Hoezo bedoel je dat niet? Dat is hetzelfde merk. Of denk je dat Kwekkeboom aan de snackbar andere kroketten verkoopt dan aan de supermarkt?quote:Op maandag 14 november 2016 10:34 schreef Guinevere1 het volgende:
Bij de snackbar bestel ik altijd een kwekkerboom kroket. Heel lekker en lichter van kleur dan de normale kroket. Maar geen idee wat de vulling is. Als ik het google krijg ik alleen maar het merk kwekkeboom uit de supermarkt, maar dat bedoel ik dus niet.
Dit dus.quote:Op maandag 14 november 2016 11:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo bedoel je dat niet? Dat is hetzelfde merk. Of denk je dat Kwekkeboom aan de snackbar andere kroketten verkoopt dan aan de supermarkt?
Is toch gewoon hetzelfde bedrijf waar ze vandaan komen?quote:Op maandag 14 november 2016 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hou van Van Dobben maar elke snackbar hier heeft Kwekkeboom
Bij een lunchtentje stond er Van Dobben op de menukaart. Bleken het ook Kwekkeboom te zijn
Zelfde eigenaar ja. (Van Geloven van Mora en die is dan weer eigendom van McCain).quote:Op maandag 14 november 2016 12:24 schreef Coritchando het volgende:
Is toch gewoon hetzelfde bedrijf waar ze vandaan komen?
Eh, nee?quote:Op maandag 14 november 2016 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfde eigenaar ja. (Van Geloven van Mora en die is dan weer eigendom van McCain).
Dat klinkt nogal dubbelzinnig...quote:Op maandag 14 november 2016 13:16 schreef Jordy-B het volgende:
kwekkeboom heeft slagroom in hun 'Croquet'
Ze vullen kroketten, geen soezen.quote:
https://www.businessinsid(...)se-frietreus-mccain/quote:Op maandag 14 november 2016 13:11 schreef Coritchando het volgende:
Eh, nee?
Beiden eigendom van Royaan bv toch?
Royaan gaat wel een en ander aan Van Geloven verkopen staat me bij, maar dat loopt nog.
En McCain is geen eigenaar van Van Geloven, slechts de grootste aandeelhouder
Betekent niet dat het product hetzelfde is.quote:Op maandag 14 november 2016 12:24 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Is toch gewoon hetzelfde bedrijf waar ze vandaan komen?
En hoe zit het met de Kwekkeboom bakkerijen dan?quote:Op maandag 14 november 2016 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)se-frietreus-mccain/
Zit nauwelijks verschil tussen.quote:Op maandag 14 november 2016 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hou van Van Dobben maar elke snackbar hier heeft Kwekkeboom
Bij een lunchtentje stond er Van Dobben op de menukaart. Bleken het ook Kwekkeboom te zijn
Geen idee of die ook zijn overgenomen of dat het alleen de frituurdivisie betreft.quote:Op maandag 14 november 2016 14:15 schreef k_man het volgende:
En hoe zit het met de Kwekkeboom bakkerijen dan?
En anderhalf keer zoveel vlees bij Van Dobben.quote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef golfer het volgende:
Verschil inderdaad die slagroom bij Kwekkeboom in de salpicon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |