deze had je toch heel lang geledenquote:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
deze had je toch heel lang geleden
pffffquote:
Het is je vergeven.quote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
pffff
oke ja dat verschil ga ik niet onthouden
quote:Op zondag 13 november 2016 19:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Ik heb er net ruim 2 uur over gedaan om van Rotterdam naar Tilburg te komen.
Van de zomer kijken voor wat in Rotterdam denk ik. Geen haast.quote:Op zondag 13 november 2016 19:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat is lang
wanneer ga je daar weer weg?
goed zoquote:Op zondag 13 november 2016 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de zomer kijken voor wat in Rotterdam denk ik.
ga je dan samenwonen?quote:
heel leuk zegquote:
leukquote:Op zondag 13 november 2016 20:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft al een maandje of 3 bij mij gewoond hoor.
Die met die minister en die dystopische wereld waar iedereen fietst voor geld?quote:Op maandag 14 november 2016 00:41 schreef Fylax het volgende:
heb net 2 episodes van black mirror gezien
quote:Op maandag 14 november 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die met die minister en die dystopische wereld waar iedereen fietst voor geld?
Was het wat?quote:
Derde aflevering is nog leukerquote:Op maandag 14 november 2016 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik vind t wel een toffe serie hoor
Je moet de meest geniale nog zien.quote:Op maandag 14 november 2016 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik vind t wel een toffe serie hoor
Welke?quote:Op maandag 14 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben helemaal paranoia van een paar episodes man man man
Dagen erna nog paniekaanval er door
Fyliequote:
Fylax durft nooit meer z`n webcam aan te zetten na Shut up and dancequote:
Die episode was geniaal. Vooral omdat het nog vrij realistisch is vergeleken met de rest.quote:Op maandag 14 november 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax durft nooit meer z`n webcam aan te zetten na Shut up and dance
Nee dat kan ik niet zonder te spoileren, kijk maar gewoon verder.quote:Op maandag 14 november 2016 00:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geef me 1 tipje van de sluier waardoor je paniekaanval kreeg
Nee, maar het is soms gewoon zo realistisch en confronterend wat betreft technologie en social media dat het soms wel beklemmend gevoel geeftquote:Op maandag 14 november 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
Kan niet wachten verder te kijken.
Maar is het echt eng ofzo?
Adobe ontwikkeld ook al een programma waar je stemmen kan veranderen of gebruiken.quote:Op maandag 14 november 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar het is soms gewoon zo realistisch en confronterend wat betreft technologie en social media dat het soms wel beklemmend gevoel geeft
Is dat er niet al een beetje? Je kan volgens mij allang stemmen hervormen en shit met de juiste programmas.quote:Op maandag 14 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Adobe ontwikkeld ook al een programma waar je stemmen kan veranderen of gebruiken.
Dat is opzich al best eng.
https://www.privacynieuws(...)op-voor-stemmen.htmlquote:Op maandag 14 november 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat er niet al een beetje? Je kan volgens mij allang stemmen hervormen en shit met de juiste programmas.
Vind het nog haperig overkomenquote:Op maandag 14 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.privacynieuws(...)op-voor-stemmen.html
Ik vind dit echt een hele enge ontwikkeling, je ziet dat hier zo makkelijk misbruik van gemaakt gaat worden. Waarom maken ze het
Het is niet voor niks een eerste versie, en ze zijn nog bezig met ontwikkelen. Dat zal dus wel gaan verbeteren.quote:Op maandag 14 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het nog haperig overkomenAls hij die woorden omwisselt. Je merkt duidelijk dat er aan gesleuteld is, gaat zeker niet vloeiend in elkaar over ofzo
Ja, daar kan je wel je vraagtekens bij zetten ja. Je kan mensen hiermee echt belachelijk chanterenquote:Op maandag 14 november 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een eerste versie, en ze zijn nog bezig met ontwikkelen. Dat zal dus wel gaan verbeteren.
Maar de vraag is waarom ze dit gaan maken
aan de andere kant. Je kan nu zeggen dat je iets niet gezegd hebt en het trucage isquote:Op maandag 14 november 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar kan je wel je vraagtekens bij zetten ja. Je kan mensen hiermee echt belachelijk chanteren
Of gewoon pesten.quote:Op maandag 14 november 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar kan je wel je vraagtekens bij zetten ja. Je kan mensen hiermee echt belachelijk chanteren
Gaat hij zichzelf spoileren, wat een lulquote:Op maandag 14 november 2016 01:56 schreef Fylax het volgende:
https://m.reddit.com/r/bl(...)_in_horror_movie_or/
ik durf playtest niet te zien
nee ik weet niks van wat er gebeurd maar brrrr durf niet verder te kijkenquote:Op maandag 14 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat hij zichzelf spoileren, wat een lul
Stel je niet aanquote:Op maandag 14 november 2016 02:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ik weet niks van wat er gebeurd maar brrrr durf niet verder te kijken
Die is wel sick jaquote:Op maandag 14 november 2016 01:56 schreef Fylax het volgende:
https://m.reddit.com/r/bl(...)_in_horror_movie_or/
ik durf playtest niet te zien
Ik kijk wel met je mee.quote:Op maandag 14 november 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
ik ga deze serie echt kijken met iemand erbij hoor ik kan dit niet aan
Je overdrijft weer kostelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
fuck man ik kan nu al amper slapen
ga dat echt niet durven kijken
Ja, wel aardig horrorfilmpjequote:Op maandag 14 november 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
Heb je de film The Conjuring gezien, Fokkie?
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.quote:
Ik heb niet zo bijzonder veel met geestachtige films. Wel vermakelijk om te kijken maar niet echt heel eng ofzo. Ik kan vooral niet tegen horror met martelingen erin, Saw enzo.quote:Op maandag 14 november 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.
Heb er nu nog soms last van
nog 37 minutenquote:Op maandag 14 november 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang een dwanghandeling gehad door The Conjuring door die 03:07 tijd dat de klok stil staat.
Heb er nu nog soms last van
Ik kan echt tegen niets. Ik vind een kleine jump scare al eng.quote:Op maandag 14 november 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niet zo bijzonder veel met geestachtige films. Wel vermakelijk om te kijken maar niet echt heel eng ofzo. Ik kan vooral niet tegen horror met martelingen erin, Saw enzo.
Eden Lake is echt vreselijk
luisterquote:
ja logischquote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
die dwanghandeling heeft zich zo verspreid dat ik op heel veel tijden niet mocht slapen, for example:
03:07
02:07
01:07
02:37
03:37
03:03
02:10
01:14
etc etc etc
alleen op goede tijden mocht ik slapen en dat allrmaal door the conjuring
quote:
Had te maken met dat het altijd ergens 03:07 is in de wereld als het hier 02:07 of 01:07 is bijvquote:
pff en het is morgen 14-11-2016 beter blijf je thuisquote:Op maandag 14 november 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Had te maken met dat het altijd ergens 03:07 is in de wereld als het hier 02:07 of 01:07 is bijv
en de rest is getallen optellen.
bijv. 01:14 = 1+1+4=6 en 6 was voor mij een slecht getal.
The Conjuring
Horror
ik heb dat nu niet meerquote:Op maandag 14 november 2016 03:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff en het is morgen 14-11-2016 beter blijf je thuis
Je doet het toch jezelf aanquote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan echt tegen niets. Ik vind een kleine jump scare al eng.
Daarom zit ik nu helemaal te whinen over Black Mirror, ik weet totaal niet wat ik kan verwachten en ik haat het om slapeloze nachten te hebben.
Dit toont deste meer aan dat die moderators knettergek zijn !quote:Op maandag 14 november 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
luister
die dwanghandeling heeft zich zo verspreid dat ik op heel veel tijden niet mocht slapen, for example:
03:07
02:07
01:07
02:37
03:37
03:03
02:10
01:14
etc etc etc
alleen op goede tijden mocht ik slapen en dat allrmaal door the conjuring
kijk dan gewoon niet en doe niet zo domquote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom zit ik nu helemaal te whinen over Black Mirror, ik weet totaal niet wat ik kan verwachten en ik haat het om slapeloze nachten te hebben.
Gewoon gaan kijken Fylax, het is echt een hele toffe aflevering.quote:Op maandag 14 november 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |