Aaaahw wat schattig!quote:Op maandag 14 november 2016 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Geplande keizersnede. Kans is erg klein dat vaginaal lukt dus ik heb eigenlijk keuze wel gemaakt. En niet omdat het zo makkelijk is, maar gewoon omdat ik denk dat vaginaal kansloos is. Was ook advies van verloskundige en gynaecoloog, maar zelf over nagedacht en vind dat voor mezelf ook fijnste denk ik.
Maar hoe mensen zich ermee denken te kunnen bemoeien, bijzonder wel
En op dit moment zit Larf keihard te lachen, zittend op papa's schoot die "damespaard, herenpaard, boerenknol, gat in de weg" met haar doet![]()
Te nauw bekken. Daarom lag ze ook zo muurvast en moest ze er met de vacuümpomp uitgerukt wordenquote:Op maandag 14 november 2016 20:01 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Aaaahw wat schattig!
Mag ik vragen waarom vaginaal weinig kans van slagen heeft?
Overigens snap ik je keuze heel goed dus gewoon interesse
O'ja dat is wel vrij onhandig jaquote:Op maandag 14 november 2016 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Te nauw bekken. Daarom lag ze ook zo muurvast en moest ze er met de vacuümpomp uitgerukt worden
Best hilarisch want echt alles aan mij is te breed, behalve dit dus
Echt drollen? Bij Emmy is het altijd dun. Nu vraag ik me af of dat dan afwijkend is.quote:Op maandag 14 november 2016 18:51 schreef Quoi het volgende:
Omg, live pooping: check![]()
Als een volwassen vent. Drollen met een grote DHij was al niet geweest gisteren, dus het was wachten op de bom
Ja! Ik ben er tijdens de zwangerschap voor naar de opticien geweest en die zei dat het vaak voorkomt in de zwangerschap en tijdens het ontzwachtelen dat je ogen slechter worden. Soms trekt het bij, soms niet. Aan mij het advies gegeven niet meteen een nieuwe bril aan te schaffen tenzij het te extreem zou zijn. Maar rete irritant is het wel. Hier is baby nu bijna 4 maanden maar het is nog niet echt veel beter. Ik draag altijd lenzen dus ik denk dat ik binnenkort weer even langs ga om op te meten en dan in ieder geval m'n lenzen aan laat passen.quote:Op maandag 14 november 2016 20:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraag, Is er iemand bekend met verslechterd zicht in en na de zwangerschap?
Tijdens mijn zwangerschap kon ik het soms allemaal al wat slechter zien maar nu na de bevalling is het nog niet verbeterd, dichtbij gaat prima, maar als ik ondertitels wil lezen dan lukt dat dus niet echt lekker.. nu lees ik alleen dat je pas na 9 maanden je ogen objectief kan laten testen, nu heb ik wel een "oude" bril en daar gaat het alwel beter mee maar zou graag willen weten of die nog wel op maat is.
Iemand die er ervaring mee heeft?
Normaal ook dun hoor, dit is een uitzondering. Hij is ook uit z'n hum, had een enorme regeldag. Ik denk dus niet dat jouw Emmy de uitzondering isquote:Op maandag 14 november 2016 22:09 schreef Arja het volgende:
[..]
Echt drollen? Bij Emmy is het altijd dun. Nu vraag ik me af of dat dan afwijkend is.
Kuukske ook een alvast gefeliciteerd!
Ik geloof meteen dat het jaar snel voorbijgaat. Emmy is alweer bijna 5 maanden en dan al bijna een half jaar OMG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |