mag nog niet vanwege dat eerste de bloedingen over moeten zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:33 schreef Quoi het volgende:
Ik dacht vanmiddag even: jas die spiraal er dan ook maar achteraan volgende week vrijdag, maar dat kan helaas niet. Nou ja, eerst maar dit, plus ik ben er officieel nog niet uit ook: pil of spiraal.
Totaal ontregeld nu, maar normaal gesproken 20:00 - 7/8:00.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:26 schreef Soof-87 het volgende:
Een een vraag:
Hoe laat gaan jullie baby's 's avonds naar bed voor de grote tuk? En hoe laat gaan ze uit het bedje de volgende ochtend om de dag te beginnen?
Breekt in: heb je mirena? Dat kan dezelfde bijwerkingen hebben als de standaard pil, zelfde progestageen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:36 schreef Chanty het volgende:
Bah Quoi vervelend
Molo schrikken die ondertemperatuur!
Bril: ja die hormonen kunnen effect hebben. Ik wilde ook een nieuwe bril, niet omdat ik slecht zag maar omdat ik al zes jaar dezelfde bril heb. Glazen doorgemeten en sterkte raad nog hetzelfde. Als het verschil zo groot is dat je er last van hebt zou ik ook gewoon een bril laten aanmeten. Bij eyes and more heb je een complete bril voor 79 euro. Eerder prima ervaring mee gehad. Of idd nieuwe glazen laten inzetten. Was ik een X aantal jaren geleden 50 euro per glas voor kwijt.
Seks. Nu 1 X gedaan en deed geen pijn, lijf werkte prima maar mentaal deed het me niks. Bah herken mezelf niet meer en vraag me af of het nog wel door het ontzwangeren komt of door het spiraaltje![]()
Soof mooie statsgoed dat je op jezelf hebt vertrouwd toen.
Oh en het was nationale doorslaapnacht? Amélie heeft voor het eerst de nacht doorgeslapen van 23 tot 5.30 uur. Toen heb ik haar maar op mijn verzoek aangelegd.
Nou ja, de boel gaat op kweek om te kijken wát het is - met zekerheid. Stel dat er iets is, dan is een net geplaatste spiraal niet handig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
mag nog niet vanwege dat eerste de bloedingen over moeten zijn?
ja begrijpelijkquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nou ja, de boel gaat op kweek om te kijken wát het is - met zekerheid. Stel dat er iets is, dan is een net geplaatste spiraal niet handig.
Laatste fles rond 8 uur en daarna naar bed. Voor de fles vast nachtluier aan en pyjama en slaapzak.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:26 schreef Soof-87 het volgende:
Een een vraag:
Hoe laat gaan jullie baby's 's avonds naar bed voor de grote tuk? En hoe laat gaan ze uit het bedje de volgende ochtend om de dag te beginnen?
Met halve uren werken? 8.00-10.30-14.00-16.30-8.00 zoiets?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:40 schreef Nazil het volgende:
8 uur fles bij ons in bed, daarna naae eigen bed dus rond half 9.en vannacht was het klokje rond. Hij is volgende week 3 maand.
Volgende vraag: hoe prop ok 5 flessen in 12 uur? Cb vond het volgens mij raar dat we 4 flessen gingen geven (dat was de eerste dag dat we hem eerder naar bed gingen doen en de fles van 10 uur lieten vallen, hij viel elke keer daarvoor in slaap). Of we moesten maar 210cc geven? Dat krijgen we er echt nog niet in, dus 4x 180cc/6schepjes. Is dat raar?
5 flessen ging bij ons tussen 08u sochtends en 23:30u savonds, zo om de 4 uur. Toen we de fles van 23u lieten vallen ging ze terug naar 4 flessen maar dat heeft bij ons best een tijdje geduurd voor die eraf was.. en toen gewoon 4x180ml maar toen kreeg ze al bijvoeding, ze was toen 6 mnd oud. E dronk die laatste fles wel echt slapend op trouwens, maar wel helemaal leeg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:40 schreef Nazil het volgende:
8 uur fles bij ons in bed, daarna naae eigen bed dus rond half 9.en vannacht was het klokje rond. Hij is volgende week 3 maand.
Volgende vraag: hoe prop ok 5 flessen in 12 uur? Cb vond het volgens mij raar dat we 4 flessen gingen geven (dat was de eerste dag dat we hem eerder naar bed gingen doen en de fles van 10 uur lieten vallen, hij viel elke keer daarvoor in slaap). Of we moesten maar 210cc geven? Dat krijgen we er echt nog niet in, dus 4x 180cc/6schepjes. Is dat raar?
Ja mirena maar zoals ik al zei eerder nooit last gehad van bijwerkingen. Zeker niet op mijn libidoquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Breekt in: heb je mirena? Dat kan dezelfde bijwerkingen hebben als de standaard pil, zelfde progestageen.
Enige alternatief is dan een yaz / yasmine pil (die had ik, maar helaas daarbij hele cyclus bloedingen), of koperspiraal... of condooms, dat vinden wij genoeg.
Mja het ene kind is het andere niet en als ie geen honger heeft en verder goed groeit dan loopt het wel los lijkt mequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Nazil het volgende:
Hoe het nu gaat de laatste paar dagen heeft hij geen 5e fles nodig, maar ik vind 4 ook weinig inderdaad. We zien wel hoe het gaat. Volgende week als ik ga werken wordt toch alles weer anders.
Tot vorige week had hij 5x 165. Nu dus 4x200, wat over 24 uur maar 25 ml minder is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja het ene kind is het andere niet en als ie geen honger heeft en verder goed groeit dan loopt het wel los lijkt me.
Ik denk dat mijn E met 3 mnd trouwens wel 5 flesjes had maar niet 5x180ml maar 5x 120 of 150. (Hoe snel je dit soort dingen vergeet is echt idioot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |