abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166636593
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Game on! *O*
..
pi_166636836
Whaaaaa Burdie, van harte met jullie kleine ventje. Ik ben niet helemaal bijgelezen, maar denk zo snel te lezen dat het goed gaat. Super *; .

Hier alles goed. Maar ik mis mijn ik-hoef-niet-zo-veel-en-kan-de-hele-dag-een-beetje-rommelen-en-lanterfanten-tijd wel een beetje hoor. Moest meteen twee SO's, een proefwerk en een schoolonderzoek nakijken. Nondepie zeg, dat was wel even stress.

Maar goed, ik kwam toch nog even hoi zeggen. En ben vrijwel meteen ook weer weg (want moet nog lessen voorbereiden :') ).

Maar mijn kaboutervrouwtje doet het in elk geval fantastisch en is een heerlijke toevoeging aan het gezin. Oh, 66 cm en 7,3 kilo trouwens, afgelopen donderdag. Voor de junimama's :P .
pi_166637005
Welkom Burdie *O*

Mijn baby heeft besloten dat slapen stom is. Maar het is me gelukt :+
Volgens mij is ze ook een beetje verliefd op zichzelf. Ze zag zichzelf in de spiegel en ging toen lachen en daarna verlegen wegkijken, en dat een paar keer achter elkaar :') :D
pi_166637655
Grapje ze is weer wakker :')

/liefdagboek
pi_166637758
Snotterbabymama: het gaat de goede kant op :)

Geprobeerd om hem een fles eerder (2 uur, we komen nooit goed uit met die flessen 's avonds) naar bed te doen. Dat was een goed half uur geleden. Hij slaapt nog niet. Normaal altijd binnen 10 minuten :'(

Edit: the sleep wins *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door Nazil op 13-11-2016 21:12:30 ]
  zondag 13 november 2016 @ 21:13:49 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166638350
Slapen en drinken hier nog niet echt top, en nog snot en hoesten, maar ook weer lachen dus het gaat de goede kant op!

Laatste fles heeft ze 10 ml van op, dus ik gok op 1 a 2 keer wakker worden vannacht helaaschhhhh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_166638390
Hai groofs :W

Goede stats.
Ik mis mijn verlof ook boks.
Het weekend is weer veel te snel voorbij, maar het was wel een leuk weekend.

Emmy kan al kiekeboe spelen en moet dan hard lachen. Leuk!
pi_166638621
Miezz ook die van mij is weer wakker |:(

Molo succes vannacht!
pi_166638851
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 20:52 schreef Miezziej het volgende:
Grapje ze is weer wakker :')

/liefdagboek
Daar zaten wel 20 hele minuten tussen :'( :')
:)
  zondag 13 november 2016 @ 21:33:57 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166638998
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:21 schreef Nazil het volgende:
Miezz ook die van mij is weer wakker |:(

Molo succes vannacht!
Ik zit te fokken, eerder Koos succes :D :D :D

Lolz, gemeen :D
pi_166639092
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zit te fokken, eerder Koos succes :D :D :D

Lolz, gemeen :D
_O-
pi_166639116
Zal zo even bijlezen.

Druk weekend gehad! Voor het eerst M. meegenomen naar een verjaardag. We willen namelijk niet voor elk wissewasje oppas vragen, dus M. ging mee. Heeft gewoon van 20.30u tot eind geslapen! O+ Lekker boven in de reiswieg. En zelf een mooi feestje gehad. Daarna nog gevoed thuis en hij heeft tot 7.00u geslapen, wat hemels zeg :D

En... hij heeft nu vijf dagen achter elkaar 's middags geslapen in zijn EIGEN ledikantje. Iets wat ik al zo lang wilde!! Ritueeltje als volgt: Naar boven gaan, knuffelen, kruikje maken, luier verschonen, inbakerdoek om, voeden en dan er in leggen. (Want na de laatste slok heeft hij de ogen al bijna dicht en dan is het hop! Er in gooien!) Soms na een kwartier last van krampjes maar dan is het even een paar minuten wiegen en hij slaapt weer.

ENIGE nadeel blijft: Hij heeft nog de inbakerdoek om tijdens het slapen en daar wil ik van af. Hij krijgt dinsdag de eerste prikjes op het CB en volgens mij mag je daarna even geen inbakerdoek om doen. Want als ze dan koorts zouden krijgen kunnen ze de warmte niet kwijt ofzo. Dus dat wordt de test voor ons. We hebben al een mooie slaapzak klaar liggen, dus hoop dat het werkt. Hij slaapt namelijk zo goed de laatste tijd. Ik wil dat niet kwijt :'(

Hoe reageerden jullie kleintjes op de eerste prikjes eigenlijk? :)
:)
  zondag 13 november 2016 @ 21:39:28 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166639162
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 21:36 schreef Nazil het volgende:

[..]

_O-
Als het mij uit komt is het ineens ZIJN KIND :Y *)
  zondag 13 november 2016 @ 21:40:18 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166639177
Reactie op vaccinaties waren hier mopperig en beetje schreeuwen, maar na één paracetamol daarna prima :)
pi_166639247
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 21:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Als het mij uit komt is het ineens ZIJN KIND :Y *)
Ja, als ze een keiharde scheet laat, dan heeft ze dat altijd van haar vader
pi_166639277
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 21:37 schreef Soof-87 het volgende:
Zal zo even bijlezen.

Druk weekend gehad! Voor het eerst M. meegenomen naar een verjaardag. We willen namelijk niet voor elk wissewasje oppas vragen, dus M. ging mee. Heeft gewoon van 20.30u tot eind geslapen! O+ Lekker boven in de reiswieg. En zelf een mooi feestje gehad. Daarna nog gevoed thuis en hij heeft tot 7.00u geslapen, wat hemels zeg :D

En... hij heeft nu vijf dagen achter elkaar 's middags geslapen in zijn EIGEN ledikantje. Iets wat ik al zo lang wilde!! Ritueeltje als volgt: Naar boven gaan, knuffelen, kruikje maken, luier verschonen, inbakerdoek om, voeden en dan er in leggen. (Want na de laatste slok heeft hij de ogen al bijna dicht en dan is het hop! Er in gooien!) Soms na een kwartier last van krampjes maar dan is het even een paar minuten wiegen en hij slaapt weer.

ENIGE nadeel blijft: Hij heeft nog de inbakerdoek om tijdens het slapen en daar wil ik van af. Hij krijgt dinsdag de eerste prikjes op het CB en volgens mij mag je daarna even geen inbakerdoek om doen. Want als ze dan koorts zouden krijgen kunnen ze de warmte niet kwijt ofzo. Dus dat wordt de test voor ons. We hebben al een mooie slaapzak klaar liggen, dus hoop dat het werkt. Hij slaapt namelijk zo goed de laatste tijd. Ik wil dat niet kwijt :'(

Hoe reageerden jullie kleintjes op de eerste prikjes eigenlijk? :)
Dagje ziekjes, 39 graden koorts, paracetamol er in en toen was het weer goed. Morgen mag hij weer.

Netjes van dat slapen. Overdag is een dingetje hier, 's avonds gaat wel goed. (Hij slaapt weer *O*)

Inbakeren geen verstand van, 1 nacht geprobeerd en meneer vond dat zo stom dat hij vanaf toen maar besloot netjes zelf in slaap te vallen _O-
  zondag 13 november 2016 @ 21:48:31 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166639382
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2016 21:43 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja, als ze een keiharde scheet laat, dan heeft ze dat altijd van haar vader
Nou, dat is wellicht niet heel geloofwaardig hier :@ :@ :@
  zondag 13 november 2016 @ 22:25:33 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166640389
Soof, hier wat slaperiger en matjes na de prikjes. Geen pcm nodig gehad. Fijn van het slapen trouwens! Wat een toppertje op die verjaardag -O-

Hier heb ik 'm net een beetje wakker gemaakt en geef ik m nu in het bijna donker zijn laatste fles. Doe ik normaal nooit, maar aangezien hij zo vroeg in slaap viel vanavond (19:00)... We hádden een fijn ritme, maar ach die is er om te doorbreken hè? ;) We hopen nu stiekem op doorslapen.
  zondag 13 november 2016 @ 22:31:49 #19
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_166640544
Ik probeer weer aan te haken. Het lukt me niet echt om bij te blijven door de weeks met alle drukte van werk.

Amélie heeft eigenlijk geen noemenswaardige last gehad van de prikken. De eerste keer sliep ze meer, de tweede en derde keer niks gemerkt :)

Waren gisteren bij vrienden en mijn ouders. Voor het eerst de kinderwagen van de vliering gehaald want dan hoefden we het logeerbed niet mee te zeulen. Lucas sliep nooit in vreemde omgevingen. Maar madame kon ik gewoon in de wagen leggen en die ging netjes slapen _O_ ook vindt ze het prima om bij anderen te zitten. Hoefde ik bij Lucas echt niet te proberen :+ En ze lacht naar iedereen waar Lucas altijd een pokerface opzette :D ik blijf me verbazen hoe zo'n genencombi zo anders uit kan pakken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_166640652
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 22:25 schreef Quoi het volgende:
Soof, hier wat slaperiger en matjes na de prikjes. Geen pcm nodig gehad. Fijn van het slapen trouwens! Wat een toppertje op die verjaardag -O-

Hier heb ik 'm net een beetje wakker gemaakt en geef ik m nu in het bijna donker zijn laatste fles. Doe ik normaal nooit, maar aangezien hij zo vroeg in slaap viel vanavond (19:00)... We hádden een fijn ritme, maar ach die is er om te doorbreken hè? ;) We hopen nu stiekem op doorslapen.
Jullie ook al in die modus? Ik heb vandaag ons ritme ook op het spel gezet door hem een fles eerder naar bed te doen. Livin' on the edge 8-)
  zondag 13 november 2016 @ 22:41:02 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166640768
Goed zeg Chanty. Lekker dametje is het :)

Nazil, dat kun je zeggen. Tot nu toe is mijn ervaring dat ik er voor wordt afgestraft :') Maar so far so good. Hij tukkelt nu in na 200cc.

Molo, :|W
pi_166640849
Wij gaan nu ook grotere flessen geven idd. Vandaag de laatste twee ook al 200ml en vanaf morgen alles. En dan rond 8 uur naar bed ipv 10 uur.
pi_166641166
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 22:31 schreef Chanty het volgende:
Ik probeer weer aan te haken. Het lukt me niet echt om bij te blijven door de weeks met alle drukte van werk.

Amélie heeft eigenlijk geen noemenswaardige last gehad van de prikken. De eerste keer sliep ze meer, de tweede en derde keer niks gemerkt :)

Waren gisteren bij vrienden en mijn ouders. Voor het eerst de kinderwagen van de vliering gehaald want dan hoefden we het logeerbed niet mee te zeulen. Lucas sliep nooit in vreemde omgevingen. Maar madame kon ik gewoon in de wagen leggen en die ging netjes slapen _O_ ook vindt ze het prima om bij anderen te zitten. Hoefde ik bij Lucas echt niet te proberen :+ En ze lacht naar iedereen waar Lucas altijd een pokerface opzette :D ik blijf me verbazen hoe zo'n genencombi zo anders uit kan pakken.
Ik vroeg me toen net nog af hoe het met jullie gaat! Fijn dat het zo goed gaat met je meisje :) en het lijkt me zo bijzonder om zo'n vergelijking te kunnen maken van de verschillende karakters van je kindjes!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 13 november 2016 @ 23:09:10 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166641370
Ik vind het trouwens nog best iets dat hij nu dus wakker in zijn bedje ligt, een beetje spelen en trappelen, geluidjes maken... Dat hoor ik door de babyfoon. En dat in het donker, in zijn up, op een andere verdieping :{
pi_166641553
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 23:09 schreef Quoi het volgende:
Ik vind het trouwens nog best iets dat hij nu dus wakker in zijn bedje ligt, een beetje spelen en trappelen, geluidjes maken... Dat hoor ik door de babyfoon. En dat in het donker, in zijn up, op een andere verdieping :{
Snap ik. Vooral die andere verdieping lijkt me gevoelsmatig zo ver.
Maar kennelijk voelt hij zich fijn en veilig in zijn kamertje.
pi_166642450
Ik wilde vanavond typen dat ze in eigen bedje (co-sleeper) sliep :o tot de fokwet vroegtijdig intrede nam. Nu op de arm, mijn arm slaapt, baby ook, nu ik nog. :')
  maandag 14 november 2016 @ 04:10:35 #27
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166643007
Aah Uni, that's a bummer.

Hier experiment mislukt. Ik dacht écht even dat het al ochtend was :Z
  maandag 14 november 2016 @ 07:17:19 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166643176
Baby's en slaap, dat gaat toch nooit zoals je wilt :P.
Wij kregen welgeteld 3,5 uur slaap vannacht O+. Ik neem aan dat de kraam straks op magische wijze guppy wel in slaap krijgt (dat was echt het voordeel van het ziekenhuis, de knop waarmee je een zuster kunt laten komen die je baby in zijn wieg laat slapen O+).
KuikenGuppy
pi_166643267
Ik heb vannacht 2x een half uur ofzo liggend kunnen slapen, zonder beeb op me O+
Verder moet ik zeggen dat het me aardig afgaat. Ik kan me er makkelijker aan overgeven, aan het wakker worden, en het geleefd worden door zo'n mini. Het lastigst vind ik nog mijn tweejarige bij dit alles. Ik doe hard mijn best om er voor haar te zijn, maar ik voel dat ik tekort schiet. S wil (logisch) het liefst bij mij zijn, en dat is soms lastig. Daarbij merk ik dat ik zelf ook graag bij hem ben, hem leren kennen en een band krijgen. Dus ik merk dat ik soms wat geïrriteerd op haar reageer, en dat vind ik echt niet tof. Heb ik eerder nog nooit gehad, en ze verdient het niet. Dus daar probeer ik had aan te werken.

En mijn thee is klaar. Drie keer raden wie er dan nét nu wakker wordt? -O-
pi_166643290
Ik ben opmerkelijk uitgeslapen na slechte nachten maar ik zou het toch wel prettig vinden als ze iets beter gaat slapen. Elke 2-3 uur drinken is toch echt niet meer zo nodig lijkt me, met bijna 8 maanden. En booooos als ik een speentje geef :X

Die eerste slaapjes zonder baby op je zijn zo lekker hè O+ Ik ben een buikslaper dus even op m'n buik liggen na de bevalling was zo fijn.

De combi met een peuter is soms best lastig idd Room. Ik denk dat wij wel ongeveer even veel tussen onze kinderen hebben toch? Stip en Zus schelen 2 jaar (min 10 dagen). Slaapt ie soms al even in zn bedje? Dat was dan echt Stip tijd als ik alleen met ze was. Samen boekje lezen of filmpje kijken ofzo. Op de grond zitten met Duplo ging namelijk nog niet zo goed in het begin :X
pi_166643319
Burdie welkom O+ van harte gefeliciteerd
pi_166643398
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 07:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb vannacht 2x een half uur ofzo liggend kunnen slapen, zonder beeb op me O+
Verder moet ik zeggen dat het me aardig afgaat. Ik kan me er makkelijker aan overgeven, aan het wakker worden, en het geleefd worden door zo'n mini. Het lastigst vind ik nog mijn tweejarige bij dit alles. Ik doe hard mijn best om er voor haar te zijn, maar ik voel dat ik tekort schiet. S wil (logisch) het liefst bij mij zijn, en dat is soms lastig. Daarbij merk ik dat ik zelf ook graag bij hem ben, hem leren kennen en een band krijgen. Dus ik merk dat ik soms wat geïrriteerd op haar reageer, en dat vind ik echt niet tof. Heb ik eerder nog nooit gehad, en ze verdient het niet. Dus daar probeer ik had aan te werken.

En mijn thee is klaar. Drie keer raden wie er dan nét nu wakker wordt? -O-
Herkenbaar :* James ligt ook het liefst bij mij en Saar wil natuurlijk ook gewoon haar aandacht, Ze vraagt dit alleen wat lomp soms... Als het kan leg ik James in de box en is het echt even tijd voor haar. Maar dit kan niet altijd en dat levert wel eens flinke strijd op.
S. 2014
J. 2016
pi_166643443
Herkenbaar van die thee Room.. ik heb nu twee smaken gevonden die ik ook koud erg lekker vind :7
Snotneusje en ik hebben weer een nachtje bank achter de rug. Op zich prima geslapen maar een nachtje plat liggen lijkt me ook wel weer eens lekker.

Wat jullie met je oudsten hebben, heb ik met de kat nu. Is een ontzettende schootkat maar ja, met uk op schoot past niet en als ze huilt, vindt hij het ook maar niets. Zo sneu.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  maandag 14 november 2016 @ 08:16:40 #34
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_166643452
Fijn! Herkenning! Een dreumes/peuter en een baby O+

Hier wel een baby die gewoon (nog) lekker in haar wiegje slaapt. En na voeding ook wel weer lekker doorslaapt. Alleen neemt ze graag de tijd en komt ze om de 2 a 3 uur. En als dreumes dan om 4 uur besluit dat het ochtend is :O
Ik krijg steeds meer bewondering voor diegene die al zo lang slapeloze nachten hebben :*

Dus eigenlijk heb ik niets te klagen, ze doen het beide hartstikke goed O+ ben alleen zelf nog verre van de oude. Tranen zitten erg hoog hele dag en nog veel last van allerlei pijntjes en kwaaltjes. En man is vanaf volgende week ook weer weg voor werk en zie er best tegenop om vooral de avonden (eten,douchen en bedritueel) alleen te moeten doen.

Oh en hoi :W
pi_166643659
Ik heb het andere uiterste van jullie nu :@ beeb slaapt nog steeds. Ik begin mij langzaam zorgen te maken of hij nog wel wakker wordt :+ normaal werd hij tussen 8 en half 9 wakker. Nu 2 uur eerder naar bed gedaan en hij slaapt nog? Heel vreemd :') hij ademde net nog wel.
  maandag 14 november 2016 @ 08:50:07 #36
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_166643705
Haha nazil, ik moest zo lachen om je laatste zin. Ik heb ook regelmatig gecontroleerd of ze het nog wel deed als ze langer sliep. Heb er daardoor ook eigenlijk nooit van genoten :@
pi_166643712
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:15 schreef nectarientje het volgende:

Wat jullie met je oudsten hebben, heb ik met de kat nu. Is een ontzettende schootkat maar ja, met uk op schoot past niet en als ze huilt, vindt hij het ook maar niets. Zo sneu.
Ha, ja! Ik voel me ook regelmatig schuldig tegenover de katten. Vooral mijn lieve kater, die is erg op ons gericht, altijd al geweest, en ik moet mezelf er regelmatig aan herinneren dat ik hem even aandacht geef, want het is zo'n lieverd O+
  maandag 14 november 2016 @ 08:51:59 #38
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166643731
Jaaaa, dat van de katten. Herkenbaar.

En Nazil :D Gekke babies ook.
pi_166643797
Over baby's die niet in hun wiegje slapen: mijn mini besluit daar met nog drie weken te gaan als baby ook maar eens moeite mee te hebben, haha! Zodra we haar neerleggen, rolt ze ons bed in. Als wij erbij gaan liggen, wil ze (zelfs in haar slaap) per sé tussen ons in O+ Ze rolt heen en weer om te knuffelen en als ze in het midden ligt houdt ze ons allebei stevig vast. Zooo lief O+ En als ze wakker wordt, aait ze papa's baard terwijl ze enthousiast "aaie! aaie!" zegt _O-

Ik heb gewoon bijna geen baby meer. Het voelt ook gewoon niet meer als een baby. Sterker nog, ik wil wel een nieuwe baby :@

Nog wel in 1 topic gepost met Burdie YES O+

Snoenk :*
Nazil, hij ademt nog wel :D Dat check ik ook nog steeds wel eens :@
pi_166643817
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:46 schreef Nazil het volgende:
Ik heb het andere uiterste van jullie nu :@ beeb slaapt nog steeds. Ik begin mij langzaam zorgen te maken of hij nog wel wakker wordt :+ normaal werd hij tussen 8 en half 9 wakker. Nu 2 uur eerder naar bed gedaan en hij slaapt nog? Heel vreemd :') hij ademde net nog wel.
Dit is doorgaans een goed teken!

Katten hebben wij dan weer niet, haha. Onze peuter vraagt (gelukkig) wel om aandacht, als ze het niet krijgt :P En ze krijgt het ook wel hoor, en S laat zich af en toe ook weg leggen zodat ik er even alleen voor haar kan zijn. Ik breng haar nu vaker naar bed en dan ga ik altijd even bij haar liggen, en liggen we lekker te kletsen. En gisteren hebben we samen op ons bed gesprongen <3
Merk dat ze dat echt nodig heeft. De zwangerschap was ook vrij zwaar aan het eind, en toen heb ik dat soort dingen ook niet kunnen doen. Nu weer wel, maar we moeten even onze weg er in vinden.
pi_166643838
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 08:57 schreef Bloesem. het volgende:
Over baby's die niet in hun wiegje slapen: mijn mini besluit daar met nog drie weken te gaan als baby ook maar eens moeite mee te hebben, haha! Zodra we haar neerleggen, rolt ze ons bed in. Als wij erbij gaan liggen, wil ze (zelfs in haar slaap) per sé tussen ons in O+ Ze rolt heen en weer om te knuffelen en als ze in het midden ligt houdt ze ons allebei stevig vast. Zooo lief O+ En als ze wakker wordt, aait ze papa's baard terwijl ze enthousiast "aaie! aaie!" zegt _O-

O+
Kan goed zijn dat dit nog even duurt, haha. Als O bij ons slaapt, wordt ze als door een magneet naar mij toe getrokken. Dat resulteert er in dat mijn man 1 bedhelft heb, ik er een deel met O en met S tegen mij aan in de co-sleeper aan de andere kant. Mams gesandwiched tussen de kinderen, en een uitgeslapen man :7
pi_166644003
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 07:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Verder moet ik zeggen dat het me aardig afgaat. Ik kan me er makkelijker aan overgeven, aan het wakker worden, en het geleefd worden door zo'n mini.
:Y
Ik moest vannacht lachen om mezelf. Baby sliep eindelijk fijn weer dus ik dacht ik ga even wat eten. Haal een notenreep op want dan kan ik bij de baby blijven... wordt ze huilend wakker van het papiertje :@ _O- dus daar zaten we weer te knuffelen, duurde halfuur ofzo voor ze weer sliep.

quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 08:57 schreef Bloesem. het volgende:
Ik heb gewoon bijna geen baby meer. Het voelt ook gewoon niet meer als een baby. Sterker nog, ik wil wel een nieuwe baby :@
Jaaa ik stem voor. *O*

Oja thee heb ik ook wel zin in. Maar de waterkoker is lek. Gelukkig hebben we er nog 2 ergens onderin verhuisdozen :').
pi_166644052
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:16 schreef Unihipili het volgende:

[..]

:Y
Ik moest vannacht lachen om mezelf. Baby sliep eindelijk fijn weer dus ik dacht ik ga even wat eten. Haal een notenreep op want dan kan ik bij de baby blijven... wordt ze huilend wakker van het papiertje :@ _O- dus daar zaten we weer te knuffelen, duurde halfuur ofzo voor ze weer sliep.

[..]

Jaaa ik stem voor. *O*

Oja thee heb ik ook wel zin in. Maar de waterkoker is lek. Gelukkig hebben we er nog 2 ergens onderin verhuisdozen :').
Dan zet je toch ouderwets een pannetje op het vuur _O-

Ik ga thee poging twee doen.
pi_166644231
Dat met die katten is hier ook herkenbaar. Wij hebben er drie en ik gaf ze altijd zo veel aandacht, had er altijd wel een op schoot. Maar ik moet zeggen dat ik er soms geen eens zin meer in heb om ze aandacht te geven :@ probeer het wel te doen want zij hebben hier niet voor gekozen, maar soms is het ook weleens fijn om even niemand op schoot te hebben.

Snoenk, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet dat je man weg is. Kun je misschien hulp inschakelen van vrienden of familie voor tijdens het bedritueel?

Mijn baby spuugt veel sinds een week. Voorheen gaf ze alleen mondjes terug, nu hele sloten. Ze spuugt lachend dus last heeft ze er niet van, plast ook genoeg dus het zal wel goed zijn :? Heb haar gisteren wel vier keer een nieuw shirtje aan moeten doen en met dat tempo hebben we toch wel wat nieuwe shirtjes nodig. Balen *)

Morgen krijgt ze net als de baby van Soof haar eerste prikjes. Zal straks even paracetamol halen.
De eerste drie maanden na geboorte moet je de huisarts bellen bij koorts he? Geldt dat ook na prikjes?

O'ja, ze heeft voor het eerst doorgeslapen vannacht en meteen goed ook; van 20.30-4.00 uur! :o
pi_166644271
Waarom zou het na prikjes niet gelden?

Oja pannetje op vuur kan ook nog. 8)7
  maandag 14 november 2016 @ 09:47:35 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_166644284
Omdat dan duidelijk is waar ze ziek van zijn

Hier spookbaby vannacht, nu lekker aan het tukken en snurken dus die laat ik mooi even liggen nog ^O^
  maandag 14 november 2016 @ 09:52:08 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166644342
Oh maar dan slaapt die van ons al tijden door. 4 uur vond ik vannacht nog lang geen ochtend hoor :P Maar ik snap dat dit relatief fijne tijden zijn ;)

Koorts na prikjes kan gebeuren. Alleen als het langer dan 24u erna blijft is er een reden om aan de bel te trekken, zei de cb verpleegkundige tegen ons.
pi_166644380
Toen M de eerste prikjes kreeg zeiden ze dat ze een beetje koorts kon krijgen en als ze er last van had ik een paracetemol mocht geven. Als ze na 2 dagen opeens koorts zou krijgen moesten we wel de dokter bellen.
M had trouwens alleen een beetje verhoging en sliep meer. Verder had ze er niet zoveel last van (behalve als je haar been per ongeluk vastpakte waar de prik gezet was).

Trouwens een dagje bijgehouden hoeveel ze had gedronken, ongeveer 710cc en 2 keer de borst in de nacht/ochtend. Volgens de gemiddelde formules zou dat prima moeten zijn dus :6
Ik zal ook vragen aan mijn schoonmoeder hoeveel ze drinkt. Meer gegevens verzamelen voor als het CB weer moeilijk doet :+
  maandag 14 november 2016 @ 10:12:34 #49
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_166644655
Klinkt netjes Miezz. Wij moeten ons registratiesysteem ook eens gaan loslaten. Doen we nog steeds, stamt uit de tijd van het begin, toen hij slecht dronk. Per dag kan ik dus zo een totaal cc/gemiddelde cc/aantal flessen oplepelen :')

Daardoor zie ik wel heel mooi hoe hij zelf alles regelt (vanzelf naar 6 en 5x bijv). Drinkt nu gemiddeld zo'n 180 per keer, de ene dag 6, de andere dag 5 flessen.
pi_166645175
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:12 schreef Quoi het volgende:
Klinkt netjes Miezz. Wij moeten ons registratiesysteem ook eens gaan loslaten. Doen we nog steeds, stamt uit de tijd van het begin, toen hij slecht dronk. Per dag kan ik dus zo een totaal cc/gemiddelde cc/aantal flessen oplepelen :')

Daardoor zie ik wel heel mooi hoe hij zelf alles regelt (vanzelf naar 6 en 5x bijv). Drinkt nu gemiddeld zo'n 180 per keer, de ene dag 6, de andere dag 5 flessen.
wij hebben ons systeem vorige week ook losgelaten : ik kan eindelijk onthouden hoe laat zijn laatste voeding was :p

Hij werd om 9 uur wakker : klokje rond geslapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')