote:Je moet het niet letterlijk nemen slimmie. Maar als jij een vrouw "afwijst" omdat er toevallig een ander ventje achter haar aanzit, zul je nooit een vriendin krijgen. Elke vrouw heeft wel meerdere mannen die haar willen.
Op donderdag 5 december 2002 17:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nou, nee. Dat vind ik trouwens onzin. Is misgun die ander dan die vrouw ook niet natuurlijk. Ik ben niet iemand die over lijken gaat. Kiest een vrouw voor mij, okay, zo niet jammer dan. No hard feelings, ik ga echt niet vechten om een vrouw hoor...
quote:aanraden?? Je doet net alsof je een pak wasmiddel aan het kopen bent?! Die attitude zou ik zoiezo veranderen. En misschien iemand van je eigen leeftijd een idee? Of moet je iets compenseren?
Eigenlijk zoek ik een relatie dichtbijhuis. De vrouwen die ik tegenkom en leuk zijn ,zijn of bezet ,of er zitten ook andere kerels achteraan (en dan bemoei ik me er zowiezo al niet mee). Nu heb ik wel een leuk meisje op school leren kennen. Linda (het vriendinnetje van de christina aguilera look-a-like) maar ik sprak haar aan vandaag, toen zij ze U tegen me..ik was zo perplex ,dat ik mijn doel om haar MSN adres te vragen voorbij schoot.
Nu zijn er wel meer leuke vrouwen in Nederland, maarja, ik wil geen lange afstandsrelatie, dat is me slecht bevallen... hoewel Nederland op zich nog wel te overzien is natuurlijk... Wat raden jullie aan?
quote:maar lieverd... DAT is toch juist wat jij zoekt ?
Op donderdag 5 december 2002 17:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
En one night stands? Vrouwen die zulke dingen doen lijken me niet dik gezaaid, bovendien zijn het dan vaak prostituees. Ik kan me daar niks bij voorstellen, ook nog nooit een poging gedaan daarvoor. En om nou alle dames af te gaan om te vragen of ze een one-night stand willen..
een neukmaatje die ten alle tijde beschikbaar is ?
Ik vroeg WAAROM jij zo wanhopig op zoek bent naar ene relatie.. je antwoord.. HORMONEN...
dat en andere door jou geopende topics/ geschreven posts meegenomen denk ik te kunnen concluderen dat jij eigenlijk gewoon op zoek bent naar wat ik in regel twee zei...
quote:Da6t valt best mee. Maar een one night stand is ook niet alles..
Op donderdag 5 december 2002 17:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En one night stands? Vrouwen die zulke dingen doen lijken me niet dik gezaaid.
quote:Frenkie heeft ook een zachte kant!
Op donderdag 5 december 2002 17:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Da6t valt best mee. Maar een one night stand is ook niet alles..
quote:Ik ben heel lief in het echt
Op donderdag 5 december 2002 17:27 schreef Femke13 het volgende:[..]
Frenkie heeft ook een zachte kant!
quote:LOL
Op donderdag 5 december 2002 17:28 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik ben heel lief in het echt
Maar ook heel bot. En een orgasme is nergens zo ontnuchterend als bij een one-nite stand.
quote:hoe zit het met jou?
Op donderdag 5 december 2002 17:16 schreef Femke13 het volgende:[..]
aanraden?? Je doet net alsof je een pak wasmiddel aan het kopen bent?! Die attitude zou ik zoiezo veranderen. En misschien iemand van je eigen leeftijd een idee? Of moet je iets compenseren?
quote:hoe bedoel je?
Op donderdag 5 december 2002 21:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hoe zit het met jou?
Velen hebben de behoefte om elkaar wat vaker te zien dan alleen in het weekend. Dat is vaak ook het struikelblok in zo'n relatie. De één kan het aan, de ander geheel niet. Contact onderhouden via internet/telefoon/post is natuurlijk een stuk onpersoonlijker.
quote:waarom vraag je haar niet meteen mee naar de bios
Op vrijdag 6 december 2002 14:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb vandaag leuk met Linda gesproken. Volgende week vraag ik haar MSN..
quote:Pffffffffffff, schiet niet echt op BHFH.
Op vrijdag 6 december 2002 14:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb vandaag leuk met Linda gesproken. Volgende week vraag ik haar MSN..
Hoe zit het dan met je vrouw?
Bestaat die wel?
quote:Ja, maar dat wil hij dus niet.
Op donderdag 5 december 2002 17:07 schreef Ripley het volgende:
BHFH, ik denk dat jij gewoon eens moet wachten tot je echt verliefd bent.
Beter 'n relatie uit verstand dan uit verliefdheid
Je hebt veel en vooral vreemde eisen, BHFH.
Misschien eerst maar eens dat huwelijk ongedaan laten maken?
Nu al "zoeken" naar wat nieuws en het dan aan je vrouw moeten uitleggen...not so nice.
BHFH, je bent ALTIJD op zoek naar iets nieuws. Je vrouw is blijkbaar totaal niet interessant meer voor je. Als ze dat al ooit geweest is..
quote:Het ligt niet aan mij dat zij niet hier is. (Als ze mijn instructies had opgevolgd was ze allang hier geweest) De eerstvolgende keer dat ik haar kan zien (eventueel) is nu aankomende zomer. Dus als ze nog hierheen moet komen ben je minstens een jaar verder. Dat duurt me te lang en bovendien belt ze ook niet eens. (en ik heb geen telefoonnr. en adres) en e-mailen ofzo kan ook niet.
Op vrijdag 6 december 2002 15:38 schreef MUUS het volgende:
Ik vind het raar, dar BHFH alleen zijn vrouw in de topictitel noemt. Verder heeft hij het niet over haar.Misschien eerst maar eens dat huwelijk ongedaan laten maken?
Nu al "zoeken" naar wat nieuws en het dan aan je vrouw moeten uitleggen...not so nice.
BHFH, je bent ALTIJD op zoek naar iets nieuws. Je vrouw is blijkbaar totaal niet interessant meer voor je. Als ze dat al ooit geweest is..
Daarom wil ik wat anders.
quote:Je hebt dus helemaal geen zin meer in dat huwelijk.
Op vrijdag 6 december 2002 16:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Het ligt niet aan mij dat zij niet hier is. (Als ze mijn instructies had opgevolgd was ze allang hier geweest) De eerstvolgende keer dat ik haar kan zien (eventueel) is nu aankomende zomer. Dus als ze nog hierheen moet komen ben je minstens een jaar verder. Dat duurt me te lang en bovendien belt ze ook niet eens. (en ik heb geen telefoonnr. en adres) en e-mailen ofzo kan ook niet.
Niet slim om dat eerst ff te regelen?
quote:achteraf is het makkelijk praten.
Op vrijdag 6 december 2002 16:27 schreef MUUS het volgende:[..]
Je hebt dus helemaal geen zin meer in dat huwelijk.
Niet slim om dat eerst ff te regelen?
quote:Je wilt neuken schat ... je bent niet op zoek naar een relatie..
Op vrijdag 6 december 2002 16:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
denk jij hier anders over... antwoord mijn vorige post dan maar eens..
quote:Ik stop hiermee...
Op vrijdag 6 december 2002 17:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dat is toch te combineren? Maar ik wil het liefst een leuke relatie hoor... Gewoon om leuk dingen samen te doen. Zoals al die uitjes die ik wil doen in Nederland en Europa, maar waar ik nooit toe kom, omdat ik niemand heb nu. Dusss, in principe wel een relatie.
je kan niet meer gered worden
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 17:23 schreef Mirage het volgende:[..]
Ik stop hiermee...
je kan niet meer gered worden
![]()
quote:Oeps! dat lijkt me echt minder! Sterkte, man
(knip)
maar ik sprak haar aan vandaag, toen zij ze U tegen me..
quote:Nee
Op vrijdag 6 december 2002 10:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
gaat dit over VAVA?
quote:LOL
Op vrijdag 6 december 2002 15:28 schreef MUUS het volgende:[..]
Pffffffffffff, schiet niet echt op BHFH.
Volgende week een MSN adres vragen, over drie maanden een email en over een jaar een telefoontje?Hoe zit het dan met je vrouw?
Bestaat die wel?
quote:Achteraf?
Op vrijdag 6 december 2002 16:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
achteraf is het makkelijk praten.
Dit is helemaal niet achteraf.
Als je nu met iemand anders wat uitvreet en dan pas je huwelijk regelt, DAT is achteraf.
Eerst scheiden, dan pas een nieuw iemand zoeken.
Je staat nu juist nog aan "het begin van".
Je hebt nu nog de keuze om terug te gaan.
quote:Ik hoef niet te scheiden, want als je mijn topics goed gelezen had, had je geweten dat ik nooit officieel getrouwd ben.
Op zaterdag 7 december 2002 13:01 schreef MUUS het volgende:[..]
Achteraf?
Dit is helemaal niet achteraf.
Als je nu met iemand anders wat uitvreet en dan pas je huwelijk regelt, DAT is achteraf.Eerst scheiden, dan pas een nieuw iemand zoeken.
Je staat nu juist nog aan "het begin van".
Je hebt nu nog de keuze om terug te gaan.
quote:Dat is niet het punt.
Op zaterdag 7 december 2002 13:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik hoef niet te scheiden, want als je mijn topics goed gelezen had, had je geweten dat ik nooit officieel getrouwd ben.
Er zit iemand ergens, die denkt dat ze bij jou hoort; dat ze je vrouw is.
Dat moet je eerst afhandelen. Dat is wel zo netjes.
En sue me, dat ik niet al je topics uitpluis.
quote:Zij moet mij bellen. Ik heb geen adres, telefoonnummer etc... Als zij niet belt kan ik haar dat natuurlijk niet duidelijk maken. Wellicht is de mededeling dat ik armlastig ben en geen geld kan sturen haar in het verkeerde keelgat geschoten? Ik hoop dat ze dan een vent vindt die wel geld heeft en haar gelukkig kan maken..
Op zaterdag 7 december 2002 13:48 schreef MUUS het volgende:[..]
Dat is niet het punt.
Er zit iemand ergens, die denkt dat ze bij jou hoort; dat ze je vrouw is.
Dat moet je eerst afhandelen. Dat is wel zo netjes.En sue me, dat ik niet al je topics uitpluis.
niet alleen vertellen ( of helemaal niet ) wat je haar níet kan bieden..
je moet haar laten zien wat je haar wél te bieden hebt.
Om te beginnen zou je het ( hier ? ik ben erg nieuwsgierig ) even voor jezelf op een rijtje kunnen zetten
quote:Hoezo dan geen adres , geen telefoonnummer
Op zaterdag 7 december 2002 14:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Zij moet mij bellen. Ik heb geen adres, telefoonnummer etc... Als zij niet belt kan ik haar dat natuurlijk niet duidelijk maken. Wellicht is de mededeling dat ik armlastig ben en geen geld kan sturen haar in het verkeerde keelgat geschoten? Ik hoop dat ze dan een vent vindt die wel geld heeft en haar gelukkig kan maken..
En ach, je kan het haar niet kwalijk nemen natuurlijk, je bent je "huwelijk" sowieso begonnen met een leugen.
Wat zoek jij in een vrouw, BhFH?
Iemand die jouw kinderen baart, niet werkt, iemand met wie je niet zoent maar wel neukt vóór het huwelijk, eentje zonder "zuigreflex" want dat is aan jou niet besteed, eentje die voor jou zorgt, geen al te geëmanicpeerd typje of wil je iemand die daadwerkelijk verliefd is op jou en jij op haar, die een relatie niet ziet als een voorwaarde voor een gelukkig leven, maar als een eventueel onderdeel van een gelukkig leven.
Je bent zo geforceerd bezig.
quote:En over het bovenstaande: ik zie in je profiel dat je 30 bent. 18 en 30, kom op zeg. Dat is niet je eigen leeftijd. Als je dat al niet eens inziet..........
Op donderdag 5 december 2002 17:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou da's wel een beetje flauw. Alle vrouwlijke vrouwen van 16-35 hebben mijn aandacht. Het betreffende meisje is 18, dus kan best in principe...maar laten we hier geen leeftijden discussie van maken, daar is het topic niet voor bedoeld..
quote:Maar het is logisch dat ik niet van mijn leeftijd zoek als eerste keuze. Als je nu al met een 30+ vrouw een relatie begint, is het lastiger met kinderen, het moet snel of het lukt niet. Voor de vrouw is het het best kinderen te krijgen tussen de 16 en 20 jaar (lichamelijk) In mijn geval ga ik dan voor de vrouw vanaf 18 in principe. Maar hoe ouder de vrouw wordt hoe lastiger het wordt kinderen te krijgen.
Op zaterdag 7 december 2002 16:34 schreef pebbje het volgende:
Volgens mij ben je gewoon zo onzeker als ik weet niet wat ten opzichte van vrouwen. Dat je van tevoren al gaat zitten bedenken dat ALS je MISSCHIEN een relatie zou krijgen, dat je dan het liefst een relatie dicht bij huis wil.
[..]En over het bovenstaande: ik zie in je profiel dat je 30 bent. 18 en 30, kom op zeg. Dat is niet je eigen leeftijd. Als je dat al niet eens inziet..........
Dat ik in principe naar 18 jarigen kijk is puur uit praktische overweging.
Ik denk dat je je beter kunt richten op vrouwen van tussen de vijfentwintig en dertig jaar. Het zal ook nog wel een paar jaar duren voor iemand daadwerkelijk kinderen met je wil, want daar is ook wel een stevige basis voor nodig.
Ga ook niet alleen op zoek naar een vrouw omdat zij de moeder van je kinderen moet worden, een vrouw is geen broedkip. Het is logisch dat je iemand zoekt die ook kinderen wil, maar om nou alles daarop af te stemmen...
quote:Niet de kans gehad met haar te spreken vandaag. Heb wel geknipoogd toen ze langsliep..
Op maandag 9 december 2002 14:32 schreef dolle_hond het volgende:
hoest met Linda?
quote:Die vlieger gaat niet op BHFH, want de meeste meiden van 16-20 zijn GEESTELIJK weer niet aan kinderen toe.Met een meisje van 28 hoef je echt niet gelijk aan kinderen te beginnen en dna heb je het wel echt over een vrouw die gelijkwaardig aan je is.
Op zondag 8 december 2002 19:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Maar het is logisch dat ik niet van mijn leeftijd zoek als eerste keuze. Als je nu al met een 30+ vrouw een relatie begint, is het lastiger met kinderen, het moet snel of het lukt niet. Voor de vrouw is het het best kinderen te krijgen tussen de 16 en 20 jaar (lichamelijk) In mijn geval ga ik dan voor de vrouw vanaf 18 in principe. Maar hoe ouder de vrouw wordt hoe lastiger het wordt kinderen te krijgen.
Dat ik in principe naar 18 jarigen kijk is puur uit praktische overweging.
Ik mis bij jou zo het idee dat je in een relatie gelijkwaardig moet zijn, dat je ook nog gewoon met iemand moet kunnen praten en leven. Ik zie je alleen maar posten over seks, uiterlijk, meer wijverij en baby's. Bij een normale relatie komen ook nog heel andere dingen kijken. Leg je zelf eerst maar eens onder de loep voordat je op zoek gaat naar een leuke vrouw, want met jouw huidige denkwijze zal het moeilijk worden.blijven denk ik.
quote:Ja dat laatste moet natuurlijk ook. Maar da's geen probleem, ik kan met iedereen wel samenleven, mits die zijn rommel opruimt.
Op maandag 9 december 2002 14:40 schreef Ripley het volgende:[..]
Die vlieger gaat niet op BHFH, want de meeste meiden van 16-20 zijn GEESTELIJK weer niet aan kinderen toe.Met een meisje van 28 hoef je echt niet gelijk aan kinderen te beginnen en dna heb je het wel echt over een vrouw die gelijkwaardig aan je is.
Ik mis bij jou zo het idee dat je in een relatie gelijkwaardig moet zijn, dat je ook nog gewoon met iemand moet kunnen praten en leven. Ik zie je alleen maar posten over seks, uiterlijk, meer wijverij en baby's. Bij een normale relatie komen ook nog heel andere dingen kijken. Leg je zelf eerst maar eens onder de loep voordat je op zoek gaat naar een leuke vrouw, want met jouw huidige denkwijze zal het moeilijk worden.blijven denk ik.
quote:Nou, da's lekker constructief zeg..
Op maandag 9 december 2002 16:39 schreef Tally het volgende:Er is maar 1 woord voor: hopeloos!
quote:lol jah
Op maandag 9 december 2002 16:39 schreef Tally het volgende:Er is maar 1 woord voor: hopeloos!
quote:jij misschien wel mer een ander... maar de ander moet ook nog met JOU samen kunnen leven.
Op maandag 9 december 2002 16:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ja dat laatste moet natuurlijk ook. Maar da's geen probleem, ik kan met iedereen wel samenleven, mits die zijn rommel opruimt.
quote:wie wil dat nou niet...
Op maandag 9 december 2002 21:23 schreef Mirage het volgende:[..]
jij misschien wel mer een ander... maar de ander moet ook nog met JOU samen kunnen leven.
quote:met zo'n wanhopig geval als jij???
Op maandag 9 december 2002 21:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
wie wil dat nou niet...
volgens mij is dat nog steeds de meerderheid, die het niet wil!
quote:Da's nou precies waar ik ook aan dacht...
Op maandag 9 december 2002 21:23 schreef Mirage het volgende:[..]
jij misschien wel mer een ander... maar de ander moet ook nog met JOU samen kunnen leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |