Het kan een eeuwigheid duren en dat vindt Sky niet leuk, me dunktquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:43 schreef wimderon het volgende:
Waarom bullen ze eigenlijk niet gewoon op het podium, in plaats van achter de schermen?
Omdat Taylor na het bullen gelijk het bord eruit rukt om zijn handtekening erop te zetten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:43 schreef wimderon het volgende:
Waarom bullen ze eigenlijk niet gewoon op het podium, in plaats van achter de schermen?
Anderson heeft er ook moeite meequote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Durrant kan echt niet met druk omgaan.
Het is geen damesdarten waarbij er vijf beurten buiten de bull voorbij kunnen gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het kan een eeuwigheid duren en dat vindt Sky niet leuk, me dunkt
Wel herendarten waarbij ze allebei de bull vrij makkelijk rakenquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is geen damesdarten waarbij er vijf beurten buiten de bull voorbij kunnen gaan.
Rare uitspraak over een 2 voudig WKquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Anderson heeft er ook moeite mee
Het was satire nadat hij een 18 gooide ipv 1quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rare uitspraak over een 2 voudig WK
Ik zag hem nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was satire nadat hij een 18 gooide ipv 1
Maargoed, kan lastig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |