Je overdrijft weer kostelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck man ik kan nu al amper slapen
ga dat echt niet durven kijken
Ja, wel aardig horrorfilmpjequote:Op maandag 14 november 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
Heb je de film The Conjuring gezien, Fokkie?
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.quote:
Ik heb niet zo bijzonder veel met geestachtige films. Wel vermakelijk om te kijken maar niet echt heel eng ofzo. Ik kan vooral niet tegen horror met martelingen erin, Saw enzo.quote:Op maandag 14 november 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.
Heb er nu nog soms last van
nog 37 minutenquote:Op maandag 14 november 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.
Heb er nu nog soms last van
Ik kan echt tegen niets. Ik vind een kleine jump scare al eng.quote:Op maandag 14 november 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet zo bijzonder veel met geestachtige films. Wel vermakelijk om te kijken maar niet echt heel eng ofzo. Ik kan vooral niet tegen horror met martelingen erin, Saw enzo.
Eden Lake is echt vreselijk
luisterquote:
ja logischquote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
die dwanghandeling heeft zich zo verspreid dat ik op heel veel tijden niet mocht slapen, for example:
03:07
02:07
01:07
02:37
03:37
03:03
02:10
01:14
etc etc etc
alleen op goede tijden mocht ik slapen en dat allrmaal door the conjuring
quote:
Had te maken met dat het altijd ergens 03:07 is in de wereld als het hier 02:07 of 01:07 is bijvquote:
pff en het is morgen 14-11-2016 beter blijf je thuisquote:Op maandag 14 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had te maken met dat het altijd ergens 03:07 is in de wereld als het hier 02:07 of 01:07 is bijv
en de rest is getallen optellen.
bijv. 01:14 = 1+1+4=6 en 6 was voor mij een slecht getal.
The Conjuring
Horror
ik heb dat nu niet meerquote:Op maandag 14 november 2016 03:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff en het is morgen 14-11-2016 beter blijf je thuis
Je doet het toch jezelf aanquote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan echt tegen niets. Ik vind een kleine jump scare al eng.
Daarom zit ik nu helemaal te whinen over Black Mirror, ik weet totaal niet wat ik kan verwachten en ik haat het om slapeloze nachten te hebben.
Dit toont deste meer aan dat die moderators knettergek zijn !quote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
die dwanghandeling heeft zich zo verspreid dat ik op heel veel tijden niet mocht slapen, for example:
etc etc etc
kijk dan gewoon niet en doe niet zo domquote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu helemaal te whinen over Black Mirror, ik weet totaal niet wat ik kan verwachten en ik haat het om slapeloze nachten te hebben.
Gewoon gaan kijken Fylax, het is echt een hele toffe aflevering.quote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik autistisch wasquote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
etc etc etc
Autisme ja?quote:Op maandag 14 november 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik autistisch was
Gekke Fylax, zo jong al aan het doordraaien.quote:Op maandag 14 november 2016 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Autisme ja?
Die man lijdt aan schizofrenie.
Eigenlijk best zielig wel serieus.quote:Op maandag 14 november 2016 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gekke Fylax, zo jong al aan het doordraaien.
dat weet ie toch allangquote:
Hij zal er best last van hebben, maar dan overdrijft hij het wel weer voor die aandacht.quote:Op maandag 14 november 2016 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk best zielig wel serieus.
Tenzij het een of andere debiele act is van hem om aandacht te genereren.
pff ijskoud hier maar duurt uren voor huis warm is dus geen zin nu nog verwarming aan te zettenquote:Op maandag 14 november 2016 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Hoe maak je het deze dramaandag?
jij bent ook een actquote:
Ja ze zijn echt aardig hequote:Op maandag 14 november 2016 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oja
heb net drie bonnievlogs gekeken
ik vind bonnies ouders echt chill
met die kat van jequote:
Gewoon vuurkorf aansteken kan jou het verrotten.quote:Op maandag 14 november 2016 14:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff ijskoud hier maar duurt uren voor huis warm is dus geen zin nu nog verwarming aan te zetten
Mj?
Ik vind wel dat zij mooie normen en waarden erop nahoudtquote:Op maandag 14 november 2016 14:26 schreef Elan het volgende:
Bonnie komt soms wel beetje onderontwikkeld over. Weinig meegemaakt?
lekkerquote:Op maandag 14 november 2016 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon vuurkorf aansteken kan jou het verrotten.
Met mij prima, zometeen even langs kantoor voor overleg en verder de hele dag vrij
Nick zegt dat hij dat vaker hoort omdat mensen vinden dat hij zich vrouwelijk gedraagt maar hij vindt het niet erg als mensen dat denken. Hij vindt het alleen vervelend als aan homo zijn of je gay gedragen de connotatie 'slecht' wordt gegeven.quote:Op maandag 14 november 2016 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker
Denk je ook dat die nick battie is?
Een demagoogje dus.quote:Op maandag 14 november 2016 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nick zegt dat hij dat vaker hoort omdat mensen vinden dat hij zich vrouwelijk gedraagt maar hij vindt het niet erg als mensen dat denken. Hij vindt het alleen vervelend als aan homo zijn of je gay gedragen de connotatie 'slecht' wordt gegeven.
Nee, eerder metroseksueel.quote:Op maandag 14 november 2016 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker
Denk je ook dat die nick battie is?
quote:Op maandag 14 november 2016 14:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nick zegt dat hij dat vaker hoort omdat mensen vinden dat hij zich vrouwelijk gedraagt maar hij vindt het niet erg als mensen dat denken. Hij vindt het alleen vervelend als aan homo zijn of je gay gedragen de connotatie 'slecht' wordt gegeven.
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.quote:
Zijn zijn filmpjes niet.quote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.
hij doet iets met cultuur ofzoquote:Op maandag 14 november 2016 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet toch ook zo'n debiele linkse studie?
bonnie en nick zijn oprechtquote:Op maandag 14 november 2016 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt op mij meer over als dat hij lekker politiek correcte uitspraken doet omdat hij wil dat mensen zijn filmpjes blijven kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |