Je zou dan moeten schakelen, idd met een relais.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 17:44 schreef vaginabeheerder het volgende:
Nu ik alles open heb liggen wil ik het niveau van de lpg tank kunnen aflezen op de brandstofmeter op het dashboard.
Dus als ik op benzine rij moet hij de stand van de benzinetank aangeven en als ik op lpg rij moet hij de stand van de lpg tank aangeven.
Misschien dat ik de weerstand van de meter van de lpg nog moet veranderen maar ik denk dat die hetzelfde is als van de chevy.
Heeft iemand een idee hoe ik dat aan moet sluiten?
Ik kan de kabel van de lpg er niet zomaar bij zetten denk ik.
Liever een foto van een relais of een link.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je zou dan moeten schakelen, idd met een relais.
Je moet een relais hebben met 2 ingangen, en 1 uitgang. Ik kan het wel voor je uittekenen straks.
met draaiende motor krijgt de startaccu 14,97vquote:Op maandag 16 januari 2017 17:42 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Verder ben je lekker bezig! Dapper ook om die elektronica allemaal opnieuw te doen.
De binnenverlichting enz, maak je dat ook LED? Scheelt een factor 10 op je stroomverbruik, en de lichtkleur is tegenwoordig meer dan prima.
Dan kan je ze ook direct op dat schakelpaneeltje zetten wat jij had gepost.
Anders zou ik het via een relais laten lopen zodat je niet te veel stoom door die chinese schakelaars trekt.
Zorg dat je een goed scheidingsrelais tussen je accu's zet. Het liefst een van Victron of een andere die niet met transistoren werkt. De goedkope scheidingsrelais hebben namelijk een spanningsval van 0,7v waardoor je je huishoudaccu eigenlijk nooit echt vol kan krijgen.
(misschien is dit allemaal overbodige info, ik weet je achtergrond niet)
Yep de injectoren stoppen met spuiten.quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:26 schreef Fer het volgende:
Sluit hij benzine wel af? Anders krijgt hij dubbel brandstof en verzuipt hij.
De choke knop is een mechanische knop op de verdamper.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:52 schreef Fer het volgende:
De gasafsluiter wordt wel geschakeld als je de choke knop indrukt, maar als hij naar gas schakelt? Krijgt ie spanning of niet?
Oh mijn ouwe had vroeger zo'n knop onder de gasbenzine schakelaar, kon je dus van binnen een pufje gas geven om te starten. Jouw installatie is dus nieuwer, maar weer niet zo nieuw als mijn G3 toen.quote:Op donderdag 19 januari 2017 17:59 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
De choke knop is een mechanische knop op de verdamper.
Nee het is geen g3.quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Oh mijn ouwe had vroeger zo'n knop onder de gasbenzine schakelaar, kon je dus van binnen een pufje gas geven om te starten. Jouw installatie is dus nieuwer, maar weer niet zo nieuw als mijn G3 toen.
[ afbeelding ]
Deze afsluiter lijkt mij niet meer aangesloten.
Dichtlassen?quote:Op donderdag 19 januari 2017 18:28 schreef vaginabeheerder het volgende:
Er zitten ook gaten in de bodem waar bouten hebben gezeten.
Weet iemand een manier hoe ik die dicht kan maken?
Er zit verder geen roest aan.
Zijn er plastic dopjes voor te krijgen ofzo?
De lpg werkt weerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:47 schreef Athmozz het volgende:
Is je delco nog goed? Ik heb op mijn blok hetzelfde probleem gehad op lpg, perfect op benzine. Na vernieuwen van delco nooit problemem mee gehad.
Je audio systeem is leuk, ik heb er ook veel te zware woofers in gestoken, gewoon omdat het kan
2xpioneer 3003, 2x600w
ja daar zat ik ook aan te denken, onder een keukentje gaat niet want daar moet een gasfles, schoonwatertank, en vuilwatertank komenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:31 schreef Fer het volgende:
gastank helemaal achter, onder je slaapbank of keukentje. Maar slaap je lekker op een gastank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |