Tot ze zacht zijn, is al best snel.quote:
Een minuut moet genoeg zijn. Je wilt ze verzachten, niet koken. 😉quote:
Dit dus!quote:Op zondag 13 november 2016 16:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Zet je de schotel wel lang en warm genoeg in de oven?
blijkbaar gaat het dan echter niet zoals gewenst.quote:
Dat ligt dan niet aan het niet-voorkoken, maar aan te weinig saus, te kort of niet warm genoeg in de oven lijkt me.quote:Op zondag 13 november 2016 16:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
blijkbaar gaat het dan echter niet zoals gewenst.
Mensen die vreten weggooien word ik echt niet goed vanquote:Op zondag 13 november 2016 15:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb nu 2 keer lasagna gemaakt in de oven, en 2 x heb ik het weg moeten gooien. Wat is er aan de hand: de lasagnabladeren blijven hard en oneetbaar. Het is wel allemaal goed verwarmd in de oven, dus ik snap er niks van. Moet je eerst nog wat met de bladeren doen?
Ik ook niet. Ik heb meestal GrandItalia bladen. Gewoon doen wat er op de verpakking staat. Lukt altijd. Nou ja, bij mij dan.quote:
Het voorkoken van bladen is dan ook een fanatiek fabeltje verzonnen door mensen die er de ballen verstand van hebben.quote:Op zondag 13 november 2016 16:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik kook nooit voor. Bladen van Jumbo of AH, 30 minuten op 200 graden, voldoende saus.
Snap wat je bedoeld, maar de bladeren waren zo'n beetje net zo zoals ik ze uit de verpakking haalde voor ik de lasagna in de oven deed. Duscik had niet de illusie dat het er beter op zou wotden als ik het weer 40 minuten in de oven zou doen. En ja, heb de oven voorverwarmd op 200 graden en ja, 40 minuten in de oven.quote:Op zondag 13 november 2016 16:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Mensen die vreten weggooien word ik echt niet goed van
Kun je nou écht zélf niet bedenken, dat je dan de schaal gewoon weer terug in de oven moet zetten, afdekken met alufolie, indien te droog wat vocht toevoegen, evt. op een wat lagere temperatuur zetten en dan wat langer, etc.? Heb je ons daar écht vooor nodig? Ben je echt gezegend met slechts zo weinig verstand?
Weggooien kan ik écht kwaad om worden.
Vreemd dat je de enige bent, krijg sterk het vermoeden dat je oven kapot is.quote:Op zondag 13 november 2016 17:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Snap wat je bedoeld, maar de bladeren waren zo'n beetje net zo zoals ik ze uit de verpakking haalde voor ik de lasagna in de oven deed. Duscik had niet de illusie dat het er beter op zou wotden als ik het weer 40 minuten in de oven zou doen. En ja, heb de oven voorverwarmd op 200 graden en ja, 40 minuten in de oven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |